LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekortingsbon

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Chima »

Zijn er meer mensen die deze bon aangevraagd hebben op http://www.vakantiekortingsbon.nl/ en hier problemen mee hebben?

Ik heb de bon vorige week aangevraagd en ik zou binnen enkele minuten een mailtje krijgen met een code. Dit mailtje heb ik nooit ontvangen.

Daarna heb ik 2 mailtjes gestuurd met de vraag om opheldering en hier heb ik nooit reactie op gehad.

Tot mijn verbazing is er wel 7,50 van mijn rekening geschreven, wat ook de prijs is van deze bon.

Ik heb gisteren dus direct weer een mailtje gestuurd waarin ik per ommegaande reactie vroeg en het verzoek om die 7,50 direct terug te storten op mijn rekening.

Bovendien was het nog zo dat ik 2 campings die op hun site staan benaderd heb en geen van beide maken gebruik van deze bon.

Ik zal sowieso het bedrag laten storneren maar ben benieuwd of meer mensen hier problemen mee gehad hebben.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Henri42 »

filiaal van de VK ???

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Chima »

Wat is VK?

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Evy »

Vakantiekaart

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik denk niet dat het een filiaal is maar wel de zelfde categorie betreft.

Indien men van uw rekening heeft afgeschreven en u niets hebt ontvangen dan staat u zeer sterk.
Het probleem is echter dat het maar 7,50 euro betreft. Om maatregelen tegen deze praktijken te treffen moeten gedupeerden zich verenigen.
Ik roep derhalve gedupeerden op zich hier toe te voegen. Kijken of het dan lonend is.

CM

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Henri42 »

[b]Ik roep derhalve gedupeerden op zich hier toe te voegen. Kijken of het dan lonend is.
CM[/b

Niet aan beginnen !!! het voorstel gaat ervan uit om de zak van een advocaat te spekken

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Vakantiekortingsbon

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat zal niet het geval zijn, er zijn alternatieven genoeg.
Zoveel kosten is het niet waard.

Gesloten