LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedwantsen in hotel De Keyser Antwerpen en nu thuis!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
wisperer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2015 00:11

Re: Bedwantsen in hotel De Keyser Antwerpen en nu thuis!

Ongelezen bericht door wisperer »

Hallo beste mensen,
Ik zie allemaal onzin en aardige tips, maar mensen die er niets van weten moeten eigenlijk geen tips geven! Want het ligt allemaal heel moeilijk en gevoelig op het gebied van bedwantsen.

Het enige wat werkt en dat is heel moeilijk want meestal is men al thuis als de bulten opkomen.
De incubatie tijd anders gezegd als u vandaag gebeten wordt kan het zo zijn dat u pas 12 dagen later de markering krijgt die zo ontzettend jeuken en meestal met 2 a 3 bij elkaar zitten.

Er is namelijk heel veel zaken die u moet weten over en van bedwantsen en daar wil ik later op terug komen.
1e; Als u in een hotel kom waar het ruikt naar een muffe amandel lucht dan is er al een aardige bedwantsen plaag aan de gang.
2e; Als u in de hoeken van de hotel kamer of andere instelling zwarte puntjes ziet, wat lijkt op schimmel dan moet u eerder denken aan stront van bedwantsen.
Eigenlijk moet u maken dat u uit deze hotel, motel of instelling weg komt, neem geen genoegen met een andere kamer want ze zullen vast en zeker door het hele hotel of instelling zitten.
Laat u overboeken naar een andere hotel maar vertel daar niet dat u uit een hotel met bedwantsen komt.
Ze kunnen u weleens weigeren in het nieuwe hotel.

* als u in een hotel kamer of andere instelling ben en u ziet bedwantsen dan is het beste dat u een krant koopt en met de krantenkop en de bedwants een foto maakt. Zo creëert u voor u zelf al een bewijs dat er bedwantsen in uw hotel aanwezig zijn.
* U moet direct reclameren bij de receptie en probeer daar op schrift te krijgen dat er bedwantsen aanwezig zijn. Mochten zij daar niet in meegaan dan zal tumult en aandacht trekken bij de receptie enige hulp bieden. De hoteleigenaar zal proberen het probleem zo stil mogelijk te houden.

Als u naar huis gaat moet u zeker de koffers en andere spullen niet mee naar binnen nemen, zet ze in de tuin en breng de spullen gecontroleerd naar binnen!

Hier nog een aantal zaken die u moet weten van bedwantsen;
Bedwantsen kunnen 200 meter per dag lopen en lopen 30 meter voor een voeding dus waar u denkt gebeten te worden hoeven de bedwantsen zich niet te verstoppen. Ze kunnen makkelijk op de zolder of logeer kamer zitten en u wordt gebeten in uw slaapkamer.
Dit bovenstaande zorgt ervoor dat zogenaamde onderzoeken door mensen cq experts totaal nutteloos is want ze kijken veelal alleen in de slaapkamer waar men denkt gebeten te worden. En moeten deze experts het hele huis van top tot teen doorzoeken om zo gericht en effectief te bestrijden. Overigens zijn ze met het zoeken dagen bezig en hoogst waarschijnlijk zal men niets vinden.
Onafhankelijke speurhonden bedwantsen bieden een goede uitkomst.
Met onafhankelijk speurhonden bedwantsen bedoelen we speurhonden die niet van bestrijders zijn.
Het klopt volgens ons niet en het staat ontzettend raar als de speurhond geleider zegt " U heeft bedwantsen maar wij bestrijden ze ook" Ik zou een vreemde smaak in mijn mond krijgen en zoiets hebben van broekzak vestzak! Zoek in Google naar " onafhankelijke speurhond bedwantsen ".

Ik zal nog veel meer reacties in de loop der tijd plaatsen want ik zie heel veel onzin op het internet verschijnen over BEDWANTSEN.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2015 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd

www.bedwantsinfo.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2017 23:29

Re: Bedwantsen in hotel De Keyser Antwerpen en nu thuis!

Ongelezen bericht door www.bedwantsinfo.nl »

Het hotel officieel schriftelijk aansprakelijk stellen dmv een brief en die moeten hun WA verzekering aanspreken. Dat is de enige mogelijkheid om te verhalen. De WA verzekering zal wel weer moeilijk doen want die doen toch altijd verstoppertje spelen en laat je niet uit het veld slaan door hun smoesje en excuses. Wees standvastig en niets misschien maar " ik heb die bedwantsen daarvan en door die (of gene) gekregen. Die is dus aansprakelijk voor mijn schade. Ja AANSPRAKELIJK en welke verzekering moet er dus aangesproken worden WA (wettelijke AANSPRAKELIJKHEID VERZEKERING)

www.bedwantsinfo.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2017 23:29

Re: Bedwantsen in hotel De Keyser Antwerpen en nu thuis!

Ongelezen bericht door www.bedwantsinfo.nl »

Beste mensen,

Als jullie geen gehoor krijgen bij eventuele Hotels of andere instellingen over bedwantsen!!!
Ga naar www.bedwantsinfo.nl daar kan je alle meldingen kwijt over bedwantsen bij het onafhankelijke meldpunt BEDWANTSEN.
Ze willen ook een forum beginnen en je kan daar alles over bedwantsen en de problemen vinden o.a ook wat je niet moet doen en wat je wel moet doen.

Gesloten