LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop met topprijzen...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

AVE1987 schreef:Nou ik ben er ook ingetrapt hoor,

Is er dan ook geen enkele mogelijkheid om hier onder uit te komen ? Ik heb de optie afschrijving aangevinkt maar echter ook ik had de voorwaarden moeten lezen. Kom op hier is toch wel wat aan te doen ?

Please let me know
Je verlies nemen en nooit meer in zoiets trappen. Je vinkt wat opties aan, leest geen voorwaarden en naderhand klagen dat er iets aan gedaan moet worden.

francobollie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2017 14:15

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door francobollie »

dit bedrijf doet dus nog steeds hetzelfde,
ik zocht op internet naar kaartjes voor Waylon in december 2017,
deze site stond bovenaan, dacht dus (niet goed gelezen) dat het de officielesite was
kaarten waren wel duur vondt ik maar aangezien het succes van afgelopen concert snap ik dat wel.kaarten gekocht

kwam er later achter dat ik veel te veel betaald heb, er zijn zelfs via de officiele site kaarten te koop.
deze fijne partij is totaal niet genegen op een of andere manier de aankoop teniet te doen of een compensatie te geven, ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang, echter voel me nu echt opgelicht.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door sjohie »

francobollie schreef:dit bedrijf doet dus nog steeds hetzelfde,
ik zocht op internet naar kaartjes voor Waylon in december 2017,
deze site stond bovenaan, dacht dus (niet goed gelezen) dat het de officielesite was
kaarten waren wel duur vondt ik maar aangezien het succes van afgelopen concert snap ik dat wel.kaarten gekocht

kwam er later achter dat ik veel te veel betaald heb, er zijn zelfs via de officiele site kaarten te koop.
deze fijne partij is totaal niet genegen op een of andere manier de aankoop teniet te doen of een compensatie te geven, ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang, echter voel me nu echt opgelicht.
Dus, tijdens de koop vind je de kaartjes duur, maar wel de moeite waard, want je koopt de kaartjes uiteindelijk, maar later voel je je opgelicht? Dat laatste vind ik wat raar, of tenminste een rare keuze van woorden, want je bént niet opgelicht. Als jij die kaartjes krijgt, heeft het bedrijf gedaan wat overeengekomen is, en dat is geen oplichting. Anders zou je elke keer als je bij de AH iets afrekent wat bij de Jumbo goedkoper is, ook opgelicht moeten worden. :wink:

Sowieso is het goed om te weten dat je een plek in de google zoekresultaten kan kopen als bedrijf, sterker nog, daar verdienen ze de vele miljarden mee. Bij die resultaten staat ook dik gedrukt het woordje ADV, oftewel de eerste resultaten zijn advertenties, en daar staan zij ook bij.

Daatje1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2017 13:50

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Daatje1959 »

NIET kopen, ben zelf ook zo suf geweest terwijl mijn zwager op hetzelfde moment, communicatiefoutje, ook boekte. Maar wel 3 maal goedkoper. Meteen mail gestuurd om te annuleren maar geen enkele coulance terwijl het echt binnen een uur was dat ik een bericht stuurde. Zit nu dus met 3 kaartjes teveel, ook nog eens drie maal over de kop....

emmadem88
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2017 13:54

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door emmadem88 »

ik moet naar Ronald Goedemondt, lekker lachen als een boer met kiespijn, wetende dat het medepubliek 3x minder hebben betaald voor de kaarten... :( Naïef ben ik zeker niet maar ben hier dus wel ingetrapt. Ik vind dat deze site of opgedoekt moet worden of zich op een andere manier moet gaan 'verkopen'.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Regggy »

emmadem88 schreef:ik moet naar Ronald Goedemondt, lekker lachen als een boer met kiespijn, wetende dat het medepubliek 3x minder hebben betaald voor de kaarten... :( Naïef ben ik zeker niet maar ben hier dus wel ingetrapt. Ik vind dat deze site of opgedoekt moet worden of zich op een andere manier moet gaan 'verkopen'.
Eerlijk? Als je op internet zit moet je ook weten hoe dit werkt. Ja, het is maffia, maar zo lang mensen hier kaarten blijven kopen blijft het systeem in stand. De eerste 'resultaten' die je bij je zoekterm op Google vindt zijn gewoon advertenties van deze gladjakkers. Als jij hier dan op klikt en vrolijk kaartjes voor een cabaretshow voor €100,- p.p. koopt zullen die mensen wel gek zijn om met hun praktijken te stoppen, is namelijk gewoon makkelijk geld verdienen. Je vond niet dat er de afgelopen jaren al genoeg gewaarschuwd is voor dit soort malafide praktijken?

lotus58
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door lotus58 »

Beste reageerders,

Mijn vader heeft via topticketshop kaartjes gekocht voor de Toppers in Concert.
Voordat ik allemaal vinger wijzende reacties krijg over hoe dom wij wel niet zijn: hij is niet zo vaardig met het internet en is natuurlijk in de val getrapt.
Niet slim, maar laten we het een beginnersfout noemen.
Nu heeft hij 73 euro betaald voor tickets die eigenlijk 60 euro zijn.
Hij heeft dus teveel betaald, maar hij vraagt zich af of de tickets wel geldig zullen zijn.

Ik lees namelijk verschillende berichten, sommigen zijn opgelicht en beschikken over ongeldige tickets, anderen hebben gewoon teveel betaald.
Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kom dat de tickets geldig zijn, of komt hij daar pas tijdens het evenement achter?
Anders kopen we voor de zekerheid tickets via de officiele site (ticketpoint).

Vriendelijke groet,

Bas

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

lotus58 schreef:Beste reageerders,

Mijn vader heeft via topticketshop kaartjes gekocht voor de Toppers in Concert.
Voordat ik allemaal vinger wijzende reacties krijg over hoe dom wij wel niet zijn: hij is niet zo vaardig met het internet en is natuurlijk in de val getrapt.
Niet slim, maar laten we het een beginnersfout noemen.
Nu heeft hij 73 euro betaald voor tickets die eigenlijk 60 euro zijn.
Hij heeft dus teveel betaald, maar hij vraagt zich af of de tickets wel geldig zullen zijn.

Ik lees namelijk verschillende berichten, sommigen zijn opgelicht en beschikken over ongeldige tickets, anderen hebben gewoon teveel betaald.
Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kom dat de tickets geldig zijn, of komt hij daar pas tijdens het evenement achter?
Anders kopen we voor de zekerheid tickets via de officiele site (ticketpoint).

Vriendelijke groet,

Bas
Vingerwijzen is ook nergens voor nodig inderdaad.

Als ik zo lees zijn de tickets dus wel binngengekomen? In dat geval is het wellicht mogelijk om via de organisator de checken of de tickets legitiem zijn, geen idee of zij iets kunnen met een dergelijk verzoek.

lotus58
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door lotus58 »

Nee, de tickets worden 10 dagen voor het concert pas verzonden.
Via de organisator checken is inderdaad een optie als de kaartjes er zijn, maar ik heb zo'n idee dat Topticketshop gewoon kaartjes koopt en doorverkoopt. Ticketpoint (originele verkoper) zal zeggen dat ze de kaartjes verkocht hebben aan ''naam X''.
Waar mijn vader vooral voor vreest is dat Topticketshop de kaartjes aan meerdere mensen doorverkoopt.
Dan sta je straks bij het concert en is het kaartje niet meer geldig omdat iemand anders er eerder was..

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

Goed punt, dat is inderdaad ook nog een optie. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik die manier van scam van deze webshop niet recentelijk voorbij heb zien komen, wel het aanbieden voor woekerprijzen. Maar inderdaad is een check bij de officiele verkooppunten dan ook niet zinvol, dan is de definitieve check pas als je dan als eerste bij het stadion aankomt en naar binnen wilt.

lotus58
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door lotus58 »

Bedankt voor jullie reacties Berndv en breien! Ik denk dat ik de situatie afwacht en in het ergste geval inderdaad het geld probeer terug te krijgen.

ronannie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2017 19:32

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door ronannie »

TOPTICKETSSHOP;

We moeten nog naar Soldaat van Oranje. Even goed lezen. Ticket kosten volgens Site van Soldaat van Oranje p.p. €68,- 2e rang.
Bij Topticketshop p.p.€ 111.50 2e rang. Afzetters. Ongekend dat deze nog worden benoemd op de site van Soldaat van Oranje.

RADAR doe hier wat aan.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Dieke83 »

En wat moet Radar er aan doen??
Als mensen erin blijven trappen en daar kaarten blijven kopen wie zijn schuld is het dan?
Als consument heb je meer dan genoeg keus om ergens kaartjes te kopen je HOEFT niet via Topticketshop te kopen dat is je eigen keus.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door sjohie »

ronannie schreef:TOPTICKETSSHOP;

We moeten nog naar Soldaat van Oranje. Even goed lezen. Ticket kosten volgens Site van Soldaat van Oranje p.p. €68,- 2e rang.
Bij Topticketshop p.p.€ 111.50 2e rang. Afzetters. Ongekend dat deze nog worden benoemd op de site van Soldaat van Oranje.

RADAR doe hier wat aan.
Bij wet is het zo geregeld dat dit mag, en de 2e kamer is weliswaar bezig om dit met wetgeving te rectificeren, maar dat zal gezien de formatie en meer prangende dingen op hun kalender, nog wel even op zich laten wachten. Tot die tijd mag dit gewoon, en daar kan Radar niks aan doen.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door henk51 »

Topticketshop wordt inderdaad genoemd op de officiële site van Soldaat van Oranje bij Waar niet te kopen belangrijk is woordje niet

24hourtickets.nl
4alltickets.nl
4alltickets.nl
aatickets.nl
besteltickets.com
budgetticket.nl
concertkaartjesonline.nl
deticketservice.nl
easytickets.eu
euroteam.net
eventem.nl
getmein.nl
getmein.nl
giggotickets.nl
kaartverkoop.nl
ltaticketservice.nl
onlineticketshop.nl
pepetickets.nl
QQtickets.nl
qq-tickets.nl
rang1tickets.nl
seatwave.nl
stadiontickets.nl
ticketdirect.nl
ticketfast.nl
ticketforsale.nl
ticketloket.com
ticketnet.biz
ticketparadijs.nl
tickets.nl
tickets123.nl
tickets2buy.nl
tickets4events.nl
tickets4u.nl
ticketshier.nl
ticketsmarkt.nl
ticketsnederland.nl
ticketsnodig.eu
ticketstop.nl
ticketstudio.nl
tickettribune.nl
ticketunlimited.nl
tixtrader.nl
topticketshop.nl
viagogo.nl
worldticketshop.nl
Let op; deze lijst verandert voortdurend

groeten Henk

Margreet65
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2017 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Margreet65 »

Helaas ben ik er ook ingetrapt.
Vorige week 2 kaartjes voor een voorstelling van Bert Visscher gekocht voor een voorstelling in Assen .in 2018
Moest 120 euro betalen.
Twee dagen later verkoopt de Kolk in Assen dezelfde kaartjes tussen de 12,50 en 25 euro per stuk.
Vol mij behoorlijk belazert en kan de gekochte kaartjes niet terug geven!

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door pieterenien »

Beetje naïef om zoveel te betalen voor een optreden van een Nederlandse conferencier. Dit soort prijzen komt meer in de richting van tickets voor een internationaal bekende popster.

Sivnee
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2017 13:48

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Sivnee »

Na betaling van tickets voor andre rieu stuurde topticketshop.nl een bevestigings email met 'gegarandeerde levering'. Na het boeken van vliegtickets vanaf Malta en 1 vanuit Australië (!) en hotelovernachtingen kregen wij 11 dagen vóór het concert een email van topticketshop.nl het bericht dat de tickets niet geleverd zullen worden.

In de voorwaarden kunnen we vinden dat 'gegarandeerde levering' niet betekent dat de levering gegarandeerd is. [Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2017 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Sivnee schreef:Na betaling van tickets voor andre rieu stuurde topticketshop.nl een bevestigings email met 'gegarandeerde levering'. Na het boeken van vliegtickets vanaf Malta en 1 vanuit Australië (!) en hotelovernachtingen kregen wij 11 dagen vóór het concert een email van topticketshop.nl het bericht dat de tickets niet geleverd zullen worden.

In de voorwaarden kunnen we vinden dat 'gegarandeerde levering' niet betekent dat de levering gegarandeerd is. [Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie]
Wel je geld terug gekregen?

Hemaij
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 dec 2017 13:12

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Hemaij »

Mijn vrouw heeft kaarten besteld via de ticketshop voor vreemde kostgangers in het zaantheater.
Ze heeft hiervoor als cadeau voor mij € 160,50 voor betaald, 1e rang inclusief btw en servicekosten.
Nu krijgen we de kaarten binnen en blijkt dat we opgezadeld zijn met kaarten die voor € 47,- te koop waren, en doorverkocht zijn aan ticketshop.
In het kort gezegd, € 160,50 minus € 98,- heeft als resultaat dat mijn vrouw voor mijn verjaardag € 62,50 teveel heeft betaald, en dan zitten wij op een plek die wij niet eens willen.
Ik weet dat mijn vrouw deze kaarten impulsief heeft besteld bij dit oplichtersbedrijf, maar het is een goede leer voor de volgende keer.
Aan dit soort praktijken is helaas niets te doen, en "ticketshop" kan wat mij betreft worden weggezet als een dubieuze doorverkoper.
Wij krijgen nota bene kaarten die op een andere naam staan en het ordernummer klopt niet, dit kan allemaal in Nederland.

Ticketservice heeft zich wel ingedekt door in de voorwaarden te stellen dat de best verkrijgbare tickets worden verzonden, dit terwijl wij onze tickets reeds in december hadden gekocht.

Ik weet het, we zitten fout door met dit soort bedrijven in zee te zijn gegaan, maar ik vind dat dit hier een halt toe geroepen moet worden!

Mensen , ga niet in zee met "Ticketshop" want je krijgt een domper!!!!!

Gesloten