LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] concert tickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
anita 40
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2012 22:12

concert tickets

Ongelezen bericht door anita 40 »

www.tickets4u.nl zijn opligters koop nooit geen kaarten bij hun zij hebben allen kaarten aleen je krijg niks dus let oppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door berndv »

En we hebben weer een forumspammer.

Ts, het probleem lijkt me heel erg, maar ga niet het hele forum vol spammen met berichten. En ik geef niet snel commentaar op taalgebruik, maar in uw zinnen is bijna geen enkel woord fatsoenlijk Nederlands.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door Winterman »

berndv schreef:En we hebben weer een forumspammer.

Ts, het probleem lijkt me heel erg, maar ga niet het hele forum vol spammen met berichten. En ik geef niet snel commentaar op taalgebruik, maar in uw zinnen is bijna geen enkel woord fatsoenlijk Nederlands.
Misgien is het slegts imand de heel gevrusteerd is omdat ze geen kaarten heeft ontfangen.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Winterman schreef:
berndv schreef:En we hebben weer een forumspammer.

Ts, het probleem lijkt me heel erg, maar ga niet het hele forum vol spammen met berichten. En ik geef niet snel commentaar op taalgebruik, maar in uw zinnen is bijna geen enkel woord fatsoenlijk Nederlands.
Misgien is het slegts imand de heel gevrusteerd is omdat ze geen kaarten heeft ontfangen.
:wink: :mrgreen:

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Spam of geen spam: laat het een waarschuwing zijn voor mensen die concertkaarten kopen bij de niet officiële verkoopkanalen. Hier een lijst van kantoortjes waar je zeker geen kaarten moet kopen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door GJvdZ »

anita 40 schreef:http://www.tickets4u.nl zijn opligters koop nooit geen kaarten bij hun zij hebben allen kaarten aleen je krijg niks dus let oppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik moet altijd kaarten bij tickets4u kopen?

Nossie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2012 11:51

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door Nossie »

Help! Gisteren in een opwelling kaarten besteld voor het concert van Pearl Jam, vooruitbetaling aangeklikt en vervolgens nog even verder gaan zoeken naar goedkopere tickets in de veronderstelling dat zolang ik geen betaling doe dan zijn de kaarten ook niet definitief besteld. (Net zoals bij vliegtickts, niet betalen, geen plek) Toch ergens andere kaarten gevonden en nog even goed het mailje met de orderbevestiging van Tickets4U doorgelezen en kom er toch mijn schrik achter dat ik 50% !!! annuleringskosten + servicekosten moet betalen aangezien het buiten de annuleringsperiode van 7 dagen valt. De kaarten zijn gisteren besteld dus er is nooit sprake geweest van een termijn van 7 dagen! Wat moet ik nu doen? Iemand tips of ervaringen? Annuleren en op hoop van zege dat ze het laten varen? Alvast bedankt!!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: concert tickets

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Nossie schreef:Help! Gisteren in een opwelling kaarten besteld voor het concert van Pearl Jam, vooruitbetaling aangeklikt en vervolgens nog even verder gaan zoeken naar goedkopere tickets in de veronderstelling dat zolang ik geen betaling doe dan zijn de kaarten ook niet definitief besteld. (Net zoals bij vliegtickts, niet betalen, geen plek) Toch ergens andere kaarten gevonden en nog even goed het mailje met de orderbevestiging van Tickets4U doorgelezen en kom er toch mijn schrik achter dat ik 50% !!! annuleringskosten + servicekosten moet betalen aangezien het buiten de annuleringsperiode van 7 dagen valt. De kaarten zijn gisteren besteld dus er is nooit sprake geweest van een termijn van 7 dagen! Wat moet ik nu doen? Iemand tips of ervaringen? Annuleren en op hoop van zege dat ze het laten varen? Alvast bedankt!!
Duimen dat je in ieder geval tickets krijgt voor vanavond. En voortaan alleen bij de officiele voorverkoopadressen kopen, maar dan had Pearl Jam niet meer gelukt, want dat was al binnen een uur uitverkocht begin dit jaar. Ik ga in ieder geval wel vanavond :-)

Gesloten