Pagina 1 van 1

top ticket line

Geplaatst: 10 mar 2004 11:57
door Gast
:x ik heb in november kaartjes besteld voor de sound of music
deze zijn door een fout van top ticket line dubbel afgeschreven

het is vandaag 10 maart mijn geld heb ik nog steeds niet terug
ik hen meer dan een uur verbeld naar het bureau
en de kosten: a €0,45 per minuut

Ja jammer maar dat is uw eigen rekening
voor mij verdienen zij een ijskoud stortbad

Re: top ticket line

Geplaatst: 10 mar 2004 13:24
door woman4life
haha of een ijskoude waterval misschien ?

Re: top ticket line

Geplaatst: 10 mar 2004 14:45
door burtie
Gast kan nog kaartjes kopen :?

Re: top ticket line

Geplaatst: 14 mar 2004 22:12
door as
Ook wij hadden kaarten besteld voor een ander optreden.
De Nationale theater kassa heeft van ons 50 euro ontvangen dit was ons verteld.
De tickets kosten 2x15 euro dus 20 euro minus 6 euro boekings kosten teveel.
Bellen heeft bij ons ook geen zin ze vertellen iedere keer het terug te boeken het staat in memorie zeggen ze.
Daar mag trosradar onderhand dus ook een programma over gaan maken.

Re: top ticket line

Geplaatst: 21 mar 2004 16:59
door as
Zojuist 14 euro terug ontvangen.
Blijft toch jammer dat je er eerst 7 euro voor moet verbellen om dit bedrag terug te ontvangen.
Gelijk terug storten wat je teveel gevraagd hebt.
Op deze manier haal je alsnog een groot bedrag onterecht binnen nationale theater kassa.

Re: top ticket line

Geplaatst: 11 jul 2005 14:37
door jojo
kaarten bestellen via Top Ticketline is een grote ergernis.
Ik kreeg een kadootje van mijn baas en daarmee zou ik gratis kaarten kunnen bestellen voor sleeping beauty on ice. :twisted: Nou vergeet het maar hoor, ik ben inmiddels 27,00 euro lichter voor het bellen, maar de kaarten heb ik niet. Ik werd steeds aan het lijntje gehouden en moest de volgende dag maar weer terug bellen :oops:. En ja hoor, na de vierde keer bellen en weer 15 minuten aan de telefoon te hebben gehangen kreeg ik dan eindelijk het verlossende woord. Er zouden geen kaarten meer zijn voor dat bewuste kadootje van mijn baas! Tuurlijk, opeens zijn ze op, iedere dag zeker 15 minuten gebeld en dan opeens zijn ze op!
Ik voel me echt belaserd door Top Tickedline, en ja, net als al die andere, wie betaald die kosten?? Ja, ik zelf. Fijn hoor om zo aan het lijntje te worden gehouden. Hoe verdienen ze hun geld toch?
Van mij mag de hele Niagara Waterval over die Top Tickedline heen!!! :evil: :oops: :x

Re: top ticket line

Geplaatst: 07 okt 2005 23:34
door ~Musicalfan~
Begin augustus heb ik kaartjes besteld voor een musical. Er is iets verkeerd gegaan met de betaling daardoor ontving ik geen kaartjes. Hier heb ik achteraan gebeld de kaartjes waren inderdaad geanuleerd. Dit maakt op zich nog niet zoveel uit heb opnieuw besteld maar ik moest 6 tot 8 weken op mijn geld wachten zeiden ze. Nu is het dus meer dan 2 maanden geleden en ik heb mijn geld nog niet. Dit is ronduit belachelijk de kaarten zijn al duur genoeg en als je dan ook nog 2 maanden op de geld moet wachten :twisted:

Een musicalfan

Re: top ticket line

Geplaatst: 16 jan 2006 22:14
door an'tjeee
Over vriendelijkheid gesproken daar bij topticketline

Had een leuke aanbieding gekregen om naar een musical te gaan, heel enthousiast, maar zou alleen op bepaalde dagen gelden, voor informatie bellen!

Vraag ik om informatie, begint de mevrouw te schelden (voor alles wat los en vast zit) dat ik met die vragen niet bij haar kan aankomen, en dat ik direct moet zeggen waarvoor ik wil boeken! Toen ik vertelde dat ik niet wilde boeken, zonder dat ik de voorwaarden kende, ging ze voor mij een dag noemen!

Toen was ik het zat, en heb direct de hoorn op de haak gegooid! Daar bel ik dus never nooit meer heen!

Re: top ticket line

Geplaatst: 16 jun 2008 14:38
door Angelic1
Ik wacht nu 2 weken op een bedrag van bijna 600 euro wat door een fout van Topticketlijn van mijn rekening is afgeschreven. Ik wilde met de AH actie kaarten voor Tarzan bestellen. 6 stuks. Ik probeerde dit via Internet, maar tot 2 keer toe gaf de site een foutmelding aan toen ik wilde betalen. Vervolgens telefonisch besteld en wat blijkt een paar dagen later...? Er zijn 18 kaarten van mijn rekening afgeschreven! (in totaal dus meer dan 800 euro). Gebeld met Topticketlijn en die zouden me het bedrag terugstorten zodra ze deze hadden ontvangen. Ik had de kaarten nog niet ontvangen, dus daar ging al een dikke week overheen. Het hele verhaal staat trouwens op http://shoppen.blog.nl/webshops/2008/05 ... ticketlijn

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem.

Re: top ticket line

Geplaatst: 14 okt 2008 22:19
door Sonja111
:cry: Vandaag 3 uur bezig geweest om duidelijk te maken dat er een dubbele boeking geplaatst is voor Holiday on ice. Ik werk bij een grote zorggroep en wil met een groep bewoners op 15 oktober naar Holiday on ice. Zo ook een collega van een andere locatie. De 9 kaarten betaald en tot vandaag geen kaarten ontvangen. Kaarten waren naar collega gestuurd die 2 weken bezig is geweest met top ticket line om haar kaarten te krijgen. Mijn 9 kaarten zijn naar haar gestuurd en ik heb geen kaarten. 6 verschillende personen aan de lijn gehad van top ticket line die er niets van snappen dus elke keer geprobeert een uit te leggen. Vanmiddag om 16.00uur is de fax aangekomen met mijn bewijs van betaling. Ik zou terug gebeld worden als top ticket line het uitgezocht had hoe dit kon 22.00 in de avond heb ik voor de zevende keer gebeld en de dame in de middag heeft in de pc genoteerd dat de kaarten genannuleerd zijn door mijn collega die nooit gebeld heeft vandaag. Snappen jullie het nog??? Betaald, geen kaarten en de nieuwe bestelling geannuleerd door de medewerksters die niet opgelet heeft. Nu word ik morgen wéér ?? terug gebeld om de geannuleerde kaarten die ik al betaald heb toch misschien te krijgen. En wie betaald mijn uren van het telefoneren en de belkosten op het werk en privé??

Re: top ticket line

Geplaatst: 14 okt 2008 22:31
door Angelic1
Even een update: het heeft uiteindelijk meer dan een maand en veel telefoontjes en brieven geduurd voor ik het teveel betaalde bedrag teruggestort kreeg. De extra gemaakte kosten heb ik echter niet vergoed gekregen. Voor mij nooit meer een bestelling per internet bij TTL

Re: top ticket line

Geplaatst: 18 okt 2008 18:52
door Sonja111
na de strubbelingen van het niet terug bellen en het gerommel met de toegangsbewijzen is het opgelost. Wij hebben nieuwe kaarten ontvangen nadat topticketlijn onze betaling had gevonden. De kaarten stonden op de naam van mijn collega van een andere locatie. Conclusie: na veel bellen, wachten en heel veel keer telefonische uitleg geven konden we naar de voorstelling van holiday on ice. Ik zal niet snel meer kaarten bestellen via dit systeem.

Re: top ticket line

Geplaatst: 05 nov 2008 17:31
door tonel
heb in mei via top ticket 2 kaartjes voor andre rieu besteld voor 125 euro per stuk in de veronderstelling dat ik dan hele mooie plaatsen zou hebben (kerstconcert) als kado voor mijn vader die 5 nov: 80 jaar is geworden op 5 nov:wil ik de kaarten leuk inpakken en wat zie ik dat ze eigenlijk 50 euro per stuk zijn dom van mij had er toen gelijk naar moeten kijken maar ja te laat ben gaan bellen met ticket service in groningen kreeg als antwoord dat dit normaal zou zijn ik vind dit regelrechte oplichting 85 euro per kaartje erboven op nu zitten ze op de 2 ring ik voel me echt bedonderd dus voor ticket service een steenkoude douche

Re: top ticket line

Geplaatst: 06 nov 2008 09:47
door NewDutchie
Omdat U niet heeft opgelet bij de uitleg over de ticketprijs moet het bedrijf een steenkoude douche hebben?

Re: top ticket line

Geplaatst: 08 dec 2008 18:47
door jaymz1990
Ten eerste is het gewoon je eigen schuld dat je te veel betaald hebt (moet je het maar goed nakijken), en ten tweede heeft de ticketservice in Groningen helemaal niets te maken met de Top Ticketline. TopTicketLine verkoopt namelijk geen andré rieu. Kan je nagaan hoe dom je bent. eerst te veel betalen en dan nog een ander bedrijf de schuld geven terwijl jij zo stom bent geweest.
BTW: Wie in godsnaam gaat er nou naar André Rieu.

Re: top ticket line

Geplaatst: 05 feb 2009 12:07
door mayra
Als werknemer van het callcenter van Top Ticket Line vindt ik dat sommige klanten ook wel eens een koude douche verdienen.
Je voelt je soms net een computer door de manier waarop sommige klanten iets willen bestellen.
Ikzelf verleen altijd service op een correcte manier en overal waar gewerkt word worden fouten gemaakt.
Laten we het met z'n alle gezellig houden, daar is het geboden entertainment uiteindelijk ook voor bedoeld.

Re: top ticket line

Geplaatst: 27 mei 2009 21:45
door rijk dissel
Ik heb nog nooit problemen gehad met topticketline.
Ik ben er altijd netjes behandeld en alles is altijd keurig afgehandeld.
Diegene die aan de telefoon zitten zijn zelfs altijd bereid om betere plaatsen voor je te zoeken.Pas had ik ook via internet kaarten besteld,de betaling was niet goed gegaan,ik heb meteen gebeld en alles is perfect geregeld.Misschien ligt het er ook een beetje aan hoe je zelf reageert.Het enige wat een beetje duur is zijn de bespreekkosten<ongeveer 9 euro>.