LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bungalowspecials.nl ervaringen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door ocean_soul »

Ik vroeg mij af of er mensen positieve/negatieve ervaringen hebben met BungalowSpecials.nl

Ik heb op hun website een leuke aanbieding kunnen vinden voor 5 dagen Efteling Bosrijk.

Wel heb ik meerdere keren positief een hotel geboekt via HotelSpecials.nl
Maar aangezien BungalowSpecials.nl nog vrij nieuw is ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen van anderen voordat ik ga reserveren.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

bungalowspecials is van dezelfde firma.. sowieso kan je de vraag stellen of je uberhaupt risico loopt. je gaat een direct contact met de efteling, als je het een goede aanbieding lijkt zou ik het gewoon doen.

WK2010
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:05

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door WK2010 »

Is heel goed ben er vorige week nog geweest.

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door ocean_soul »

ik heb ze gebeld en je moet wel vantevoren betalen, maar direct aan de efteling.
Verder waren ze heel behulpzaam en werden alle vragen die ik nog had netjes beantwoord.
Dus ik ga boeken :D

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door ocean_soul »

ik heb geboekt, een midweek Efteling Bosrijk!

Wat me wel opviel was dat op de website van de Efteling staat dat er bij een landhuysappartement GEEN kookplaat zit, en op de site van BungalowSpecials staat dat er WEL een kookplaat in het appartement zit.
Daar ben ik wel erg benieuwd naar...Ik hoop dat er wel een kookplaat is, maar ik ga maar uit dat hij niet aanwezig is. Dan kan het alleen maar meevallen...
Ook staat op de site van de Efteling zelf dat er GRATIS draadloos internet is, en op de site van Bungalowspecials staat internet TEGEN BETALING.

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door ocean_soul »

ik had wel van bungalowspecials meteen een bevestiging van boeking gekregen, maar de rekening zouden we krijgen van het park (Bosrijk dus).
Aangezien we nog steeds niets hadden gekregen heb ik 2 dagen geleden toch maar even gebeld.
De boeking is goed aangekomen, en we kunnen bij aankomst alles meteen betalen. Dus ik ben erg blij dat alles goed gegaan is, en kan nu met een gerust hart lekker gaan genieten van 5 dagen Efteling :mrgreen:

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: bungalowspecials.nl ervaringen

Ongelezen bericht door ocean_soul »

alles ging prima, we hebben 5 heerlijke dagen gehad :mrgreen:

Gesloten