3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Erwin2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2020 14:50

3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door Erwin2020 »

Het Hilton Hotel Garden Inn op London Heathrow laat haar gasten achter met een hele koude douche.
Tijdens een transfer naar de VS zijn wij ivm Covid-19 gestrand op London Heathrow. Vanwege overheidsmaatregelen was het Hilton
een van de weinige hotels die open was.

De kamers hebben we vooraf betaald met onze creditcard.

Na 3 dagen zijn we van hotel moeten veranderen omdat Hilton zogenaamd mensen niet langer dan 3 dagen tijdens Covid-19 kan plaatsen...Het restaurant en bar was dicht zodat we tijdens ons verblijf geen extra kosten hebben gemaakt. Bij het uitchecken hebben we de sleutels ingeleverd en alles was akkoord.

Eenmaal ingecheckt in het nieuwe hotel bleek dat Hilton Hotel Garden Inn Heathrow de kamers tot 3x (!!!) had belast op onze creditcard NADAT wij waren uitgechecked. We hebben direct onze bank gebeld om dit te laten terugboeken. Dit was niet mogelijk omdat Hilton een zogenaamde Pre-authorisation had geplaatst....Ondanks dat de kamers al waren betaald. Bij nazicht op de rekening bleek dit helemaal niet zo te zijn maar dat de bedragen wel degelijk van onze rekening was afgeschreven.

We hebben Hilton Hotel Garden Inn Heathrow meermaals aangeschreven, nimmer een reactie.
We hebben meermaals gebeld en kregen te horen dat er zou worden teruggebeld. Na 3 dagen nog altijd geen reactie.

Dit is naar mijn mening een zeer slechte service. Temeer omdat Hilton nu over extra liquide middelen beschikt die ze kennelijk bij haar klanten weghaalt door hun creditcards te misbruiken. Bij het meewerken aan een oplossing geven ze simpelweg niet thuis!!!!!
Dit is werkelijk te absurd voor woorden en tijdens een Covid-19 situatie schandelijk.

Theotrucker
Berichten: 5025
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Vraag bij je credit card schriftelijk chargeback aan vergezeld van de nodige documentatie. Niet telefonisch!

arvandongen
Berichten: 1186
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door arvandongen »

Klinkt als een overduidelijke administratieve fout.
Een beetje slordig dat het na contact nog niet opgelost is. Mogelijk zit de halve administratieafdeling thuis in deze tijden.
Deze hotelketen staat nou niet bekend als oplichterij. (Mits je de kamerprijzen aanvaardbaar vindt :) )

Nogmaals benaderen dus. En anders via een hoofdkantoor je recht proberen te halen.

kuklos
Berichten: 5741
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door kuklos »

Erwin2020 schreef:
04 mei 2020 15:17
Temeer omdat Hilton nu over extra liquide middelen beschikt die ze kennelijk bij haar klanten weghaalt door hun creditcards te misbruiken. Bij het meewerken aan een oplossing geven ze simpelweg niet thuis!!!!!
Dit is werkelijk te absurd voor woorden en tijdens een Covid-19 situatie schandelijk.
Nummer zoveel met hele sterke termen voor iets wat een simpele fout kan zijn. Bah.

Fatal3rr0r
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 aug 2019 11:16

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door Fatal3rr0r »

Ik denk dat 1 charge de autorisatie is en 1 charge de werkelijke betaling bij check out. 1 charge zou een fout moeten zijn (als er werkelijk 3 betalingen te zien zijn).
Het vrijgeven van een autorisatie duurt een aantal werkdagen, bij een debit card kan dit zelfs weken duren daarom doen wij (hotel NL) nooit autorisaties (bij check in) op debit cards altijd direct een betaling.

Ik snap het gevoel wel hoor, als een medewerker van ons toch per ongeluk een autorisatie doet op een debit card en het loslaten daarvan duurt lang dat worden wij ook altijd als criminelen bestempeld :)

WZZ
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door WZZ »

Sommige mensen praten alles goed, TOTDAT zij een keer door een kennelijke fout worden benadeeld. Dan is de wereld te klein.
Als het een Hiltonhotel betreft zal het ook geen klein bedrag zijn.

sjohie
Berichten: 9408
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door sjohie »

WZZ schreef:
06 mei 2020 15:06
Sommige mensen praten alles goed, TOTDAT zij een keer door een kennelijke fout worden benadeeld. Dan is de wereld te klein.
Als het een Hiltonhotel betreft zal het ook geen klein bedrag zijn.
Ik heb het ook een keer gehad, mijn creditcard was zowel met de reservering (bij incheck) als de daadwerkelijke rekening belast. Mag ik dan inhoudelijk reageren?

MichielFRL
Berichten: 2420
Lid geworden op: 02 nov 2008 10:11

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door MichielFRL »

Klinkt tot nu toe niet bijzonder, eerder gewoon zoals hotels met creditcards omgaan. Eerst maar eens een paar weken wachten. Een pre-autorisatie kan tot wel 30 dagen blijven staan.

Arizonakid
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Gewoon een foutje, of een TS die het niet begrijpt. Hilton is een keurige organisatie, die echt de boel noet oplicht. Rustig contact zoeken, en niet direct antwoord verlangen tojdens deze rare tijden.

PietertjeTwee
Berichten: 609
Lid geworden op: 24 apr 2019 18:51

Re: 3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn

Ongelezen bericht door PietertjeTwee »

WZZ schreef:
06 mei 2020 15:06
Sommige mensen praten alles goed, TOTDAT zij een keer door een kennelijke fout worden benadeeld. Dan is de wereld te klein.
Als het een Hiltonhotel betreft zal het ook geen klein bedrag zijn.
Om administratieve fouten op zich kan ik niet boos worden. Waar ik wel boos om kan worden is als die fouten niet goed gecorrigeerd worden.

Aangezien TS kennelijk geen fatsoenlijke reactie krijgt van Hilton kan ik me de boosheid van TS dan ook ergens wel voorstellen. Het is dan wel corona tijd, maar als er, ondanks een toezegging dat wel te zullen doen, niet wordt teruggebeld, is dat geen geldig excuus.

Mijn sympathie voor TS verdwijnt echter gelijk weer op het moment dat het woord 'oplichting' in de mond genomen wordt. Dit is geen oplichting, dit is hoogstens een administratieve fout.

Plaats reactie