LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de huttenheugte center parcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
truckvorden
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2013 12:06

de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door truckvorden »

wij zijn van 12 t/m 19 augustus bij u op park de huttenheugte geweest in premium cottage 571, als eerste voor de schoonmakers een pluim alles netjes schoon en de cottage was prima voor 6 personen.
voor de rest is het ons zeer tegen gevallen en raden we dit ook niet aan bij anderen.
de restaurants waren super duur voor wat je er te eten kreeg, op de eerste avond in de snackbar gegeten zoutloze patat, met zeer zoute oude hamburgers, ook de kipnuggets waren als meel. de 2e avond hebben we in de pizarria gegeten ook zeer slechte kwaliteit de taiie bodems waren niet te eten en er was gewoon maar wat aangemodderd, onze zoon vroeg om ansjovis al moest hij ze zoeken op de pizza, maar wel 3,00 euro extra betalen, ik heb 1 van de serveersters hier op gewezen en als antwoordt kregen we: DAN HAD U DAT MAAR EERDER MOETEN ZEGGEN, ik wist niet wat ik hoorde voor de 6 pizza's en 6 keer drinken een rekening van 82,50 ongelooflijk, nee het het was echt slecht gesteld met het eten op het park. als je voor een huisje een flinke prijs betaald mag je ook meer van het park verwachten jammer dat dan alles ook nog een duur apart betaald moet worden qua aktiviteiten ongelooflijke prijzen voor het abseilen, klimmen, botenverhuur en noem maar op, zelfs trampoline springen voor een euro ongelooflijk.
het zwembadbord zegt geen chlooroogjes maar pretoogjes, het was er zeer warm en vol met chloor onze kinderen hadden er veel last van.
nog even over rond om de huisjes: vol met eendenpoep, water met dode eend en karper veel alg, kortom vies dus.
heel jammer en triest dat dit op zo een park met naam gebeurd, en wij zijn al op vele parken geweest, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt, we zijn nu thuis aan het bijkomen van een teleurstellende vakantie op de huttenheugte!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

truckvorden
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2013 12:06

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door truckvorden »

DIT IS HET ANTWOORDT VAN CENTER PARCS:Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail dd 20 augustus jl. Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons uw opmerkingen kenbaar te maken. Iedere opmerking wordt met de meeste zorg en aandacht door ons behandeld.



Fijn te horen dat u tevreden was over de schoonmaak in de cottage.



U meldt echter dat in de restaurants de prijs/kwaliteit niet in verhouding was. De catering van Center Parcs wordt verzorgd door de firma Albron. Wij betreuren dat u hierover niet tevreden was.



Tevens vinden wij het jammer dat u van mening bent dat de prijzen van de activiteiten duur zijn. Deze prijzen staan immers duidelijk aangegeven op onze website.



Wat de kwaliteit van het zwembadwater aangaat, kunnen wij bevestigen dat wij gehouden zijn bepaalde parameters, zoals pH, vrij chloor en gebonden chloor, wettelijk te respecteren. Dagelijks worden op regelmatige basis controles uitgevoerd om te verifiëren of deze parameters gerespecteerd blijven. Het spijt ons te vernemen dat uw kinderen veel last hadden van de chloor.



Wij betreuren dat er veel eenden poep op het park aanwezig was. Verder signaleert u een dode eend en een karper. Dit kan helaas gebeuren. Bij melding worden dode dieren onmiddellijk verwijderd.



Wij hebben uw dossier inmiddels doorgenomen en uw opmerkingen betreffende de kwaliteit van ons product en onze services genoteerd. Wij stellen het trouwens op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, ook al zijn deze minder positief. Dit stelt ons nl. in staat onze diensten te optimaliseren en zo beter aan uw verwachtingen tegemoet te komen.



Wij hebben elk van de betreffende afdelingen op de hoogte gesteld van de verbeteringspunten door u aangehaald. Uw opmerkingen laten ons toe onze diensten te toetsen aan de verwachtingen van onze gasten en eventueel noodzakelijke aanpassingen door te voeren.



Wij hopen van harte dat u ervan overtuigd wilt zijn dat Center Parcs alles in het werk stelt om haar gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen en hopen van harte u opnieuw te mogen verwelkomen op één van onze parken.



Met vriendelijke groet, cordialement, with kind regards,

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar wat wil je nu bereiken dan? Je bent teleurgesteld, hebt je ongenoegen kenbaar gemaakt, en hebt een zeer nette, realistische mail teruggekregen. Met name dat ze ook jouw bevindingen ervaren als feedback waar zeker aandacht aan besteed wordt om de gasten in de toekomst beter van dienst te zijn.

Ik kan niet anders dan constateren dat ze ontzettend hun best doen, maar je kunt nu eenmaal niet alles voor zijn.

Wat moeten ze volgens jou aan die eendenpoep doen dan? Eendentoilet aanleggen en die beesten leren dat ze daar hun behoefte moeten doen? En die dode eend en karper, hoe wil je dat ze dat soort dingen voorkomen dan?

En die catering, sja, als dat een bedrijf van buiten is, dan kunnen ze daar weinig aan veranderen.

Dus nogmaals mijn vraag, wat wil je nu bereiken met je klacht?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

truckvorden schreef:wij zijn van 12 t/m 19 augustus bij u op park de huttenheugte geweest in premium cottage 571, als eerste voor de schoonmakers een pluim alles netjes schoon en de cottage was prima voor 6 personen.
voor de rest is het ons zeer tegen gevallen en raden we dit ook niet aan bij anderen.
de restaurants waren super duur voor wat je er te eten kreeg, op de eerste avond in de snackbar gegeten zoutloze patat, met zeer zoute oude hamburgers, ook de kipnuggets waren als meel. de 2e avond hebben we in de pizarria gegeten ook zeer slechte kwaliteit de taiie bodems waren niet te eten en er was gewoon maar wat aangemodderd, onze zoon vroeg om ansjovis al moest hij ze zoeken op de pizza, maar wel 3,00 euro extra betalen, ik heb 1 van de serveersters hier op gewezen en als antwoordt kregen we: DAN HAD U DAT MAAR EERDER MOETEN ZEGGEN, ik wist niet wat ik hoorde voor de 6 pizza's en 6 keer drinken een rekening van 82,50 ongelooflijk, nee het het was echt slecht gesteld met het eten op het park. als je voor een huisje een flinke prijs betaald mag je ook meer van het park verwachten jammer dat dan alles ook nog een duur apart betaald moet worden qua aktiviteiten ongelooflijke prijzen voor het abseilen, klimmen, botenverhuur en noem maar op, zelfs trampoline springen voor een euro ongelooflijk.
het zwembadbord zegt geen chlooroogjes maar pretoogjes, het was er zeer warm en vol met chloor onze kinderen hadden er veel last van.
nog even over rond om de huisjes: vol met eendenpoep, water met dode eend en karper veel alg, kortom vies dus. I
heel jammer en triest dat dit op zo een park met naam gebeurd, en wij zijn al op vele parken geweest, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt, we zijn nu thuis aan het bijkomen van een teleurstellende vakantie op de huttenheugte!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou wil ik echt niet negatief zijn,maar ga het toch doen..
Sorry maar u weet toch dat op elk park,waar ook ,atractie park wat dan ook,altijd alles duurder is..
En als ik me niet vergis ziet u een prijskaart hoe duur alles is...
Ik reken nu uit zes personen is 13.75 pp nou nou...welkom in de realiteit en ja meestal zijn die restaurants uit besteed dat is zelfs in de intratuin,

U daht neem een luxe huisje en dan zien ze aan me voor hoofd,hey die hebben veel betaald,dus hoeven niks tebetalen,zo werkt het niet
U heeft betaald voor de luxe cottage...en die heeft u gekregen,simpel,de rest is gwoon betalen,zoals ieder ander en zoals overal..

Om heel eerlijk te zijn....welkom in de realiteit en kijk eens wat alles kost in de efteling,dierentuin etc zijn de prijzen ook hoger...

Is echt niet gek...als het eten niet goed was had u ter plekke moeten zeggen na 1 hap dit hoef ik nie,graag mijn geld terug of beter eten,maar niet eerst eten en dan klagen

En nu? Wilt u compensatie?

Ik ga ook naar een luxe huisje nee geen hutte....ander heel anders,maar ik weet alles is duurder...
Kopje koffie is half x zo duur dat weet ie van te voren..

Oh ja nog even de eendenpoep,in boekje staat denk ik,vijver aanwezig weet ik veel welke o schrijving,tja en daar zitten eenden en vissen....hier bij mij bij de sloot ligt het ook.wat een drama..zou haast een toillet voor ze neerzetten,kom op zeg...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door sjohie »

Tsja, eten bij zo'n groot restaurant is natuurlijk wat minder dan zeg bij Kasteel Coevorden in de buurt, maar daar kies je in mijn ogen ook voor als je zoiets als centerparcs boekt. En 6 pizza's met 6x fris kost je bij een "normale" pizzeria ook aardig wat, als ik reken met 10 euro/pizza en 3 euro per drankje, is dat ook 78 euro.. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

[quote verwijderd door de Moderator]

Hoewel ik het er wel mee eens zou zijn,cp heeft netjes gereageerd en dan toch even gal spuwen hier,
Terwijl er in mijn ogen nou geen heftige dingen zijn gebeurd,
Kijk op menukaart wat kost het x6 oke,niet te eten roepen,zeggen,etc,niet achteraf...
Ja de eendenpoep..laat maar

Toevoeging en ik ben natuurlijk ookiemand die ts de grond in boord,is niet de bedoeling maar je hebt problemen en problemen,
Als je het duur vind en bijna geen geld hebt voor dit,moet je daar niet eten...simpel,gewoon lekker pizza halen en opwarmen...casa die mama bv..
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 31 aug 2013 02:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat de antwoorden van center parcs niet klantvriendelijk. Het lijkt meer op een dooddoener, door een uitzendkracht verzameld uit een klachtenscript.

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail dd 20 augustus jl. Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons uw opmerkingen kenbaar te maken. Iedere opmerking wordt met de meeste zorg en aandacht door ons behandeld. Fijn te horen dat u tevreden was over de schoonmaak in de cottage.

Standaardriedel, maar okay, prima om een antwoord mee te beginnen.

U meldt echter dat in de restaurants de prijs/kwaliteit niet in verhouding was. De catering van Center Parcs wordt verzorgd door de firma Albron. Wij betreuren dat u hierover niet tevreden was.


Je boekt een huisje op center parcs. Je mag er van uitgaan dat center parcs de regie houdt over de faciliteiten op het park. Dit antwoord is flauw en een poging tot afschuiven.

CP wil graag overkomen als een vijfsterrenpark en dient dus een dergelijke klacht (slecht eten onbeschoft gedrag) gewoon ZELF in behandeling te nemen. Wanneer Albron slechte diensten levert straalt dit ook uit op Center Parcs zelf.


Tevens vinden wij het jammer dat u van mening bent dat de prijzen van de activiteiten duur zijn. Deze prijzen staan immers duidelijk aangegeven op onze website.

Dat zal kloppen, en het zal ook wel in de boekjes staan. De klant ventileert hier een mening over de prijzen, en niet dat de prijzen onduidelijk vermeld staan. Dat is dus niet ingaan op de klacht.

Wat de kwaliteit van het zwembadwater aangaat, kunnen wij bevestigen dat wij gehouden zijn bepaalde parameters, zoals pH, vrij chloor en gebonden chloor, wettelijk te respecteren. Dagelijks worden op regelmatige basis controles uitgevoerd om te verifiëren of deze parameters gerespecteerd blijven. Het spijt ons te vernemen dat uw kinderen veel last hadden van de chloor.

Natuurlijk moet CP zich aan wetten houden. Maar of er is iets mis met die controles, of die slogan over die pretoogjes is belachelijk. Daar wordt niet op ingegaan. En ik heb niet het idee dat CP echt iets gaat doen met de klacht. Die spijtmelding komt mij niet oprecht over.

Wij betreuren dat er veel eenden poep op het park aanwezig was. Verder signaleert u een dode eend en een karper. Dit kan helaas gebeuren. Bij melding worden dode dieren onmiddellijk verwijderd.
Dat kan inderdaad allemaal gebeuren, maar wat de klant feitelijk zegt is dat er sprake is van onvoldoende groeninspectie en onderhoud. Daar wordt niets mee gedaan.


Wij hebben uw dossier inmiddels doorgenomen en uw opmerkingen betreffende de kwaliteit van ons product en onze services genoteerd. Wij stellen het trouwens op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, ook al zijn deze minder positief. Dit stelt ons nl. in staat onze diensten te optimaliseren en zo beter aan uw verwachtingen tegemoet te komen.

Standaard kletskoek waar niets mee gedaan wordt.

Wij hebben elk van de betreffende afdelingen op de hoogte gesteld van de verbeteringspunten door u aangehaald. Uw opmerkingen laten ons toe onze diensten te toetsen aan de verwachtingen van onze gasten en eventueel noodzakelijke aanpassingen door te voeren.

Zie mijn eerdere opmerking

Wij hopen van harte dat u ervan overtuigd wilt zijn dat Center Parcs alles in het werk stelt om haar gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen en hopen van harte u opnieuw te mogen verwelkomen op één van onze parken.

Gelooft CP dat zelf??

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door devious »

Zo, jij bent pas echt negatief, Josephien12.

Maar wat had je dan zelf als een correct antwoord van CP verwacht? Dat ze voortaan de eenden gaan trainen te sterven in een daarvoor bestemd hokje? En de vissen moeten hun behoefte op het hondenuitlaatterreintje doen? :shock:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:
Jolijn schreef:Prima reactie als Julia van de webcare dat onder een andere forumnaam had gepost.

Ja vd week was er toch ook een julia,zover ikme herriner die bleek nep :mrgreen:

Hoewel ik het er wel mee eens zou zijn,cp heeft netjes gereageerd en dan toch even gal spuwen hier,
Terwijl er in mijn ogen nou geen heftige dingen zijn gebeurd,
Kijk op menukaart wat kost het x6 oke,niet te eten roepen,zeggen,etc,niet achteraf...
Ja de eendenpoep..laat maar

Toevoeging en u ben i natuurlijk ookiemand die ts de grond in boord,is niet de bedoeling maar je hebt problemen en problemen,
Als je het duur vind en bijna geen geld hebt voor dit,moet je daar niet eten...simpel,gewoon lekker pizza halen en opwarmen...casa die mama bv..
Nee, ik had vorige week bij Center Parcs al gevraagd of er een Julia werkt als webcare medewerkster. Ze kennen geen Julia en gaan het verder uitzoeken en dan krijg ik bericht (als de echter Center Parc medewerker zich aan zijn woord houd). We moeten deze Julia maar niet meer "feed back" geven: ze is fake.

Webcare Team CP
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2011 10:41

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Webcare Team CP »

Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door sjoegel »

Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs
Zijn jullie dan wel echt ? :?

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Josephien12 »

sjoegel schreef:
Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs


Zijn jullie dan wel echt ? :?
Dezelfde reactie is meerdere keren geplaatst bij allerlei topics van centerparcs. Of deze topics nu nieuw of oud waren, of die webcare julia een reactie had geplaatst of niet.

Komt mij niet erg professioneel over :?
Laatst gewijzigd door Josephien12 op 10 sep 2013 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

Deze Webcare staat al langer geregistreerd, eerder geplaatste berichten zijn na te lezen en op waarheidsgehalte te toetsen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dat moet je dan maar allemaal geloven :?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

sjoegel schreef:Dat moet je dan maar allemaal geloven :?
Nee hoor dat moet helemaal niet, dat mag.
Ik had, net als tenormin, CenterParcs ook op de hoogte gebracht van de grapjurk Julia webcare.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Maar de reacties van die grapjurk staan er nog wel die zijn niet verwijderd. :shock:
https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=275817

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

Jolijn schreef:
sjoegel schreef:Dat moet je dan maar allemaal geloven :?
Nee hoor dat moet helemaal niet, dat mag.
Ik had, net als tenormin, CenterParcs ook op de hoogte gebracht van de grapjurk Julia webcare.
Wel, als jij het ook hebt doorgegeven aan C.P. krijg ik toch nu wel heel erg het gevoel dat Julia, zie nieuwe datum inschrijving die Chocomelk doorgeeft, een ander account heeft aangemaakt en haar naam (natuurlijk) niet meer noemt en dat het nog steeds niet echt is. Zo'n email adres kan ik ook maken en als ik het kan, kan de grootste idioot het.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:
Jolijn schreef:
sjoegel schreef:Dat moet je dan maar allemaal geloven :?
Nee hoor dat moet helemaal niet, dat mag.
Ik had, net als tenormin, CenterParcs ook op de hoogte gebracht van de grapjurk Julia webcare.
Wel, als jij het ook hebt doorgegeven aan C.P. krijg ik toch nu wel heel erg het gevoel dat Julia, zie nieuwe datum inschrijving die Chocomelk doorgeeft, een ander account heeft aangemaakt en haar naam (natuurlijk) niet meer noemt en dat het nog steeds niet echt is. Zo'n email adres kan ik ook maken en als ik het kan, kan de grootste idioot het.
Wat bedoel je met nieuwe datum inschrijving?

De webcare die al laatste gereageerd heeft is al langer ingeschreven
10 sep 2013 17:40
Deze Webcare staat al langer geregistreerd, eerder geplaatste berichten zijn na te lezen en op waarheidsgehalte te toetsen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door tenormin »

Jolijn, Dan ligt het aan mij: ik lees alleen maar dat "ze" ingeschreven staan sinds 14 Augustus 2013, (aanmeldtijd 00.25 uur - wat ik dan vreemd vind - ), maar 3 berichten en vandaag laatste bezoek. Dus dat snap ik dan weer niet zoals gewoonlijk, zullen we maar zeggen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de huttenheugte center parcs

Ongelezen bericht door Jolijn »

Webcare Team CP schreef:Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs
:o Dit is toch gewoon de laatste/nieuwste reactie van de echte webcare die in 2011 geregistreerd is?
Die waar jij het over hebt is toch Julia, de nepperd? Ja, de berichten staan er nog, dat wel, dwz er staan er nog een paar, weet niet hoeveel berichten die Julia geschreven heeft.
Misschien zijn er meerdere grapjurken Julia en/of accounts met een ander (proxy) IP.

Maar er is er maar 1 die vandaag op meerder CP topics heeft gereageerd en die is vanaf 2011 geregistreerd.

Gesloten