Pagina 1 van 2

Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 26 sep 2010 18:03
door heijmans2000
Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Toegewezen huisje was moeilijk te vinden. Terug naar receptie om uitleg te vragen. Reactie: Weet ik niet, zoek het maar op de plattegrond, ergens in het bos.

Bewegwijzering bijna of helemaal niet aanwezig.
Echter na een half uur zoeken, onderweg een medewerker TD die ons naar het huisje bracht. Zijn reactie: Bij de receptie weten ze niks, die komen nooit op het park, en zelf heb ik er anderhalf jaar over gedaan waar alles zich bevind.
sÁvonds al helemaal spoorzoekertje spelen om huisje te vinden, ook zeer weinig buitenverlichting.

Bij aankomst in het huisje het nodige mis:

Geen bedlinnen. Dus weer gaan vragen bij receptie en klachten doorgegeven.

Zeer slecht gepoetst. Stroomkabels uit de muur zonder bescherming. (bij het zwembad ook op diverse plaatsen. Doorgezeten banken. Kapotte lichtschakelaar wc-bad. Vloerplanken die inzakken. (voorzichtig lopen dus).
Koelkast die functioneerde als vriezer. Dan vriezen dan koelen, met rare geluiden. Etenswaren nat en bevroren.
(plas)plekken in dekbed. (Nou gelukkig lagen er 6 dus kon je een schone uitzoeken).

Dus het vakantie gevoel waarvoor oostappen zou staan al helemaal weg en dus besloten aangezien ze ook niks deden met de klachten zondagmorgen vertrokken.

TD mensen mogen niks doen zonder werkbon alhoewel ze graag zouden helpen, maar dan kregen ze ontslag. Sorry mogen we niet.

Henny of hoe die beheerder heet, zit totaal niks in. Ik kan niks, en als je in de winkel wat koopt moet je ook niet lopen klagen. Moet je maar meteen komen.

Dit had ik dus bij aankomst al doorgegeven, maar hij wist zogenaamd van niks.

Zondagmorgen bij uitcheck stonden al tientallen mensen met soortgelijke klachten. Vul maar een klachtenformulier in.

Dus nooit meer Prinsenmeer, al wil ik niet zeggen dat alle oostappen parken slecht zijn, want er zitten ook hele goeie tussen.

Prinsenmeer heeft echt een beleid van: Betalen en wegwezen.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 09:56
door pele
Wij gaan over 4 weekjes, krijg steeds meer zin :-) in Prinsenmeer.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 10:11
door Henri42
Over 4 weken is het zwembad weer gesloten bij Prinsenmeer :lol:

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 10:46
door pele
Ik ga niet specifiek voor het zwembad, maar als dit echt waar is, is dat een extra reden om te klagen. Bedankt alvast voor de info, kan ik me helemaal voorbereiden op een weekend in een smerige oude caravan op een camping zonder zwembad. Die 200 euro ben ik zowiezo kwijt ook als ik annuleer.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 12:36
door yvon1968
Ook wij gaan over 4 weken een weekendje naar prinsenmeer
Als ik zo de verhalen leest dan heb ik weinig hoop dat bij ons alles voortreffelijk zal gaan.
Wij hebben geboekt via vakantieveiling . Een weekend met artiesten.
Ook daar heb ik een raar gevoel over. ( dat ze niet komen)
Dus ben benieuwd hoe het zal lopen ( huisje schoon, in goede staat?? enz enz)
En ja annuleren heb zeker geen zin, want dan ben je je geld kwijt.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 13:30
door heijmans2000
Over de artiesten: Die komen wel. Jannes echter was half uur later. Coverband is anders best wel ok. Let wel bij de info artiesten: Indien artiesten niet kunnen zorgt park voor vervangende artiesten.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 13:42
door aquino
Vaak zijn dit de vervangende artiesten

[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 14:31
door VioletPrue
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 27 sep 2010 15:18
door heijmans2000
VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

Beste VioletPrue, dat was het probleem ook niet zo zeer, maar zie rest van de klachtomschrijving

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 28 sep 2010 14:02
door VioletPrue
heijmans2000 schreef:
VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

Beste VioletPrue, dat was het probleem ook niet zo zeer, maar zie rest van de klachtomschrijving
Ik heb de rest gelezen, maar vind altijd dat een post moet kloppen.
Als u niet van te voren aangeeft dat een huisje makkelijk bereikbaar/aangepast moet zijn vanwege een bepeking, kunt u later niet klagen dat het niet gebeurd.
Dat was alles wat ik er mee wilde aan geven.
De rest klinkt inderdaad behoorlijk waardeloos.
Erg vervelend voor u.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 28 sep 2010 15:01
door armiva
VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.
Precies, vooraf, bij boeking vragen om een huisje o.i.d dicht bij het centrum.
Vaak moet daar ook extra voor betaald worden (voorkeurskosten). Bij aankomst kunnen ze daar niets meer aan doen.

Je hoort de laatste tijd veel negatieve verhalen over dit park.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 28 sep 2010 16:28
door Henri42
Het Prinsenmeer park/camping is tesamen met de Berckt het slechtste onder hun 9 parken.

Klein zwembad
Bulderende jetski,s
Slechte wegen
Het eten in de Plaza is duur slecht en lauw
Vervuiling kom je overal op de camping tegen

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 29 sep 2010 18:56
door yvon1968
krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 29 sep 2010 20:44
door Henri42
yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 29 sep 2010 20:53
door yvon1968
Henri42 schreef:
yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep
ja wij gaan via veiling. Ditmaal met artiesten
dus ben benieuwd

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 30 sep 2010 09:24
door heijmans2000
yvon1968 schreef:
Henri42 schreef:
yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep
ja wij gaan via veiling. Ditmaal met artiesten
dus ben benieuwd
Als je een chalet krijgt vooraan, die zijn vrij nieuw, maar wij hadden dus een ouwe achterdoor in het bos. Veel succes en geluk. De artiesten en band is wel vrij goed.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 03 okt 2010 17:21
door yvon1968
we hebben dus een beekdal comforthome
weet niet wat ik me er bij voor moet stellen

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 16 jul 2013 17:35
door vict
Ik ben vorig jaar op Prinsenmeer geweest. Bij mij duurde het inchecken maar 10 minuten en 10 minuten later hadden we friet in de cafetaria. Wij konden ons huisje ook niet vinden en toen wees de TD ons ook ons huisje. Er misten een paar dingen uit de bestek lade maar die werden 10 minuten later ook door de receptie gebracht en die hielp ons ook meteen met de kachel aansteken. Wij lagen helemaal aan de andere kant van het park in een Luxe Dennendijk comforthome volgens mij. Redelijk nieuw en goed ingericht. Alles ging goed. Leuke animatie, zwembad was gewoon open en alles was verder gewoon open. De horeca was niet zo heel snel maar dat is op elk Oostappen park. Ook bij de receptie waren ze gewoon vriendelijk. Ik heb er zeker van genoten en ik wil zeker nog een keer gaan!

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 20 jul 2013 13:31
door Har06
vict schreef:Ik ben vorig jaar op Prinsenmeer geweest. Bij mij duurde het inchecken maar 10 minuten en 10 minuten later hadden we friet in de cafetaria. Wij konden ons huisje ook niet vinden en toen wees de TD ons ook ons huisje. Er misten een paar dingen uit de bestek lade maar die werden 10 minuten later ook door de receptie gebracht en die hielp ons ook meteen met de kachel aansteken. Wij lagen helemaal aan de andere kant van het park in een Luxe Dennendijk comforthome volgens mij. Redelijk nieuw en goed ingericht. Alles ging goed. Leuke animatie, zwembad was gewoon open en alles was verder gewoon open. De horeca was niet zo heel snel maar dat is op elk Oostappen park. Ook bij de receptie waren ze gewoon vriendelijk. Ik heb er zeker van genoten en ik wil zeker nog een keer gaan!
prima dan is er nog iemand tevreden over die club :mrgreen:

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 20 jul 2013 15:20
door electomonteur
ik weet niet waar oostappen webcare meer dan die 1e opmerking( :mrgreen: ) in dit topic vind
maar ik vind het wel erg vaag dat er juist door een afdeling die problemen moet oplossen gedreigd word met een proces wegens smaad

goed voorbeeld van hoe het niet moet