LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat hotelactie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
carola79
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 dec 2007 20:45

Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door carola79 »

Gisteren in de rij gestaan om 4 hotelbonnen te kopen. Voor het eerste een weekendje weg met mijn man sinds 5 jaar.
Op de kaartjes staat heel mooi "er zijn in het weekend net zo veel kamers als doordeweeks". Dus echt niet.
Ik wil net boeken en dan blijkt alles in het weekend al vol te zitten. Dus echt een kat in de zak gekocht.
Je kan het ook niet vooraf checken omdat je een code nodig hebt om de beschikbaarheid te kijken. Anders had ik dit zeker gedaan.
Nooit meer een hotelbon van de kruidvat voor mij.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Zou het niet gewoon kunnen dat half Nederland die bonnen heeft gehaald omdat ze goedkoop zijn en allemaal in het weekeinde weg willen?
En dat daarom de weekeindes zo snel vol zitten?
Is maar een idee hoor.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door armiva »

En er zijn ook weer mensen die hier aan willen verdienen.
Op marktplaats staan ook al weer veel van die bonnen, die men wil verkopen voor het dubbele bedrag.

Ing-71
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2009 23:24

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door Ing-71 »

En ik maar denken dat ik aardig 'bij de pinken' ben. Mooi niet! Ook ik stond di 13/10 voor 9-en in de rij met hoofdzakelijk 55+ers om de felbegeerde Fletchergroup-vouchers te bemachtigen. En dat lukte. Blij ging ik naar huis om mij achter mijn pc te installeren. Nachtje Ameland met 2 kids, verplicht handdoekenpakket (20 Euro) + eindschoonmaak (50 Euro) in de familiekamer. Ontbijt voor de kinderen (6 en 8 jr) volle mep betalen, want kortingen mochten niet gegeven worden bij de Kruidvat-actie. Oh ja, en uiteraard niet in de weekenden of vakanties (meer) beschikbaar.
Hotel Vlijmen dan op 21 februari 2010 (voorjaarsvakantie). Kaartjes voor de Efteling waren met korting direct mee te bestellen. Dat zag er allemaal goed uit en een sprankje hoop kwam bij mij op. Glkkg keek ik nog even op de site vd Efteling waaruit bleek dat het park de hele maand februari (incl vakantie) gesloten is!
Dan het hotel in Oisterwijk op dinsdag 6 april op wo 7 april dan? Doordeweekse dagen maar de kids tvllg nog vrij... Nog maar 1 kamer beschikbaar! Maar we zijn met z'n vieren!!! En dan heb ik het nog niet over dat er op dinsdag 13/10 al geen weekend meer te boeken was tot aan 30/04!
Ik begrijp nu waarom de rij gevuld was met Vutters, maar zouden zij echt allemaal in een weekend gaan? Ik geloof er niks van! Een waardeloze actie en ik baal van mezelf dat ik me heb laten belazeren! Zeker nu ik achteraf alle recencies van vorig jaar las... Voor mij geen Fletcher meer!

51750
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2009 11:11

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door 51750 »

Ik denk dat bijna elke klant die de kruidvat-bon heeft aangeschaft in het weekend weg wilt. Maar dat kan natuurlijk niet! (er zijn duizende bonnen verkocht en natuurlijk en logies geen duizende plaatsen in het weekend beschikbaar)

Er zijn namelijk ook andere aragementen die gewoon doorlopen (denkend aan hotelbon of hotelbonjaartkaart) Het is daarom logies dat men niet een heel hotel vol kan zetten met kruidvatbonnen, Er ontstaat hierdoor veel irritatie maak ik uit het forum op terwijl dit nergens voor nodig is! Waarom willen wij Nederlanders altijd voor een prikkie op de voorste rij zitten?? Als je zo een bon koopt weet je dat je uit de data die beschikbaar zijn moet kiezen! en er zijn even veel kamers beschikbaar in het weekend als door de week dat geldt ook voor de andere aragementen! logies lijkt mij? alleen is de vraag in het weekend groter dan door de week! Vol is Vol als men bij een andere firma een kamer boekt en de kamers zijn bezet moet men ook een andere data kiezen!


en trouwens Ing - 71 je kruigt met de kruidvatbon ook nog eens korting op het ontbijt wordt automatisch berekend werd mij aan de telefoon verteld dus het klopt niet wat jij zegt;) en voor een luxere kamer betaal je meer (familikamer is een luxere kamer) ZIE VOORWAARDE! niks willen betalen en toch alles willen krijgen! schaam je!
Kom op Nederlanders door al deze tramalant verpesten we toch onze eigen vakantie?? En ik heb gemerkt dat het personeel zich in alle bochten wringt om de klant tevreden te houden en dan vind ik het zeer ongepast om kwaad te worden of zelfs te gaan schelden tegen het personeel! daar lost men toch niks mee op? hun kunnen er ook niks aan doen dat het hotel vol zit! Ik heb door de week gereserveerd en ik kijk er naar uit! kortom Nederlanders willen voor een prikkie op de eerste rij en denken daarbij alleen aan hun eigen belangen en de medemens of werknemers kunnen daarbij de boom in! en lees de voorwaarde;) gaat hier om 10 euro per nacht wat kost normaal een kamer????? juist ja
Laatst gewijzigd door 51750 op 19 okt 2009 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

jolien555
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:02

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door jolien555 »

ik dacht lekker een weekendje weg met mijn vriend. ik zag de aanbieding in de folder en dacht dat is wat voor mij want het is niet zo duur. marja nu heb ik 20 euro eraan verspilt en kan niet boeken want de weekenden zitten overal vol en doordeweeks was ok niet echt veel meer. dit valt me heel erg tegen van kruidvat. als ik dit vooraf had geweten had ik het niet gedaan marja. ik heb mijn kaarten owk maar op marktplaats gezet omdat ik niet weet wat ik er anders mee moet eigelijk. kan het proberen om een mail te sturen naar de kruidvat maar waarscheinlijk krijg je je geld toch niet terug.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Je weet toch hoe het vorig jaar ging? ik vind het dom dat mensen niet meteen boeken. Ik heb wel meteen geboekt, in het weekend, 2 nachten. En ja de weekenden gingen het snelst, dan maar vrij nemen als je voor een dubbeltje op de 1e rang wilt!

51750
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2009 11:11

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door 51750 »

Jolien waar slaat uw reactie op? Door de weeks zijn nog genoeg plaatsen vrij zie ik via mijn bonnen! Bent u niet een beetje te kieskeurig???? Betaal eens een gewone overnachting voor 2 personen??? ja dan bent u ruim €175 kwijt dus wat zeurt u over 20 euro die u "verspilt" hebt! Het mailen naar kruidvat heeft geen zijn want lees de voorwaarde maar, en nogmaals plaats genoeg door de week :wink:

Weer een voorbeeld van dat wij nederlanders voor een dubbeltje op de 1ste rang willen zitten! (ben niet de eenige die dit opvalt zo te lezen!)

jolien555
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:02

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door jolien555 »

er zijn mensen in nederland die het misschien niet zo breed hebben dan u.

51750
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2009 11:11

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door 51750 »

jolien555 schreef:er zijn mensen in nederland die het misschien niet zo breed hebben dan u.

Beste Jolien555,

Daar heb ik ook alle respect voor, dat is ook niet het doel van mijn reactie. Het gaat mij erom dat mensen zeer kritisch zijn en heel veel klagen omdat ze de voorwaarde niet lezen en dus denken dat hun kwaad is aangedaan. (bij de aanschaf van de kaartjes gaat de koper automatisch accoord met de voorwaarden, dat geldt tevens voor alle producten)

Het is dus logies dat er voor 20 euro (2kaarten) geen luxe kamers verhuurd worden want dan moet men bij betalen. (logies toch!) Als een hotel vol zit zit het vol dan had men eerder de weekenden moeten boeken! dus het probleem ligt dan bij ons zelf en niet bij kruidvat of fletcher.

Maar uit dat geklaag van ons allemaal maak je op dat we voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en de medemens vergeten door lekker te gaan klagen! (dat heeft niks te maken met het breed hebben maar met onze aard)

Jenny vakantie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2013 19:38

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door Jenny vakantie »

Ik vind dit werkelijk een grote schande.Ik probeer al weken een boeking te maken in Hotel Zeeduin, maar al geruime tijd is er geen weekend beschikbaar.
wat een waardeloze actie is dit, zo is het erg comfortabel geld verdienen voor zowel kruidvat als Fletcher!
Bij voorbaat weet men al dat lang niet iedereen ondergebracht kan worden! het geld komt wel binnen, maar de helft van de verkochte bonnen zal nooit besteed kunnen worden.
het is voor ons een enorme teleurstelling!!!!!
Nooit weer!!!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kruidvat hotelactie

Ongelezen bericht door berndv »

Jenny vakantie schreef:maar al geruime tijd is er geen weekend beschikbaar.
Doordeweeks dan?

Gesloten