LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koude Douche: Camping Bergumermeer in Friesland

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
ontevredencampinggast
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2005 18:17

Koude Douche: Camping Bergumermeer in Friesland

Ongelezen bericht door ontevredencampinggast »

Wij zijn op vakantie geweest op Camping Bergumermeer en hier onder volgen de redenen voor ons om daar nooit meer heen te gaan!

1. Ons veld stond onder 10cm water en er werd niets maar dan ook niets ondernomen door de eigenaars ook niet bij herhaaldelijk aandringen van onze kant. het regent kregen we als antwoord...en we kunnen dus niets voor u doen! ja dat het regent dat snapte wij ook maar in ieder geval een poging doen om iets aan de wateroverlast te doen lijkt me op zijn plaats!

2 zwembad was niet om aan te zien achterstallig onderhoud en uitermate vies en smerig ( bloed op de grond en poep in de omkleed hokjes en de douches werkten niet, zand op de bodem van het zwembad (e.e.a was al zo om 10.00 's morgens)

3. schoonmaak wc's en douches laat te wensen over! er lag 's morgens een gebruikte tampon in de douche......

4. overal op het park is achterstallig onderhoud jachthavens steigers en beschoeingen helemaal door gerot.
5.na het zwemmen op het zwemstrand naar de wc bij het restaurant al daar? kost u wel 1 euro!

Deze Camping heeft 4 sterren maar levert nog niet de kwaliteit van een 1 ster camping!
Onze vakantie is door e.e.a behoorlijk verpest.
Kortom ze zien ons daar dus nooit meer terug!

S&M
Laatst gewijzigd door ontevredencampinggast op 11 aug 2005 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Johannes44

Re: Koude Douche: Camping Bergumermeer in Friesland

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Beetje gerfrustreerd? Snap ik best....

joukje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2005 16:54

Re: Koude Douche: Camping Bergumermeer in Friesland

Ongelezen bericht door joukje »

ik woon er bij in de buurt en vraag me al jaren af waar die sterren wel niet voor zijn.
op het nieuwe paviljoen na is het er een troep.
een likje verf zou wonderen doen.
de dieren in de kinderboerderij worden verwaarloosd.

ze krijgen wel in 2006 een nieuw overdekt zwemnad en speelruimte ect.
op het plaatje ziet het er mooi uit.

Gesloten