LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot vakanties. Ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
tessama
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2010 15:39

Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door tessama »

Ik heb net de slechte vakantie van mijn leven gehad bij Roompot. Open voor mijn klachten staan ze ook niet. Wie heeft er nog meer zulke ervaringen en hoe is het bij jullie afgelopen?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Bij welk park ben je geweest? Dat maakt nogal uit, lijkt mij. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je ervan verwacht. En wat is je precies niet bevallen? Ik ben een keer bij 'beach resort' geweest en bij hof domburg, maar die zijn me beide goed bevallen.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Wij zijn zelf 2 jaar geleden naar Roompot Weerterbergen geweest. Was helemaal super.

chieppie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 mei 2010 17:56

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door chieppie »

wij komen elk jaar 2 x terug bij roompot weerterbergen
en hebben het elke keer weer super


zelfs de kids genieten volop

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Misschien kan de TS aangeven in welk park ze geweest is en wat de klachten zijn? Zo worden we eigenlijk ook niet veel wijzer.

Anne Nas
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:27

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Anne Nas »

Ja wil ik ook wel weten want wij hebben daar ook geboekt voor de Pinksteren .

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door gerland »

tessama schreef:Ik heb net de slechte vakantie van mijn leven gehad bij Roompot. Open voor mijn klachten staan ze ook niet. Wie heeft er nog meer zulke ervaringen en hoe is het bij jullie afgelopen?
Legt u zelf nu eerst eens uit wat er zo slecht was en waaruit blijkt dat men niet open staat voor uw klachten.
De vraag naar ervaringen van anderen en hoe dat is afgelopen is daarna pas van belang.
Mensen weten nu niet wat u bedoeld met "zulke ervaringen".

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door armiva »

Wij zijn bij verschillende Roompot parken geweest. O.a Weerterbergen, Lunsbergen,De schaapskooi en op Texel.
Alles prima. Het huisje hebben wij steeds zelf schoongemaakt en kregen alle keren vlot onze 65 euro weer teruggestort.

riesenbp
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mei 2010 10:38

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door riesenbp »

Wij zijn er september 2009 in Weertenbergen geweest met onze ouders. Helaas kreeg mijn vrouw de dag voor ons vertrek een longembolie en werd opgenomen in het ziekenhuis in Weert en moest daar minimaal een week blijven ter observatie. Zelf wonen wij in Arnhem dus heb contact gezocht met de receptie Weerterbergen, waar men och wat erg reageerde, en ik vervolgens om een oplossing verzocht. Het park was behoorlijk leeg, en ik kon een huisje krijgen voor het volle pond, 160 of 190 euro voor zaterdag en zondag alleen en daarna waarschijnlijk voor een midweek, maar zover heb ik het niet laten komen.

Ben in een pension in de buurt van het ziekenhuis gaan zitten voor de helft van de prijs inclusief eten bij zeer aardige mensen.

Als je bij de Roompot in een noodsituatie terechtkomt heb je dus een probleem, ik zal er ook nooit meer komen.

P.Riesenbeck

hanaloys
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2010 09:48

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door hanaloys »

Ik zelf ben jarenlang naar Roompot Parken geweest,heel vaak Hof Domburg en in nog wat andere parken.
Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad.alleen maar goede en fijne vakanties.
Misschien waren de verwachtingen te hoog ?

yvonnebv
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 apr 2010 23:16

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door yvonnebv »

Ben ook jaren naar veel verschillende parken geweest van Roompot, heb maar 1 zeer slechte ervaring Marinapark Volendam. Het zijn supermooie huisjes, maar die stank ben er 2 jaar geleden geweest maar mijn tassen stinken nu nog! gaat er nooit meer uit.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door brieziet »

riesenbp schreef:Wij zijn er september 2009 in Weertenbergen geweest met onze ouders. Helaas kreeg mijn vrouw de dag voor ons vertrek een longembolie en werd opgenomen in het ziekenhuis in Weert en moest daar minimaal een week blijven ter observatie. Zelf wonen wij in Arnhem dus heb contact gezocht met de receptie Weerterbergen, waar men och wat erg reageerde, en ik vervolgens om een oplossing verzocht. Het park was behoorlijk leeg, en ik kon een huisje krijgen voor het volle pond, 160 of 190 euro voor zaterdag en zondag alleen en daarna waarschijnlijk voor een midweek, maar zover heb ik het niet laten komen.

Ben in een pension in de buurt van het ziekenhuis gaan zitten voor de helft van de prijs inclusief eten bij zeer aardige mensen.

Als je bij de Roompot in een noodsituatie terechtkomt heb je dus een probleem, ik zal er ook nooit meer komen.

P.Riesenbeck

Heel vervelend voor u en uw vrouw dat zoiets gebeurt en ik hoop dat het inmiddels goed gaat met de gezondheid van uw vrouw.
Maar u schrijft dat u bij het pension voor de helft van de prijs zat.
Voor de helft van de prijs van het huisje op het park neem ik aan?? En niet voor de helft van de prijs dat het pension normaal kost.
Dus ook bij het pension betaald u het volle pond, dus in dat geval niet eerlijk om Roompot de zwarte piet te geven.
Ook als is de aanleiding vervelend men kan niet van een hotel, pension, of vakantiepark vragen dat ze dan een aangepaste prijs moeten rekenen.

zwartemuis
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2010 12:55

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door zwartemuis »

Ik heb erg goede ervarignen opgedaan bij de Roompot. Last minute, nog nooit voor zo weinig geld een week geslapen!

verkeersleider
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 sep 2005 21:58

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door verkeersleider »

Ook wij gaan altijd naar RP
Super vakanties altijd
Kijk er kan altijd iets misgaan, maar om dan meteen iemand aan de schandpaal te hangen??

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Schijnbaar wordt de TS van onze vrij possitieve antwoorden niet echt vrolijk, want is na haar eerste bericht niet meer terug geweest op het forum.

dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door dijkmans »

Wij zijn net voor de kerst en vorige week naar Weerterbergen geweest geen klachten, alles was perfect.

Herrie in de keuken
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2010 13:35

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Herrie in de keuken »

2 keer slechte ervaringen.

Weerterbergen was het huisje vies, terwijl wij verplichte kosten hadden voor onze hond. Als de voorganger dat ook had, wordt er niets met deze kosten gedaan, want de kluiven balletjes en haren lagen door het hele huisje verspreid. Horeca was alles behalve Limburgs gastvrij. We moesten bedelen om een ijsje, omdat deze op een kaart stond die pas om 16 uur inging. Behalve op zondag, dan om 15 uur, lazen wij. Uiteindelijk door dit argument het ijsje gekregen, maar met de vriendelijkheid van een leeuw die zijn prooi verdedigd.

Nu Ferienresort Cochem. Weer verplichte schoonmaak, dit keer zonder hond. Alleen tijdens boeken waren deze kosten maar liefst €129. Nu, vlak voor vertrek zijn de kosten (standaard) €79. Reactie van de klantenservice? 'Moet u maar niet zo vroeg boeken meneer'.
Annuleren? Volgens de voorwaarden van Recron, kijkt u er goed na voordat u boekt en betaald, is er geen grond voor annulering.

Al deze ervaringen bij elkaar maken het voor mij duidelijk dat ik niet meer terug zal gaan naar Roompot.

jato
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:18

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door jato »

Wij hadden een week geboekt in de Katjeskelder, augustus 2010 maar na twee dagen weer naar huis gegaan. Ongelofelijk smerig en uitgeleefd huisje. De veren van de bedden staken bijna door de hoezen. Twee dagen harde house-muziek van de buren, dag en nacht, wat een afgang, veel dingen stuk, de douche leek op een douche uit het voormalig Oostblok.Klacht ingediend maar worden afgescheept, de directie krijg je niet te spreken.Wat een leuke vakantie moest zijn werd een afgang.
Roompot nooit meer!

Tom24
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2010 18:44

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Tom24 »

Wij zijn ook een keer met Roompot geweest en wij waren juist erg tevreden. Wij vinden de prijs / kwaliteit een stuk beter dan bijvoorbeeld bij Center Parcs.

Nala1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2010 22:47

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Nala1979 »

Wij zijn eind augustus/begin september 2010 een midweek naar Roompot Bad Bentheim geweest.

Last minute geboekt, voor weinig, met twee personen in een 6-persoons huis inclusief sauna en bubbelbad.

Dit is ons zeer goed bevallen. Een aanrader dus.

Gesloten