LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
heijmans2000
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 sep 2010 16:45

Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door heijmans2000 »

Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Toegewezen huisje was moeilijk te vinden. Terug naar receptie om uitleg te vragen. Reactie: Weet ik niet, zoek het maar op de plattegrond, ergens in het bos.

Bewegwijzering bijna of helemaal niet aanwezig.
Echter na een half uur zoeken, onderweg een medewerker TD die ons naar het huisje bracht. Zijn reactie: Bij de receptie weten ze niks, die komen nooit op het park, en zelf heb ik er anderhalf jaar over gedaan waar alles zich bevind.
sÁvonds al helemaal spoorzoekertje spelen om huisje te vinden, ook zeer weinig buitenverlichting.

Bij aankomst in het huisje het nodige mis:

Geen bedlinnen. Dus weer gaan vragen bij receptie en klachten doorgegeven.

Zeer slecht gepoetst. Stroomkabels uit de muur zonder bescherming. (bij het zwembad ook op diverse plaatsen. Doorgezeten banken. Kapotte lichtschakelaar wc-bad. Vloerplanken die inzakken. (voorzichtig lopen dus).
Koelkast die functioneerde als vriezer. Dan vriezen dan koelen, met rare geluiden. Etenswaren nat en bevroren.
(plas)plekken in dekbed. (Nou gelukkig lagen er 6 dus kon je een schone uitzoeken).

Dus het vakantie gevoel waarvoor oostappen zou staan al helemaal weg en dus besloten aangezien ze ook niks deden met de klachten zondagmorgen vertrokken.

TD mensen mogen niks doen zonder werkbon alhoewel ze graag zouden helpen, maar dan kregen ze ontslag. Sorry mogen we niet.

Henny of hoe die beheerder heet, zit totaal niks in. Ik kan niks, en als je in de winkel wat koopt moet je ook niet lopen klagen. Moet je maar meteen komen.

Dit had ik dus bij aankomst al doorgegeven, maar hij wist zogenaamd van niks.

Zondagmorgen bij uitcheck stonden al tientallen mensen met soortgelijke klachten. Vul maar een klachtenformulier in.

Dus nooit meer Prinsenmeer, al wil ik niet zeggen dat alle oostappen parken slecht zijn, want er zitten ook hele goeie tussen.

Prinsenmeer heeft echt een beleid van: Betalen en wegwezen.

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door pele »

Wij gaan over 4 weekjes, krijg steeds meer zin :-) in Prinsenmeer.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Over 4 weken is het zwembad weer gesloten bij Prinsenmeer :lol:

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door pele »

Ik ga niet specifiek voor het zwembad, maar als dit echt waar is, is dat een extra reden om te klagen. Bedankt alvast voor de info, kan ik me helemaal voorbereiden op een weekend in een smerige oude caravan op een camping zonder zwembad. Die 200 euro ben ik zowiezo kwijt ook als ik annuleer.

yvon1968
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 12:32

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door yvon1968 »

Ook wij gaan over 4 weken een weekendje naar prinsenmeer
Als ik zo de verhalen leest dan heb ik weinig hoop dat bij ons alles voortreffelijk zal gaan.
Wij hebben geboekt via vakantieveiling . Een weekend met artiesten.
Ook daar heb ik een raar gevoel over. ( dat ze niet komen)
Dus ben benieuwd hoe het zal lopen ( huisje schoon, in goede staat?? enz enz)
En ja annuleren heb zeker geen zin, want dan ben je je geld kwijt.

heijmans2000
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 sep 2010 16:45

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door heijmans2000 »

Over de artiesten: Die komen wel. Jannes echter was half uur later. Coverband is anders best wel ok. Let wel bij de info artiesten: Indien artiesten niet kunnen zorgt park voor vervangende artiesten.

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door aquino »

Vaak zijn dit de vervangende artiesten

[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 22 apr 2014 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door VioletPrue »

heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

heijmans2000
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 sep 2010 16:45

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door heijmans2000 »

VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

Beste VioletPrue, dat was het probleem ook niet zo zeer, maar zie rest van de klachtomschrijving

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door VioletPrue »

heijmans2000 schreef:
VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.

Beste VioletPrue, dat was het probleem ook niet zo zeer, maar zie rest van de klachtomschrijving
Ik heb de rest gelezen, maar vind altijd dat een post moet kloppen.
Als u niet van te voren aangeeft dat een huisje makkelijk bereikbaar/aangepast moet zijn vanwege een bepeking, kunt u later niet klagen dat het niet gebeurd.
Dat was alles wat ik er mee wilde aan geven.
De rest klinkt inderdaad behoorlijk waardeloos.
Erg vervelend voor u.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door armiva »

VioletPrue schreef:
heijmans2000 schreef:Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Van 24 tot 26 september een weekend arragement geboekt bij Prinsenmeer Ooostappen Groep.
Bij aankomst gevraagd wegens minder validiteit een huisje kort bij plaza. Dit was echter niet mogelijk aangezien park VOLgeboekt zou zijn. Echter bij nader onderzoek bleek dat er nog genoeg leeg stond.
Als u vaker met (of als) iemand met een beperking reist, weet u dat u dit van te voren bij het boeken moet opgeven.
Heeft u dat gedaan?
Want inderdaad, op het moment van aankomst kan daar vaak geen fluit meer mee gedaan worden.
Precies, vooraf, bij boeking vragen om een huisje o.i.d dicht bij het centrum.
Vaak moet daar ook extra voor betaald worden (voorkeurskosten). Bij aankomst kunnen ze daar niets meer aan doen.

Je hoort de laatste tijd veel negatieve verhalen over dit park.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Het Prinsenmeer park/camping is tesamen met de Berckt het slechtste onder hun 9 parken.

Klein zwembad
Bulderende jetski,s
Slechte wegen
Het eten in de Plaza is duur slecht en lauw
Vervuiling kom je overal op de camping tegen

yvon1968
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 12:32

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door yvon1968 »

krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door Henri42 »

yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep

yvon1968
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 12:32

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door yvon1968 »

Henri42 schreef:
yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep
ja wij gaan via veiling. Ditmaal met artiesten
dus ben benieuwd

heijmans2000
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 sep 2010 16:45

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door heijmans2000 »

yvon1968 schreef:
Henri42 schreef:
yvon1968 schreef:krijg steeds meer zin erin hahahaha :x
tjonge normaal kijk je uit naar een weekendje uit, maar de zin is helemaal weg

Jij gaat via de Veiling ? ze slijten veel arrangementen in overleg met de directie van de Ooststappengroep
ja wij gaan via veiling. Ditmaal met artiesten
dus ben benieuwd
Als je een chalet krijgt vooraan, die zijn vrij nieuw, maar wij hadden dus een ouwe achterdoor in het bos. Veel succes en geluk. De artiesten en band is wel vrij goed.

yvon1968
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 12:32

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door yvon1968 »

we hebben dus een beekdal comforthome
weet niet wat ik me er bij voor moet stellen

vict
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:20

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door vict »

Ik ben vorig jaar op Prinsenmeer geweest. Bij mij duurde het inchecken maar 10 minuten en 10 minuten later hadden we friet in de cafetaria. Wij konden ons huisje ook niet vinden en toen wees de TD ons ook ons huisje. Er misten een paar dingen uit de bestek lade maar die werden 10 minuten later ook door de receptie gebracht en die hielp ons ook meteen met de kachel aansteken. Wij lagen helemaal aan de andere kant van het park in een Luxe Dennendijk comforthome volgens mij. Redelijk nieuw en goed ingericht. Alles ging goed. Leuke animatie, zwembad was gewoon open en alles was verder gewoon open. De horeca was niet zo heel snel maar dat is op elk Oostappen park. Ook bij de receptie waren ze gewoon vriendelijk. Ik heb er zeker van genoten en ik wil zeker nog een keer gaan!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door Har06 »

vict schreef:Ik ben vorig jaar op Prinsenmeer geweest. Bij mij duurde het inchecken maar 10 minuten en 10 minuten later hadden we friet in de cafetaria. Wij konden ons huisje ook niet vinden en toen wees de TD ons ook ons huisje. Er misten een paar dingen uit de bestek lade maar die werden 10 minuten later ook door de receptie gebracht en die hielp ons ook meteen met de kachel aansteken. Wij lagen helemaal aan de andere kant van het park in een Luxe Dennendijk comforthome volgens mij. Redelijk nieuw en goed ingericht. Alles ging goed. Leuke animatie, zwembad was gewoon open en alles was verder gewoon open. De horeca was niet zo heel snel maar dat is op elk Oostappen park. Ook bij de receptie waren ze gewoon vriendelijk. Ik heb er zeker van genoten en ik wil zeker nog een keer gaan!
prima dan is er nog iemand tevreden over die club :mrgreen:

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Klachten Prinsenmeer Receptie, Oostappen Groep.

Ongelezen bericht door electomonteur »

ik weet niet waar oostappen webcare meer dan die 1e opmerking( :mrgreen: ) in dit topic vind
maar ik vind het wel erg vaag dat er juist door een afdeling die problemen moet oplossen gedreigd word met een proces wegens smaad

goed voorbeeld van hoe het niet moet

Gesloten