LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horeca te DUUR ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door polka »

de horeca is ook veel te duur,ik kom er al jaren niet meer,en meestal zijn daar slechts ongezellige drinkers te vinden,waarmee niet te spreken is

peet1
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2006 17:57

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet1 »

Daar zitten geen ongezellige drinkers maar kapitalisten :wink:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door sprookje »

als je je laat afschrikken door de prijzen heb je straks niets meer,ik ga in ieder geval geregeld iets eten met vrienden daarna nog iets drinken of eerst naar de bioscoop en dan lekker een trapistje drinken, ook gaan wij geregeld gewoon naar een taverne om een leuke avond te hebben,beter dan thuiszitten vind ik.het is ook goed voor de contacten met je vriendenkring zo zien wij elkaar iedere week enhet is vooral ook goed voor je relatie.
wij blijven niet thuis :lol:
uitgaan hoort bij onze cultuur :wink:

een leffe, trapistje of lindemans smaak veel beter in leuk gezelschap!!!

willianne
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 feb 2007 19:49

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door willianne »

je lui hebben allemaal gelijk, maar bedenk eens iets om tòch af en toe nog te kunnen gaan stappen en eten/drinken. je betaalt zo wie zo ook voor de gezelligheid en als die er niet is moet je gewoon opstappen. neem één of twee drankjes minder of drink iets goedkopers en eet een kleiner hapje. trakteer alleen de mensen waar je mee in gesprek bent en niet de halve tent, die zorgen heus wel voor elkaar of voor zichzelf. zo houd je het goed in de hand en is het toch nog wel mogelijk om eens een pleziertje buiten de deur te hebben. good luck folks.
p.s. voor een pannekoek betaal ik al € 10,00 dus die maak ik voor dat geld liever zelf thuis en dan waarschijnlijk zelfs gedurende een heel jaar.
:idea: Willianne.

maartenw
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2006 18:57

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door maartenw »

valt mee.. ik betaalde onlangs 2,50 voor een colaatje in een restaurant. fl 5,50 dus

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door puerto38 »

Nu vandaag dus te horen gekregen dat brouwerijen prijsafspraken hebben gemaakt en dat consumentenbond adviseert om geld terug te eisen samen, hoe gaan we dat doen.......

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Saifam »

Nu vandaag dus te horen gekregen dat brouwerijen prijsafspraken hebben gemaakt en dat consumentenbond adviseert om geld terug te eisen samen, hoe gaan we dat doen.......
Niet. Dat is (nog) niet mogelijk. Er wordt door de Europese Commissie wel gekeken of er op dit gebied mogelijkheden zijn. Ik vraag me echter af of dit nu wel nodig is. Bovendien zou ik niet weten hoe men achteraf nog aan kan tonen of er werkelijk te veel betaald is, laat staan hoeveel.

FranklinP77
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2010 10:54

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door FranklinP77 »

Horeca te duur?

de gemiddelde horeca uitbater/werknemer moet in het zwart werken om rond te komen. ALLE prijzen swingen de pan uit. Electriciteits voorzieners maken Miljarden winst en bijna niemand die daarover klaagt. Zou het zijn omdat die mensen niet de stempel van crimineel krijgen opgespeld? Omdat dat 'deftige mensen' zijn in kostuum? Zoals moeder het graag heeft?

Bankdirecteurs doen moeite om ontslagen te worden en de gemiddelde bediende/ambtenaar is te dom om je verder te helpen. MAAR ze hebben ooit wel een of andere vod behaald. Ooit geloofde het establishment ook dat de aarde plat was..... waar sta je dan met je diploma 'wetenschappen'.

Ga zelf eens ondernemen voor je onzin uitkraamt! De prijzen mogen van mijn part nog véle hoger in de horeca. Zo houden ze misschien het idiote klootjesvolk buiten. Ik ging in de horeca vóór het sociale contact. Dat is ook ineens de reden waarom ik er ben uitgestapt.

FranklinP77
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2010 10:54

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door FranklinP77 »

@Peet: zelf niet echt een voorstander van ongebreideld kapitalisme, maar wat is er mis mee?

Hoe meer je buurman verdient hoe hoger jouw sociale zekerheid en pensioen. Blijf vooral in je pilaar bijten en zondag verkondigen dat je tevreden bent met wat je hebt. Op maandag kan je je frustratie weer botvieren op de café baas omdat je niet omkan met je eigen alcohol verslaving, intellectuele luiheid en vetzucht.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Frans75 »

Zeg, "roepende in de woestijn",

Je bent 3 JAAR te laat.



ps, 1 account is de max hier

Gesloten