door Albert Stoeltie » 28 maart 2018 15:29
Had in week 12 een midweek een chalet nr 229 gehuurd bij De Schaapskooi.in Epe.Dit is uit gelopen op een deceptie.Alle bankjes,eetkamer en vooral de matrassen. Waren zelf veel weg en dus niet geklaagd bij vertrek wel gemeld bij receptie en zouden het door geven.
Bij thuis komst kwam ik er achter dat er al eerder over was geklaagd
Ook zelf een review ingevuld maar deze wordt niet geplaatst is namelijk te negatief.
Roompot weigert eerlijk antwoord te geven op mijn klachten.
Dus voor mij geen Roompot meer.
-
Albert Stoeltie
-
- Berichten: 1
- Geregistreerd: 28 maart 2018 15:07
door NeoDutchio » 29 maart 2018 12:19
Er stonden bankjes, een eetkamer en er waren matrassen in het huisje. Gelukkig maar, anders moest u op de grond zitten en slapen.
Als u klachten heeft moet u altijd meteen gaan klagen. Achteraf haalt niets uit.
-
NeoDutchio
-
- Berichten: 2843
- Geregistreerd: 17 jan 2014 23:39
door SvdE » 16 apr 2018 15:26
U kunt uw (negatieve) reactie natuurlijk wel kwijt op de website "Zoover"; deze wordt ook zeer veel geraadpleegd door vakantiegangers.
-
SvdE
-
- Berichten: 6
- Geregistreerd: 15 apr 2014 11:00
door Cornelis7 » 16 apr 2018 16:06
Albert Stoeltie schreef:Dit is uit gelopen op een deceptie.Alle bankjes,eetkamer en vooral de matrassen.
Wat was concreet uw klacht?
-
Cornelis7
-
- Berichten: 95
- Geregistreerd: 02 nov 2008 15:56
door juliomariner » 16 apr 2018 16:52
U moet klagen bij aankomst, dan kan e wat aan gedaan worden.
Ik mis ook wat er niet goed was aan de bankjes, eetkamer en matrassen?
-
juliomariner
-
- Berichten: 425
- Geregistreerd: 27 apr 2007 16:55