Cadeaubon dagje Wellness.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Chrispijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2022 13:46

Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door Chrispijn »

Ik heb 2 cadeaubonnen van dagje Wellness.nl verzilverd en voor 13 december gereserveerd bij Elysium
Helaas kreeg mijn vrouw een ongelukje. Daarom wilde ik de reserveringen verzetten naar 17 januari
Dit heb ik in line( dacht ik) geregeld maar omdat ik geen bevestiging kreeg ging ik maar eens informeren
Na een aantal dagen kreeg ik het bericht dat de e tickets maar tot 24 december geldig waren
Na een redelijk boze mail terug kreeg het bericht van Elysium dat het jammer was maar helaas en dat ik de tickets maar aan iemand anders moest geven die wel voor de 24e kan komen
Volgens mij doe ik geen zaken met dagje Wellness.nl maar met Elysium
Daarnaast heb ik de cadeaubonnen wel voor de 24e geactiveerd
Kortom geen coulance en slechte klantvriendelijkheid
Hebben jullie daar ervaring mee?

PGros
Berichten: 1116
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door PGros »

Als de bonnen tot de 24ste geldig zijn wat is er dan mis met de reactie van Elysium?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Heel vervelend dat uw vrouw een ongeluk heeft.

Meestal is bij een reservering een betaalverplichting. Tevens heeft u zelf het risico genomen om bijna op het uiterste geldigheid uw cadeaubon te bewaren.

Uw geld bent u terecht kwijt.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

Plaatst op Faceboek een oproepje en verkoop de kaarten door. U heeft in ieder geval nergens recht op.

riddert
Berichten: 2119
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Of ga met uw vriendin in plaats van uw vrouw. U kunt op een later tijdstip alsnog een keer met uw vrouw gaan.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

NeoDutchio schreef:
09 dec 2022 19:00
Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.
Kunt u mij aangeven welk risico hier de zakelijke partijj loopt wanneer van de tickets ivm overmacht een paar weken later gebruik gemaakt wordt?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

J. Deltoer schreef:
11 dec 2022 11:58
NeoDutchio schreef:
09 dec 2022 19:00
Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.
Kunt u mij aangeven welk risico hier de zakelijke partijj loopt wanneer van de tickets ivm overmacht een paar weken later gebruik gemaakt wordt?
Personeel word ingezet op de bezettingsgraad. Ook de horeca koopt in op de verwachting. Nu zal 1 klant die niet komt niet zo'n ramp zijn, maar als er meer klanten willen verzetten heb je als ondernemer kosten waar niets tegenover staat. Je kan vooraf ook niet zeggen dan bijvoorbeeld 10 klanten per dag mogen schuiven en dus trek je voor iedereen dezelfde lijn.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat is nou eenmaal het nadeel van die rottige waardebonnen.geef gewoon geld, geen gedoe. Kan je besteden wanneer je wilt.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Neo zoekt problemen die er niet zijn, beter is het om te zoeken in oplossingen. Lady heeft hierboven 200 procent gelijk. Maar voor sommige mensen is het nog lastig om contanten te geven.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door kuklos »

@J. Deltoer, Neo heeft gewoon gelijk. Maar als je consequent als de spreekwoordelijke struisvogel je hoofd in het zand wil steken zie je die problemen inderdaad niet.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom zou het lastig zijn om contanten te geven? Zo’n waardebon moet ook gekocht worden.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl

Ongelezen bericht door kuklos »

Lady1234 schreef:
11 dec 2022 14:30
Waarom zou het lastig zijn om contanten te geven? Zo’n waardebon moet ook gekocht worden.
Aan wie vraag je dit? NeoDutchio heeft het niet over het geven van contacne , maar over het afzeggen van een afspraak en waarom dat problemen op kan leveren.

Plaats reactie