LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door Laurent »

Aspro uit Duizel , het bij behorend trio is voldoende, leef gelukkig verder als een troll met orks als buren.

Is in Duizel ook een woonwagenkamp van sunparcs?, Ik ben blij dat UPC geen niet betalende klanten accepeerd. :D :) :o 8) :oops:

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door jermen2 »

he laurent

Ik dacht dat je niet meer hier zou reageren???? :twisted:

jermen

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door agro »

leef gelukkig verder als een troll met orks als buren.
Hé laurent ben je te stom om zelf iets te bedenken, hetzelfde hebben ze jou al eerder toebedeeld.
Dus blijkbaar heb ik toch gelijk dat je de inteligentie van een regenworm bezit.

zie onderstaande link de posting van 31 dec. 06 om 15.01 uur.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46572&start=0
Ik dacht dat je niet meer hier zou reageren
Laurent iets beloven dat hij ook nakomt, onmogelijk, heeft hij al vaker gedaan, hij zou mijn complete NAW gegevens posten maar nog niks van gezien, ik zou diverse aangetekende brieven van upc volgens hem ontvangen, ik wacht met smart.

Nee laurent is iemand die alleen maar "van goei brood stront kan maken" tot meer is hij niet in staat.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door Laurent »

Aspro, een van het Duizelse viertal, zijnde een troll met ork neigingen.
Zoals altijd zit je weer een onderwerp te verzieken, hou jij je nu maar bezig met alle storingen van KPN en bewonder (genieten zul jij als zuurpruim niet kunnen) je UPC tv signaal.

Nicole , geniet maar van deze discussie op niveau,jij hebt wel UPC aansluiting in het Sunny parc aangetroffen ?. Groetjes.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door Beertje02 »

De volgende vakantie van Laurent is in een UPC Bootcamp.

bagger
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:51

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door bagger »

Laurent schrijft:
Euro 325,- netto is incl.vergoeding advocaat,reis-verblijfkosten en administratiekosten.
Dus je hebt 325 euro ontvangen, en moet daarvan je advocaat, reis- en verblijfkosten en administratiekosten betalen? Met andere woorden, je hebt je een flink oor aan laten naaien. Of bedoel je wat anders omdat je de betekenis van "incl." niet kent? Zou me niets verbazen bij Laurent.

En Laurent, ik heb je ontmaskerd als troll in het UPC forum. Een beetje heel erg kinderachtig om dit te copieren. Maar ja, aan de andere kant copieer je ook alles wat de commerciele afdeling van UPC ons wijsmaakt, dus eigenlijk ook al niet verbazingwekkend.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door Laurent »

Het viertal opererend vanuit een Duizelse lokatie is op oorlogspad en baggert een eind raak in al hun grieven tegen UPC en Sunparcs. een trollige en trieste wijze van je leven slijten :D :oops: :twisted: :evil:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Terugvragen borg €100,-- bij Sunparcs

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

en baggert een eind raak in al hun grieven tegen UPC en Sunparcs. een trollige en trieste wijze van je leven slijten
...en zo eindigt de biografie van Laurent.
Jammer dat het boek uit is, maar het zou aan de andere kant enorm zonde zijn om daar nog tijd in te steken. ;)

Gesloten