LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparks Meerdal

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mezzin
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2006 13:48

Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door mezzin »

Wij hadden voor volgend weekend een bungalow geboekt om er achter te komen dat de wildwaterbaan, sauna en kruidenbad niet beschikbaar waren.
Het was dan wel mogelijk om via een ander park loohorst naar het zwembad te gaan. Je kreeg een compensatie van 12,50 euro om te besteden aan eten of drinken.

Als je boekt staat het in een klein regeltje op een van de schermen.
MD: Compensatie ivm wildwaterbaan

Ik voel me een beetje bedrogen hierdoor ondanks dat het ze het volgens de regels hebben gedaan.

Dus pas een beetje op als je boekt bij centerparks ze kunnen zomaar de helft van het zwemparadijs afsluiten zonder het DUIDELIJK bij de boeking aantegeven.

Gelukkig annuleren kostenloos ze de boeking maar een alternatief bieden ze niet. Tevens echt aardig over de telefoon zijn ze ook niet.

Hebben meer mensen hier ook last van bij centerparks?

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door jbroeders »

Het is nogtans duidelijk in het nieuws geweest dat er brand heeft gewoed. Dat heeft ook op de voorpagina's van de kranten gestaan.

mezzin
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2006 13:48

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door mezzin »

Het gaat niet om het feit dat er onderhoud is (blijkbaar brand) maar de manier hoe het vermeld is.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door gast500 »

Tijdens boeken via internet moet er gewoon een grote popup verschijnen waarin dit gemeld wordt. Dan heb je nog de keuze om een ander park te nemen. Bij telefonisch boeken moeten ze je er gewoon op wijzen. Dus niks kleine lettertjes.

Het is nogtans duidelijk in het nieuws geweest dat er brand heeft gewoed. Dat heeft ook op de voorpagina's van de kranten gestaan.
Als je het nieuws toevallig een dag niet hebt gezien en/of niet dagelijks de krant leest weet je het dus niet, dus kan dat geen reden zijn om maar aan te nemen dat iedereen het weet en dat het duidelijk communiceren bij boeking niet nodig zou zijn!

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door jbroeders »

De laatste tijd kwam men op de site van CP een tekst tegen, waarin werd vermeld dat er wat was gebeurt op het meerdal. Daar stond informatie!

mezzin
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2006 13:48

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door mezzin »

De laatste tijd kwam men op de site van CP een tekst tegen, waarin werd vermeld dat er wat was gebeurt op het meerdal. Daar stond informatie!
Leuk maar ik kom niet vaak op de site van CP en lees meestal niet de nieuws berichten ik kijk alleen bij de aanbiedingen. dus als je alleen bij de boeking een rottig regeltje vind die tevens niet 100% duidelijk aangeeft dat een deel van het zwembad NIET toegangelijk is dan vind ik het niet een heel nette aktie van ze. En te meer ook hoe ik behandeld ben over de telefoon is ongehoord. CP zet het niet duidelijk op het internet maar wel heeeeeel duidelijk in de reserverings brief. dat had ook op het internet gekund.

En nee ik lees en zie niet veel nieuws en kijk al helemaal niet veel in de krant. Dus moet ik dan weten dat meerdal gedeeltelijk verbrand is.

Nee CP is daar verantwoordelijk voor om het duidelijke te vermelden. En dat doen ze niet. En daar val ik over.

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door lind@ »

ook ik wilde boeken bij meerdal via internet
maar ik las meteen dat de wildwaterbaan niet beschikbaar was
bij het kijken of het huisje nog beschikbaar was stond er onderaan de pagina meteen die mededeling.
dus niet pas na het boeken ofzo
vandaar dat ik het meerdal laat voor wat het is en heb
nu loohorst geboekt via de waanzinnige woensdag aanbiedingen
dat vond ik erg goedkoop
een midweek voor 79 euro in maart
dus echt eerst goed lezen
maar echt duidelijk stond het er niet dat vond ik ook wel.

Har

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door Har »

mezzin

De help desk medewerkers zijn meestal aardig, Meerdal heeft een calimiteit vanwege brand, misschien kun je daar begrip voor opbrengen.

Van een hoge toren afblazen werkt ook niet oplossend. :roll:

A.v D
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2006 11:24

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door A.v D »

Ik werk zelf bij het Meerdal, en het is een beetje lullig als je geboekt hebt en je komt er achter dat de helft van het zwembad dicht is.

Dit gedeelte is afgesloten omdat er rond kerstmis brand is geweest in een gedeelte van het zwembad.

Heb je een hele tijd geleden geboekt kan ik begrijpen dat je het annulleert, maar heb je pas geboekt(vanwege lastminutes) had je het misschien geweten.

Er zijn nog genoeg mensen die komen, al is er een gedeelte dicht, er zijn nog zat mogelijkheden op het park, en als je wat grotere kinderen hebt, is dit wel vervelend, want die houden wel van een wildwaterbaan.

Maar de compensatie die centerparcs biedt vindt ik wel netjes toch.

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door lind@ »

goedendag

Ik kom net terug van een midweekje loohorst
maar tis niet echt gezellig daar vonden wij
het is er klein en niet zo bebosd als meerdal waar wij al een aantal jaren
tevreden gasten zijn.
maar we hebben het geprobeerd een ander park pal naast meerdal
maar tog heel anders dan meerdal.
gelukkig waren de kosten niet zo hoog
maar inmiddels geboekt voor meerdal in juni 2006 samen met familie
en ook errug goedkoop via een aanbieding(ja weer)
dus loohorst hoeft voor ons niet meer
meerdal is veel leuker en heeft meer sfeer!

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door jbroeders »

Loohorst is ook ex- Gran Dorado en eigenlijk van mindere kwaliteit als de 'echte' CP parken. Ik kan u aanraden een verblijf op bijvoorbeeld Huttenheugte of Erperheide te boeken voor het echte CP gevoel

rst77
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2006 09:17

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door rst77 »

Wij zijn afgelopen weekend naar Het Meerdal geweest. Wij hoorden via-via NA onze boeking pas dat het zwembad afgebrand was. We hebben wel later nog een brief gekregen met de mededeling over het zwembad Ook wij kregen 25 euro in bonnen om uit te geven op het park als tegemoetkoming.

Toen we afgelopen weekend in het zwembad kwamen, viel het ons nog wel mee. Zowieso is het geen groot zwembad, vergeleken met het Heijderbos of de Eemhof van CenterParcs. Het Meerdal is duidelijk een zwembad dat aangepakt moet worden. Jammer dat ze dat niet meteen na de brand compleet hebben gedaan. Op dit moment is de wildwaterbaan nog dicht, maar volgens de badmeester ging die volgende week weer open (en dat zuur om te horen als je er op dat moment bent...).

Verder hebben we ons prima vermaakt. Ohja, het eten bij het Market Restaurant is echt heerlijk! Ook de overige faciliteiten zijn prima.

casper
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jun 2004 20:53

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door casper »

Het afgebrande gedeelte zou pas 14 april weer open gaan, dat was voor mij ook de reden om na die datum te boeken. Voor mij was het duidelijk genoeg aan gegeven, want ik kom voor de wildwaterbaan.


Ik heb een jaar of 10 geleden een brief van Centerparcs gehad dat het zwembad van de Eemhof werd verbouwd en dus geen gebruik van o.a. de wildwaterbaan gemaakt kon worden. Ik kon na een brief en telefoontje omboeken naar een andere periode en veel ruimer huisje.

Ik zat niet gebonden aan een periode, dus dat was geen probleem. Echter was de boeking van de cottage die we hadden gedaan toen niet mogelijk waardoor we zonder gezeur naar een veel ruimer, maar iets verder gelegen cottage waren omgeboekt.

Als troost stonden er bloemen op tafel, was de koekast met diverse blikjes drinken in diverse smaken gevuld, maar ook een flesje wijn en borrelnootjes was het zeer geslaagd. Ook kregen we 2 saunamunten aangeboden, dus dat was een warm gebaar.

Toen was daar nog geen brand geweest, daarna is er een open centrum gekomen wat het park achteruit heeft doen gaan. Alles gebeurd in de sporthal aan de rand van het park, echt zonde.

Als ik Centerparcs was, dan zou ik boven het centrum weer een dak bouwen, dan gaat echt het weer tot leven komen.

Marcelleke
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2006 08:50

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door Marcelleke »

"Dus pas een beetje op als je boekt bij centerparks ze kunnen zomaar de helft van het zwemparadijs afsluiten zonder het DUIDELIJK bij de boeking aantegeven. "

Nou nou zeg, overdrijven is ook een kunst natuurlijk! Slechts een KLEIN gedeelte van het zwembad was afgesloten en e.e.a. is duidelijk gecommuniceerd naar iedereen die geboekt had danwel wilde boeken.

Misschien is het goed te vertellen dat een professioneel reinigingsbedrijf drie dagen en nachten achter elkaar (3x24 uur dus ja) bezig is geweest alles weer op orde te krijgen, zodat het zwembad zo snel mogelijk weer open kon, allemaal zodat de gasten niet teleurgesteld hoefden te worden!

Center Parcs is een commercieel bedrijf, dat ook na een brand gewoon winst moet blijven maken natuurlijk, en zijn klanten tevreden wil houden. Daarom is e.e.a. duidelijk gecommuniceerd en hebben de gasten compensatie gekregen. Ik vind je opmerkingen dus niet terecht!

En bovendien: als je geen nieuws kijkt en/of de krant niet leest, moet je natuurlijk volstrekt niet klagen als je zoiets niet weet, dat is dan toch echt ook gedeeltelijk je eigen schuld.

DanielF
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:31

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door DanielF »

Beetje oud topic, maar vond de klacht toch ten onrechte.
Ik citeer uit de Algemene Voorwaarden:

15. Aansprakelijkheid
a. Center Parcs en het betreffende park aanvaarden geen aansprakelijkheid voor:
  • het onklaar geraken of buiten werking stellen van technise apparatuur en het uitvallen of sluiten van voorzieningen in het park
Center Parcs heeft dus het recht de Aqua Mundo c.q. onderdelen ervan te sluiten.

Daniel
Medewerker Hoofdkantoor Center Parcs Europe

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door nana 3 »

Het meerdal is gewoon een leuk park!
Ik ben een maand geleden nog geweest en ga er over
3 maanden weer heen heerlijk gewoon
Mijn recept voor een ontspannen en gezellige vakantie

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Centerparks Meerdal

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik moet zeggen dat ik er altijd plezierige vakanties heb gehad hoor. Ik heb 1x een probleempje gehad maar die hebben ze naar tevredenheid opgelost.

Gesloten