Expedia restitueert niet
Geplaatst: 15 jan 2019 12:09
Op 19 november heb ik via Expedia een hotelkamer voor 22-23 november gereserveerd in Amrath Kurhaus. Dezelfde dag heb ik deze reservering per email geannuleerd bij Expedia en rechtstreeks bij Kurhaus. Tot mijn ergernis is toch € 119 via mijn creditcard afgeschreven.Nu ben ik al een tijd in de slag met Expedia om restitutie te eisen. Het is of je tegen een muur praat. Eerst was het argument van Expedia om niet terug te storten dat de annulering niet telefonisch was gedaan en dat annulering per email niet mogelijk was. Niettemin in hun algemene voorwaarden staat vermeld dat zowel telefonisch als per email geannuleerd kan worden. Daarvan wilde een medewerker een printscreen ontvangen, heb ik toegestuurd. Toen wilde een medewerker een bewijs dat ik per email had geannuleerd, ook weer toegestuurd. Toen kwam een medewerker weer terug met: "Annulering is slechts mogelijk indien dit is toegestaan op grond van de Regels en Beperkingen van de Dienstverleners. Dienstverleners kunnen aangeven dat er alleen telefonisch mag worden geannuleerd." Kan dit zomaar? Wie heeft ook deze ervaring met Expedia?