Pagina 2 van 2

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 20 jul 2013 19:25
door Har06
electomonteur schreef:ik weet niet waar oostappen webcare meer dan die 1e opmerking( :mrgreen: ) in dit topic vind
maar ik vind het wel erg vaag dat er juist door een afdeling die problemen moet oplossen gedreigd word met een proces wegens smaad
goed voorbeeld van hoe het niet moet
als het duidelijke smaad is, heeft de webcare van de ass directeur welke vorige week bij Max zijn verweer afstak tav stacaravans mogelijk gelijk.
Persoonlijk heb ik 2* in Baarlo gestaan, 2* op de Hengelhoef, 1* op Zilverstrand en ben vaker in Prinsenmeer te Asten/Ommel geweest om te zwemmen(binnen en buiten), bij de parken sprong Hengelhoef er redelijk uit ondanks wat kleinere minpuntjes :o , vanwege de toch wel dure kampeerplaatsten in vergelijking met campings zonder zwemparadijs slaan we dit soort accomodaties over :mrgreen:

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 20 jul 2013 19:36
door stofzuigertje
Helaas zijn enkele niet zo slim om naast de klacht ook een foto te maken als bewijs, want smaad of echte klachten, zodra je weg bent heb je niets meer....

Per park en periode net wie er toen werkte want ook de technische dienst werkt geen 7dagen lang van vroeg tot laat, maar steeds anderen.
De parken hebben wel eens wat problemen met oude maar ik ben tevreden hoe zij het netjes opgelost hebben.
Vergeet niet dat sommige parken bewust huisjes leeg laten omdat die te erg zijn en die binnenkort vervangen worden.
Ik heb zelf gezien dat ze nieuwe plaatste en de oude, dat was hard nodig.

Het zijn goedkope parken met stacaravans waar ik niet van houd, liever een stevige bungalow maar toch, gezien de prijs hoefde ik niet te klagen.

Dat ik op een naastgelegen park slechts klaagde over de te kleine kachel en krappe caravan terwijl op vakantie veiling een ander model stond als voorbeeld foto, dan krijg ik die toch gewoon....
Ik had er officieel geen recht op maar meer ruimte en luxe en zonder iets te betalen.
Het was erg koud in Oktober en volle kracht kachel stoken is dan nodig helaas.

Ondanks dat het niet mijn keuze is, was het gezien de prijs en geleverde service best goed.
Alleen ben ik met mijn boot en vakantie huizen van steen iets te verwend dus gezien de extreem lage prijs, daar had ik minder voor mogen krijgen.

Het is ook hoe je het vraagt, ik wilde dezelfde avond terug omdat het tegenviel en zij boden toen een andere grotere aan....
Dus ik vroeg niets maar netjes melden dat het tegenviel, en zij probeerde mijn een alternatief te bieden.
Dus prima park dat ze ondanks dat ik betaald had en dezelfde avond weg wilde omdat het mijn niet beviel toch tenminste 1 nacht aanboden in ruimere zonder kosten....
Ik ben gehele midweek gebleven en daar had ik niet op gerekend.

Dus soms krijg je ondanks de flut prijs die ik bij vakantie veiling betaalde meer dan belooft.
Zij zagen toen ook de foute foto en maakte het meer dan goed.
Dus service, als je netjes en vriendelijk blijft en niet gaat schelden is er vaak meer mogelijk.

Op andere parken die duurder waren altijd over klachten een foto gemaakt en omdat ik zowel de vakantie veiling reclame als de zelf gemaakte foto liet zien kreeg ik dus nog meer voor eigenlijk belachelijk lage aanbiedingsprijs.

Zorg dus voor bewijs en geniet van voordelige vakantie en ik was over de alternatieve muziek zeer tevreden, juist blij dat het beloofde wat niet mijn voorkeur had niet kon komen.

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 21 jul 2013 11:25
door thecure
Oostappen webcare schreef:
Har06 schreef:
vict schreef:Ik ben vorig jaar op Prinsenmeer geweest. Bij mij duurde het inchecken maar 10 minuten en 10 minuten later hadden we friet in de cafetaria. Wij konden ons huisje ook niet vinden en toen wees de TD ons ook ons huisje. Er misten een paar dingen uit de bestek lade maar die werden 10 minuten later ook door de receptie gebracht en die hielp ons ook meteen met de kachel aansteken. Wij lagen helemaal aan de andere kant van het park in een Luxe Dennendijk comforthome volgens mij. Redelijk nieuw en goed ingericht. Alles ging goed. Leuke animatie, zwembad was gewoon open en alles was verder gewoon open. De horeca was niet zo heel snel maar dat is op elk Oostappen park. Ook bij de receptie waren ze gewoon vriendelijk. Ik heb er zeker van genoten en ik wil zeker nog een keer gaan!
prima dan is er nog iemand tevreden over die club :mrgreen:
Geachte heer Har, op onze parken verwelkomen wij ieder jaar vele tienduizenden vakantiegangers. Al deze mensen keren zeer tevreden over onze diensten weer huiswaarts met uitzondering van enkele lieden die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Uw veelvuldige cynische berichten op onderwerpen van dit forum die over Oostappen gaan zijn ons inmiddels opgevallen. Ik heb enkele berichten gekopieerd en doorgezonden naar onze afdeling juridische zaken zodat zij in rechte een procedure wegens smaad kunnen overwegen.

Met vriendelijke groet

Oostappen webcare
hahahaha je meent het! Zulke slechte parken beheren en ook nog zoveel noten op je zang? Als dit geen trol is dan is het echt een giller! :lol: :lol: :lol:

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Geplaatst: 23 jul 2013 09:05
door heijmans2000
Ik vind dat de beheerder/manager achter zijn bureau uit had moeten komen en/of TD om de klachten te gaan bekijken, ipv 2 man als beveiliging naast zijn bureau zetten.