LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

G7 is zeker geen kindervriend, zijn vakantiestekken zijn grote lege vlakten omgeven met prikkeldraad voorzien van tekst: kinderen en hun ouders cs ongewenst.

Wij gaan een paar per jaar met de kleinkinderen op stap naar campings, 1* per jaar pak ik met m,n kleinzoon de fiets en een tentje erop en zijn een weekje op een camping, wij laten de kleinkids daar echt niet aanrommelen en overlast bezorgen, wat dachten jullie van de zg yuppies die s,avonds na 12 uur door gaan met hun bmw,s aanprijzen cq de buurvrouw willen versieren met sterje verhalen.

De yuppies hebben geen tijd om kinderen te krijgen: poen poen poen is het hoofddoel.De families met kinderen zijn verguld met hen :)

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Kinderen neem je niet, die hoop je te krijgen.

En als ik had geweten in watvoor maatschappij wij nu leven, was ik niet eens aan kinderen begonnen, en niet omdat het schreeuw lawaai papgaaien zijn. Maar omdat de maatschappij verschrikkelijk is, en waar kinderen continu op hun tenen behoren te lopen.
Ik zou heel graag zonder oudere mensen op vakantie willen, want die zijn 10 keer erger dan kinderen.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

c3Quote:
Kinderen neem je niet, die hoop je te krijgen.




Helemaal mee eens, maar dat had ik ook in mijn post gezet.

@Henri: Jou antwoord over die yuppies, slaat natuurlijk weer nergens op, maargoed, blijf jij lekker met je grut op de camping. Daarom gaan ook velen naar de camping, want het is zo leuk voor de kinderen, dus lekker blijven doen en trek je niets aan, van wat hier allemaal geroepen wordt.




Ik zou heel graag zonder oudere mensen op vakantie willen, want die zijn 10 keer erger dan kinderen.
Kan ik me ook wel in vinden, vooral als ze het de hele dag maar over de kinderen en kleinkinderen hebben en geen ander onderwerp weten. :D

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Het is heel interessant om te zien; zodra je het over iemands kinderen hebt, dan voelen mensen zich verschrikkelijk aangevallen tot op het onredelijk af.
Waarom moet je je altijd met ander mans kinderen bemoeien dan??
Logisch dat een ouder dan reageerd.
Zou ik ook doen, een ander bepaald niet voor mij hoe ik mijn kinderen op moet voeden.
Vooral mensen zonder kinderen weten het altijd zo goed hoe ze kinderen moeten opvoeden.

Zou zeggen begin bij jezelf, heel wat oudere mensen hebben blijkbaar ook geen opvoeding genoten. En ik vind dat je pas commentaar kan geven op andere hun opvoeding als je zelf kinderen hebt gehad, en niemand is perfect in deze wereld.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Maar omdat de maatschappij verschrikkelijk is, en waar kinderen continu op hun tenen behoren te lopen.
En hoe komt dat? Omdat beide ouders zo nodig moeten werken en de opvoeding aan de kdv's of anderen overlaten, dus de aandacht te wensen overlaat. Uitzonderingen weer daargelaten.

Maargoed, volgens mij is dat weer een hele andere discussie.

Jullie allemaal nog een fijne dag verder,Ik ga lekker ff een middagje uit met ..... ja, ja.... de kleinkinderen. :D

bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door bartels jam »

Zeker naar een kindervrije camping ?

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

En ik vind dat je pas commentaar kan geven op andere hun opvoeding als je zelf kinderen hebt gehad, en niemand is perfect in deze wereld.
Heerlijk is dit Mar42; daarom zijn er dus kindervrije campings in opmars. Laten de kinderrijken zich bemoeien met elkander en laat de kinderlozen heerlijk rustig vakantie vieren! :lol:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door ron1 »

Over een paar jaar wordt er een soort centre parcs gecreeerd op de .......................MAAN, ze willen een mega groot koepeldak van 50 kilometer doorsnee gaan bouwen daar (geen grap) misschien iets voor de mensen die hun boek zonder "gekrijs en geschreeuw" willen........?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Jullie lopen te zeuren over kinderen en hun ouders, die geen kinderen op kunnen voeden. Dan kan je dit soort commentaar verwachten.

Hoop voor jullie dat er op die campings ook alleen maar mensen werken die ook geen kinderen hebben, of hebben gehad. En dat er ook geen lui werken van begin 20 want die kunnen ook alleen maar lastig zijn.
Dus allemaal oudjes bij elkaar die mekaar kunnen helpen.
En dan ook niet gaan klagen he.

bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door bartels jam »

Ik vind het wel leuk dat al die oudjes klagen.

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

Wat doen deze mensen eigenlijk op deze site...t niveau van schrijven en de inhoud worden er niet beter op. Waarom zijn die mensen zo gefrustreerd dat er een site is waar gelijkgestemden met elkaar van gedachten willen wisselen. Er zijn zoveel bladen en programma's voor mensen met kinderen daar gaan wij toch ook niet op zitten fitten... ieder mag toch zijn/haar leven leiden zoals hij/zij dat wil..en dus ook vakantie houden zoals hij/zij dat wil? wat is nou het probleem..en dan al die idiote argumenten die helemaal nergens op slaan en zo ongelooflijk generaliseren.

(dan zijn er straks geen chirurgen?? dus deze mensen zijn aan kinderen begonnen omdat ze dan , als ze later oud zijn geopereerd kunnen worden?) (yuppen??poen?? de buurvrouw versieren??...... omdat je geen kinderen hebt?? ....)

Als dit de vertegenwoordiging zou zijn van mensen met kinderen dan zou ik me alleen maar bevestigd voelen in mn plannen van kindervrijecamping...maar dan om de ouders van de kinderen...

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Wat doen deze mensen eigenlijk op deze site...t niveau van schrijven en de inhoud worden er niet beter op
Zou ik toch de pol maar eens goed lezen!!

Daar staat namelijk ;
Ik wil graag naar een kindvrije camping: JA,NEE, MISSCHIEN.

En ik wist niet dat je minimaal een universiteits diploma nodig hebt om hier commentaar te kunnen geven. :? :?
Alsof je als je lager opgeleid bent ook al niet meer spoort.
Denk dat jullie beter een heel forum voor jezelf op moeten starten, dan heb je ook geen last van mensen die er op reageren wat jullie niet zint.

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

dus foutloos schrijven vergt tegenwoordig een universitaire opleiding..verder hoef ik niets te zeggen..jouw briefje bevestigt alleen maar wat ik schrijf..nu ga ik even lekker mn paarden verzorgen...daag! fijne dag verder.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Een paardenloze camping voor Edith gezocht, uiteraard ook zonder honden en kinderen, bbq.s met veel drank uiteraard wel toegestaan :D

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

Is het zo dat mensen met kinderen ook automatisch kinderachtig gaan reageren? :lol:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

:lol: :lol: blijven jullie nou maar lekker bezig ouden met je kindvrij camping.
Hebben wij ook lekker rust :lol:

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

En om deze laatste uitspraak nog bij te staan hier een geweldige link!
http://www.kindvrijevakanties.nl/

én

http://www.ukcampsite.co.uk/articles/view.asp?id=122
met bijna 200 campings voor 'adults only'

:D

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Een paardenloze camping voor Edith gezocht, uiteraard ook zonder honden en kinderen, bbq.s met veel drank uiteraard wel toegestaan
Als ze daar ook luxe mobilhomes hebben Henri, want wil natuurlijk wel mijn eigen douche en toilet, kom ik daar ook eens een keer, als ik weet dat jij ook komt. :D Lijkt me wel leuk daar.

Ook leuk, dat de topic nog steeds up to date is he!!! We blijven bezig, al is het niveau hier en daar inderdaad dalende.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik moet erniet aan denken om G7 met m,n kleinkids te ontmoeten op een camping,de kids schrikken zich een hoedje van de naam G 7 !!!!!!!!!!! G7 is de A I kinderloze hotels in Turkije gewend, de overlast daar van Russen is eveneens A I.

Nogmaals het gaat wel erg ver om kinderen , honden ed van campings te bannen :D :oops:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Maar Henri toch. Je hebt totaal geen indruk van mij hoe ik vakantie vier en dat hoeft ook helemaal niet! Ik boek en ga alleen naar hotels waar zo min mogelijk kids EN russen komen. Snap even niet hoe je daar bijkomt!! :shock: Dus nogmaals... zoveel mogelijk Kind en Rus vrij. Ook ga ik niet AI, maar zelfs UAI en dan niet aan de Turkse Riviera, maar meer in het mondaine Bodrum e.o.

Vind het jammer dat je mijn voorstel afgeslagen hebt, :lol: al had ik ook niet verwacht, dat je met kids zou komen.

Gesloten