LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
johnzandbergen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2007 10:44

Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door johnzandbergen »

Vandaag wilde ik een lezersreis boeken bij de ANWB van 22 t/m 24 juni 2007 naar Eurodisney n.a.v. de advertentie in de kampioen met twee volwassen en twee kinderen van 2 en 5 jaar. De reis kost bij vier personen € 179.00 per persoon en bij twee personen € 259.00. Bij het boeken komt naar voeren dat wij per persoon € 259.00 moeten betalen en zijn de kinderen "gratis". Echter deze reis valt op deze manier € 160.00 duurder uit. Overigens geldt dit op dit moment voor alle reizen naar eurodisney dat de kinderen niet als persoon worden aangemerkt. Ik begreep dat de ANWB hier al meer klachten over heeft ontvangen over deze misleidende manier van adverteren.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door eeliane »

Voor niets gaat de zon op, kinderen gratis naar eurodisney (?), het park is voor kinderen, het is zomer , er zijn vakanties, ze moeten nu geld gaan verdienen, dus tja... 2 x 259 of 4 x 179 toch? Nou scheelt toch best wel. Staat niet aardig die aanbieding zo maar het scheelt toch wel.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door G7 »

Dat is altijd al zo geweest. Als de kinderen "gratis" zijn, moet je de prijs voor 2 personen per 4 pers. kamer betalen.

johnzandbergen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2007 10:44

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door johnzandbergen »

Ik boek regelmatig vakanties met de kinderen, zowel zomer als winter. Echter Eurodisney is uniek met hun prijsbeleid.
Komende zomer ga ik naar hotel Kogler in Oostenrijk (mittersill) met vrij uit. Voor beide kinderen krijg ik 100% korting en een ruime familiekamer, (dit is een voorbeeld van kinderen gratis.) Als ik met twee kinderen zou gaan van bijvoorbeeld 7 en 9 jaar naar Eurodisney dan moet ik per kind hiervoor € 84.00 betalen en voor de twee volwassen wel € 179.00. Al met al deze reis uit het voorbeeld zou totaal € 8.00 duurder zijn geweest naar Eurodisney. :?

egslim
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2007 21:46

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door egslim »

Beste lezers,

Als u van plan en om een aantal dagen Disney te bezoeken overweeg dan eens een jaarkaart €129.00. Die heb je er zo uit, parkeren € 8.00 per keer is hierin bij inbegrepen. ook ontvang je 10% korting op aankopen isn Disney zowel souveniers als kleding,eten en drinken
Bij 5 personen ontvang je ook nog eens korting op de jaarpassen.

Dus overeeg het eens !

gr,

egbert

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door MLF »

maw: je bent nog duurder uit

egslim
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2007 21:46

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door egslim »

Wat dat betreft wel maar ik wilde alleen een tip geven over deze kaart want een Hopperticket kost per dag voor een kind € 48.00 en een volw.€ 56.00. Dus als je meerdere dagen het park zou willen bezoeken is een jaarkaart op deze manier voordeliger. Maar het blijft vreselijk véél geld !

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Nee, iedere keer als je zo'n jaarkaart hebt naar Parijs op en neer karren kost niks. Mijn auto rijdt nog steeds niet op Spa-water.

BAbbel72
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:27

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door BAbbel72 »

Hoi,

Hierbij even ons verhaal.

Wij hebben 2 jaarpassen en zagen de reclame op de tv kinderen tot 6 zouden gratis zijn , echter toen ik belde met reservering lijn van het park en uitlegden dat we dreampassen hebben en vroeg of onze dochter ook gratis zou zijn werdt er ja gezegd .

Toen besloten wij dus om naar de ranch te gaan voor 5 dagen en 4 nachten kregen voor 2 nachten 10 % en voor 2 nachten 30 % korting wat weer leuk is mee genomen ,
Maar toen wij op een dinsdag middag rond 13:00 bij het park stonden om naar binnen te gaan kregen we een koude douche onze dochter van 4 is niet gratis.......na 20 minuten aan het buro ( relations buro )te hebben gestaan hoorde ik dus dat als je alleen een komplete boeking doet dus slapen in een hotel + entree tot het park zijn je kinderen gratis.....die middag kregen we als goed makeretje voor onze dochter gratis entree..

Nu heb sinds dat we thuis zijn e mail kontakt me hun over de gang van zaken maar komt er op neer dat we zelf beter hadden moeten kijken...heb er tot 2 a 3 keer gevraagd door de telefoon heen als ze gratis was / is ?

Dus ik vindt die reklame op tv een beetje misleidend en ook als ik het verhaal lees zijn ze niet helemaal gratis dus zou ik voorstellen om het resort voorstellen voor de koude douche...

vr gr

Babbel72

keympe
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 15:54

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door keympe »

Bij de anwb hebben we de opmerking geplaatst dat onze zoon 6 jaar gratis was daar kreeg ik te horen dat het alleen bij een arrangement zou zijn, dit geld dus niet voor ons. We hebben dus kaarten gekocht en zijn naar euro Disney gegaan. De tweede dag kregen we te horen dat hij wel gratis in het park kon ook zonder dat je een arrangement hebt. Da`s even 105 euro. De info gecontroleerd bij de info balie en ja hoor maar de kaart namen ze niet meer terug. Wij bij thuiskomst terug naar de ANWB deze houd bij hoog en laag vol dat dit alleen bij arrangementen is en dat ze niets voor ons kunnen betekenen. Ik ben nu door hun fout 105 euro lichter wat kan ik hier nu nog mee.

Groet :oops: :oops:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat je hier mee kunt ? Niet meer naar dit soort achterlijk, diebiel, en infantiel volks-kuddevermaak gaan !

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

G7 heeft het bij het goede eind m.b.t. de bezettingsprijs in dit soort prijsacties.

Het is wel weer een typisch voorbeeld van de vakkennis die een internetboeker ontbeert t.o.v. de ervaren reisbureaumedewerkers.

Het is natuurlijk niet voor niet dat de eerste signalen uit de VS er zijn dat het boeken van reizen op internet niet meer groeit........eerder in deze groeiende markt relatief gezien afneemt.

Groeten,
LJFrankenstein

kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door kjongj »

Wij gaan nu voor de 2e keer via OAD naar Disney Parijs en wederom zijn de kids gratis. Zelfs voor hun eten hoeven we niets te betalen.We hebben al een keer in hotel Santa Fé gelogeerd en gaan nu naar Kyriad. Elk jaar van begin januari tot en met medio maart zijn kinderen gratis in Disney.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door puttputt »

ik ben afgelopen vrijdag terug gekomen van een heerlijke vakantie van Disneyland

ook onze 3 kinderen waren gratis
ik had rechtstreeks geboekt, voor 5 dagen in de Davy Crockett ranch, er zat voor elke dag ontbijt bij inbegrepen handdoeken en opgemaakte bedden plus 5 dagen entree in beide parken.

ik moet zeggen dat me de prijs 100% mee viel ik was inclusief de annulering en reisverzekering net 730 euro kwijt
en dat voor 5 personen 5 dagen Disney plus ontbijt,
niks van te zeggen lijkt me

Rhoose
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2008 22:33

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door Rhoose »

ik hoor heel graag hoe je dat hebt gedaan voor voor 730 naar eurodisney.
ik heb 3 kinderen van 5 to 13 jaar.
ik kom op veel hogere bedragen uit

kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door kjongj »

Beste Rhoose,

Bij Disney zijn kids tot 12 jaar gratis in de periode begin januari tot medio maart.

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door Tely »

De actie is verlengd tot het eind van het jaar, ivm het 15 jarig bestaan.

kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door kjongj »

Beste Tely, is het mogelijk dat je dit verward met de actie kids tot en met 6 jaar gratis???

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door Tely »

Ja inderdaad, ik bedoel tot 6 jaar. Sorry.

selinaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2008 10:47

Re: Kinderen niet gratis naar Eurodisney.

Ongelezen bericht door selinaG »

Wij gaan elk jaar met de kids (3) naar Disney.
Wij gaan altijd in februari of Maart.
Omdat de kinderen t/m 11 jaar dan gratis zijn.
Afgelopen Maart zijn wij met 7 man weer naar Disney
geweest.
4 volwassenen en 3 kinderen.
Wij zaten in Davey Crocket.
4 nachten slapen, 3 dagen entree + ontbijt.
Wij hadden extra teatime met disneyfiguren
bijgeboekt.
In totaal waren wij voor 7 man Euro 970 kwijt.
(Wel eigen vervoer)
Dus per volwassene nog geen 250 euro.
In vind dit een prima prijs.

Wij boeken onze reizen altijd via D-reizen
rechtstreeks aan de balie.

Gesloten