LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Hallo,

Wij gingen deze week een midweek naar Hof Domburg toe. Over het huisje en het personeel niets dan lof. Perfekt verzorgd allemaal. We hadden een uit-eten-arrangement bijgeboekt. De kinderen werden geacht 2 keer friet met een frikandel te eten (gelukkig durfden ze op het buffet aan te vallen op de 3e avond :lol: ) en 1 keer pizza. De volwassenen aten 1 keer een voorgeselecteerd menu in het ala carte restaurant, 1 keer een afhaalpizza en 1 keer bij het buffet restaurant.

De maaltijden vonden wij niet bijzonder, maar tegenvaller was dat het softijs dat onze jongste zoon als toetje kreeg op de eerste avond uit eten bedorven was. Hij kreeg een voedsel-infectie. Mijn man had er ook van gegeten en kreeg een voedsel-vergiftiging van het softijs. (hij had meer gegeten van het softijs dan mijn zoon). Aangezien onze jongste zoon meervoudig gehandicapt is bracht dit de nodige extra narigheid met zich mee. Hij verdraagt trouwens doorgaans prima softijs.

Uiteraard meteen een klacht neergelegd na de doorwaakte nacht van mijn jongste zoon. Die miste, samen met ons, hierdoor een dag vakantie-plezier terwijl je het toch juist doet voor het plezier van je gezin.

De dame van de horeca nam me eerst niet serieus, later gelukkig wel, en ze waren zeer behulpzaam bij het inschakelen van de huisarts. Naderhand moest er een food-alert-box worden gevuld met een aantal onsmakelijke ingrediënten (zal ik jullie besparen), een lijst van wat er was gegeten en monsters van het bedorven eten (die waren er natuurlijk niet meer).

Nou verwachten we bericht van de directie van RP holidays over deze zaak, maar mijn vraag is natuurlijk; heeft er iemand soortgelijke ervaringen, wat kunnen we nou verwachten en wat kunnen we het beste doen om een vorm van genoegdoening te krijgen ?

geffen
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2004 20:53

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door geffen »

Ik zou dit niet weten maar is het nieet veel belangrijker dat je zoon van die infectie af is en daar weer van genezen is. Ons dochtertje heeft dit ook ooit gehad en voordat we erachter kwamen wat er aan de hand was waren we al weer een hele tijd verder. Het bleek dat het geneurd was tijdens ons bezoek aan kernies familienpark in botrop duitsland. Het was toen héél warm die dag en die ijsmachines mocht je zelf bedienen. Achteraf bezien hadden we van het softijs af moeten blijven maar dat is achteraf.
Als je er al iets uit zou kunnen slepen dat is het een korting voor de volgende keer, maar mij lijkt dat dit m ischien ook onder de reisverzekering valt. Maar het niet kunnen hebben van plezier is natuurlijk niet meetbaar in contanten lijkt mij zo...

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Nou verwachten we bericht van de directie van RP holidays over deze zaak, maar mijn vraag is natuurlijk; heeft er iemand soortgelijke ervaringen, wat kunnen we nou verwachten en wat kunnen we het beste doen om een vorm van genoegdoening te krijgen ?
Ik vind, dat ze bij de RP juist gehandeld hebben. Het moet wel vaststaan, dat het door het eten van de RP komt. En dat kan vastgesteld worden door bewijsmateriaal te verzamelen. En dat hebben ze gedaan.

Wij hebben dit één maal gehad en wel bij CP de Vossemeren. Daar ging het om biefstuk, wat te lang warm gelegen heeft, voordat het gebakken werd. Mijn vrouw is daar toen goed ziek van geworden. CP heeft dit naderhand toegegeven en uit eigen beweging ons een gratis verblijf (inclusief eten) aangeboden om te kunnen laten zien, dat het wel goed konden doen. En inderdaad, dat konden ze!

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Wij zijn inmiddels gebeld door RP holidays. Er was, na een 'schoonmaak'van het apparaat een schadelijke bacterie aangetroffen in het apparaat. De parkdirectrice was geschokt. (die had het zelf geconstateerd). Nu is het wachten op een verdere reaktie van RP, maar de reaktie van hun kant is snel.

verhoef40
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2007 20:37

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door verhoef40 »

Hoe is dit afgelopen ?

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door triangel »

ja, hoe is dit afgelopen??
Kan ik met een gerust hart boeken bij roompot hof domburg??

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Eten bij Roompot (rp) valt slecht.

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ik zou als ik jullie was gezellig naar Hof Domburg gaan (is een prima vakantiepark met prachtig strand en een heerlijk zwembad bovendien) maar net zoals zoveel vakantiegangers die een herhaal-bezoekje brengen gewoon in het dorp Domburg zelf gaan eten. Daar zaten de prima visrestaurants die een aantrekkelijke kwaliteit leverden voor minder geld dan het restaurant van Hof Domburg. En het softijs zou ik gewoon laten voor wat het is.

Als wij weer gaan kook ik zelf wel een potje in het vakantiehuis :lol: , is wel wat meer werk maar je weet wat je krijgt.

Gesloten