LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] And the winner is.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
graanvaarder
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2010 20:00

And the winner is.

Ongelezen bericht door graanvaarder »

Valt dit onder entertainment, vanavond gekeken naar dit programma en je wint een miljoen plus een platencontract na 8 afleveringen. In TVOH zijn kandidaten 6 maanden bezig om een platencontract te veroveren en een auto te winnen.

Is dit nog leuk zulke programma's of ben ik nu jaloers omdat ik niet kan zingen :D

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door harley68 »

De hoofdprijs is groter, de kandidaten stukken minder. Ik heb niet veel gezien van dit programma. Ik vond het niks. Jammer. Maar heeej, de winnaar heeft met een middelmatige stem en uitstraling een bak met geld gewonnen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door nevermind »

graanvaarder schreef:Valt dit onder entertainment, vanavond gekeken naar dit programma en je wint een miljoen plus een platencontract na 8 afleveringen. In TVOH zijn kandidaten 6 maanden bezig om een platencontract te veroveren en een auto te winnen.

Is dit nog leuk zulke programma's of ben ik nu jaloers omdat ik niet kan zingen :D
Je hebt naar het programma gekeken, dan is het entertainment.
Het is wat je wilt kijken, iedereen heeft een andere smaak.
Tegenwoordig is er niets anders meer te zien, als dit soort entertainment.
Als je niet kan zingen hoef je ook niet jaloers te zijn.
Trouwens ik ben niet jaloers, kan wel zingen, maar verder dan de badkamer kom ik niet. :lol:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

graanvaarder schreef:Valt dit onder entertainment, vanavond gekeken naar dit programma en je wint een miljoen plus een platencontract na 8 afleveringen. In TVOH zijn kandidaten 6 maanden bezig om een platencontract te veroveren en een auto te winnen.

Is dit nog leuk zulke programma's of ben ik nu jaloers omdat ik niet kan zingen :D
Als er dat soort prijzen worden uitgedeeld moet je erg goed naar de kleine lettertjes kijken. Wat houdt dat platencontract in? Dat je nooit meer voor een andere maatschappij mag opnemen en dat de andere partij geen verplichting heeft om iets van jou uit te brengen? Wat is het percentage dat "de winnaar" krijgt van de platenverkoop (voor zover er iets verkocht wordt)? En wat moet je vervolgens nog voor dat miljoen doen?

Kortom: ik zou niet te gauw jaloers worden. En zeg nou zelf: welke winnaar van zo'n talent contest heeft er nu ooit een mooie carriere aan over gehouden?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

GJvdZ schreef:Kortom: ik zou niet te gauw jaloers worden. En zeg nou zelf: welke winnaar van zo'n talent contest heeft er nu ooit een mooie carriere aan over gehouden?
Marco Borsato ?

Er zijn er wel een paar die ver zijn gekomen in de show en een leuke carrière hebben overgehouden, maar dit is meer van de beginjaren toen deze talentenjachten populair werden. Veel talentenjachten zijn eigenlijk nog maar tekort afgelopen om al van een mooie loopbaan te kunnen spreken.

Persoonlijk ben ik die shows wel zat, er zijn er gewoon teveel.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik vind dit in tegenstelling tot al die andere talentenjachten wel een leuke show

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Emmy75 schreef:
Persoonlijk ben ik die shows wel zat, er zijn er gewoon teveel.
Helemaal mee eens, bah !

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Emmy75 schreef:
GJvdZ schreef:Kortom: ik zou niet te gauw jaloers worden. En zeg nou zelf: welke winnaar van zo'n talent contest heeft er nu ooit een mooie carriere aan over gehouden?
Marco Borsato ?

Er zijn er wel een paar die ver zijn gekomen in de show en een leuke carrière hebben overgehouden, maar dit is meer van de beginjaren toen deze talentenjachten populair werden. Veel talentenjachten zijn eigenlijk nog maar tekort afgelopen om al van een mooie loopbaan te kunnen spreken.

Persoonlijk ben ik die shows wel zat, er zijn er gewoon teveel.
Marco Borsato had het ook zonder talentenshow wel gered. Net als dat Jim en Jamai ook zonder Idols wel musicalsterren waren geworden. Voor de rest is het toch vooral droefenis. Als we in Nederland kijken wie het goed doen, dan zit daar verder niemand bij die het via zo'n TV show heeft bereikt. Bijkomend voordeel van het op eigen kracht doen is dat je zelf de eisen kunt gaan stellen ipv aan wurgcontracten vast te zitten.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb af en toe gekeken maar ik vond het niveau zeer laag. Ook de winnaar vind ik persoonlijk helemaal niks.

MAXIEM

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sephora30

De winnaar kan wel aardig zingen, maar als ik in de badewanne lig zing ik beter!

Maxiem.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

GJvdZ schreef:Marco Borsato had het ook zonder talentenshow wel gered. Net als dat Jim en Jamai ook zonder Idols wel musicalsterren waren geworden. Voor de rest is het toch vooral droefenis. Als we in Nederland kijken wie het goed doen, dan zit daar verder niemand bij die het via zo'n TV show heeft bereikt. Bijkomend voordeel van het op eigen kracht doen is dat je zelf de eisen kunt gaan stellen ipv aan wurgcontracten vast te zitten.
Of ze het anders ook gered hadden, zullen we nooit echt weten. Maar voor de rest ben ik het zeker met u eens. Van mij mogen deze shows ook weer gauw verdwijnen.. Maarja deze talentenjachten levert veel op hè.. vooral bellen en smsen voor de favoriet.. Het probleem is wel dat een bepaalde groep mensen de winnaar bepaald en het nog maar de vraag is of die vervolgens ook de cd's kopen.

Dat is altijd als iets kijkcijfers scoort dat komen ze met heel veel varianten van vooral hetzelfde.. Zo ook bijvoorbeeld de programma's waar mensen op zoek gaan naar een huis e.d.
MAXIEM schreef:De winnaar kan wel aardig zingen, maar als ik in de badewanne lig zing ik beter!
Dat vindt iedereen van zichzelf.. :lol: Het enige dat nog leuk is van die shows kijken (alhoewel ik dat inmiddels ook wel gezien heb) is het leedvermaak in de 1e ronde als het blik non-talent opgenaat die vooral met een hoop geroeptoeter binnenkomen dat ze wel even gaan winnen. Vervolgens doen ze auditie en doen je oren pijn van het vals gekraai.

Het ergste vind ik soms nog dat ouders van kinderen van een jaar of 14,15 de kids helemaal ophemelen ach ze kunnen zo geweldig zingen en vervolgens komt er geen goed klinkende noot uit. Die ouders zien vaak alleen maar dollartekens over de rug van de kids en zijn ook nog verontwaardigd als er gezegd wordt dat ze niet kunnen zingen.

MAXIEM

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Emmy75

Je schrijft:

Dat vindt iedereen van zichzelf.. :lol:

Als mijn buren dat vinden, dan is het toch echt zo! :wink:

Maxiem.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

MAXIEM schreef:Emmy75 Je schrijft:

Dat vindt iedereen van zichzelf.. :lol:

Als mijn buren dat vinden, dan is het toch echt zo! :wink:
Als een grotere groep dat nu vindt, ben ik wat sneller overtuigd.
Misschien ligt het nu ook wel aan de kwaliteit van de muren.. :lol:
Niet te serieus opvatten overigens.. beetje humor met dat mooie weer moet kunnen.

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

MAXIEM schreef:Emmy75

Je schrijft:

Dat vindt iedereen van zichzelf.. :lol:
Als mijn buren dat vinden, dan is het toch echt zo! :wink:
Maxiem.
De vraag is dan of die bevestiging wat zegt over je zangkwaliteiten of dat het wat zegt over jouw buren! :wink: :wink:

Slingertje
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 mar 2012 21:36

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door Slingertje »

Er is maar 1 groep die er echt rijk van wordt en dat zijn de platenmaatschappijen.
Dmv wurgcontract worden de 'winnaars' uitgemolken en na een paar maanden hoor je niets meer van ze.
Erg jammer voor die meiden/jongens die alles op alles hebben gezet om zich te presenteren!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: And the winner is.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik hou wel van dat soort programma`s. Kijk ze allemaal. The voice is mijn favo :D

Gesloten