Pagina 1 van 1

Novasol

Geplaatst: 14 okt 2020 10:13
door Nelleke007
Is Novasol aan te spreken over het niets doen? ( geen voucher, geen geld terug, bij annulering geen moeite doen om het huurobject weer te verhuren)

Re: Novasol

Geplaatst: 14 okt 2020 10:38
door NeoDutchio
Het ligt er helemaal aan wat het verhaal er achter is. Als u zelf geannuleerd hebt is het een ander verhaal dan als Novasol geannuleerd heeft. Iets meer info zou dus handiger zijn.

Re: Novasol

Geplaatst: 14 okt 2020 11:06
door breien
Wanneer heeft TS de reservering gemaakt? Waar staat het gehuurde object? Wie heeft geannuleerd? Is het object daadwerkelijk niet beschikbaar?
Een paar vraagjes.

Re: Novasol

Geplaatst: 14 okt 2020 19:49
door Jablan
Ik vermoed, dat Nelleke het andere onderwerp niet meer kon vinden.
Nelleke007 schreef:
28 sep 2020 12:08
Ook wij zijn de dupe van Novasol: op 25 augustus een boeking gemaakt voor een week 9-16 oktober in Denemarken. Op 23 september komt het bericht dat Denemarken de grenzen sluit voor Nederlanders. Nu keert Novasol niets uit en steekt alle gelden in de zak: boeven zijn het! Wie kan helpen? Wie is hiering juridisch bekwaam? Natuurlijk zijn de voorwaarden van Novasol helder en wordt er niet over Covid gesproken maar hoe staat het met de morele verplichting en klantvriendelijkheid? )