Pagina 1 van 1

Expedia restitueert niet

Geplaatst: 15 jan 2019 12:09
door George52
Op 19 november heb ik via Expedia een hotelkamer voor 22-23 november gereserveerd in Amrath Kurhaus. Dezelfde dag heb ik deze reservering per email geannuleerd bij Expedia en rechtstreeks bij Kurhaus. Tot mijn ergernis is toch € 119 via mijn creditcard afgeschreven.Nu ben ik al een tijd in de slag met Expedia om restitutie te eisen. Het is of je tegen een muur praat. Eerst was het argument van Expedia om niet terug te storten dat de annulering niet telefonisch was gedaan en dat annulering per email niet mogelijk was. Niettemin in hun algemene voorwaarden staat vermeld dat zowel telefonisch als per email geannuleerd kan worden. Daarvan wilde een medewerker een printscreen ontvangen, heb ik toegestuurd. Toen wilde een medewerker een bewijs dat ik per email had geannuleerd, ook weer toegestuurd. Toen kwam een medewerker weer terug met: "Annulering is slechts mogelijk indien dit is toegestaan op grond van de Regels en Beperkingen van de Dienstverleners. Dienstverleners kunnen aangeven dat er alleen telefonisch mag worden geannuleerd." Kan dit zomaar? Wie heeft ook deze ervaring met Expedia?

Re: Expedia restitueert niet

Geplaatst: 15 jan 2019 18:53
door NeoDutchio
Kon u uberhaupt wel annuleren? Op slechts 3 dagen voor aankomst zijn er weinig mogelijkheden om te annuleren. Wat stond er in uw papieren omtrent annuleren? Dat is het belangrijkste.

Re: Expedia restitueert niet

Geplaatst: 18 jan 2019 13:26
door smb
Heb 2 x vliegtickets geboekt via Expedia en 2 x problemen gehad.
De 1e keer was seating niet geregistreerd( wel op bevestigingsmail) en 2e keer kon ik niet inchecken omdat er onvoldoende gegevens waren doorgegeven (wel van persoon 1, niet van persoon 2).
Daarna nooit meer geboekt via Expedia.

Re: Expedia restitueert niet

Geplaatst: 03 sep 2019 09:16
door Mike NL
Vervelende situatie! Ik heb zelf ook een keer een dergelijke situatie gehad met Expedia en een dienstverlener. Dit heeft me uiteindelijk € 500,- gekost. Expedia doet wel alsof ze heel erg behulpzaam zijn, maar puntje bij paaltje is dit gewoon een manier om te laten lijken of ze hun best doen, zodat hun niets te verwijten valt. Wat een dienstverlener ook als voorwaarde heeft, we moeten niet vergeten dat Expedia dit faciliteert.