LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met onlineticketshop

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jvardartv
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 okt 2015 18:54

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door jvardartv »

Meldingen bij consuwijzer is altijd een goed idee inderdaad. Ik dacht dat het met tickets4u al bont was, maar onlineticketshop houdt er zo te lezen ook een louche manier van handelen op na.

Willigenburg38
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2016 13:08

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door Willigenburg38 »

Gisteren gezellig naar een optreden van Stef Bos in Carre geweest. Veel gerommel bij de aankoop. Werd door onlinetickershop wel gewaarschuwd, dat ik mijn e-tickets nog afgedrukt had. Het blijkt toch een gehele organisatie te zijn, waar kopers van, samen werken met verkopen aan......
Waar blijft de wetsvoorziening op dit gebied met alleen kaarten kopen via de organisatie, die het organiseert?
Dit is toch pure oplichting. Misschien kunnen ze in de Tweede kamer hier ook 40 miljoen aan besteden i.p.v. van fop-enquêtes te organiseren?

moeder42
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:13

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door moeder42 »

ik heb vanochtend 2 tickets gekocht via onlineticketshop voor imagine dragons van 19-2-2018. Nu krijg ik ze pas op 4 feb. Ik las naderhand pas de recensies. Helaas niet positief. Ben ik nu zwaar de sjaak, en heb ik alles voor niks betaald, of krijg ik toch nog mijn tickets? wie weet het?

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door Dieke83 »

moeder42 schreef:ik heb vanochtend 2 tickets gekocht via onlineticketshop voor imagine dragons van 19-2-2018. Nu krijg ik ze pas op 4 feb. Ik las naderhand pas de recensies. Helaas niet positief. Ben ik nu zwaar de sjaak, en heb ik alles voor niks betaald, of krijg ik toch nog mijn tickets? wie weet het?
Helaas weet niemand dat en mocht je ze krijgen kunnen ze dus op naam van iemand anders staan
\waarom trouwens niet via Ticketmaster kopen? Anders is Ticket Swap ook een goede site

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door sjohie »

moeder42 schreef:ik heb vanochtend 2 tickets gekocht via onlineticketshop voor imagine dragons van 19-2-2018. Nu krijg ik ze pas op 4 feb. Ik las naderhand pas de recensies. Helaas niet positief. Ben ik nu zwaar de sjaak, en heb ik alles voor niks betaald, of krijg ik toch nog mijn tickets? wie weet het?
De negatieve beoordelingen die ik lees zijn voornamelijk mensen die foeteren dat ze teveel hebben betaald tov de officiële prijs, maar dat soort reacties kunnen ze beter voor een spiegel geven vind ik persoonlijk. Een snelle blik levert geen recensies op van mensen die de kaartjes niet hebben gekregen, dus je zal vermoedelijk je kaartjes wel krijgen schat ik zo in.

Manuel1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2017 15:12

Re: Ervaring met onlineticketshop

Ongelezen bericht door Manuel1982 »

Ik heb een andere slechte ervaring met Onlineticketshop. Ik heb vier kaarten gekocht bij voor de Rolling Stones. De zitplaatsen bleken niet naast elkaar. Hierover gebeld, en ik kreeg een ticket waardoor we wel naast elkaar zaten. Die ticket bleek bij entree al te zijn gebruikt. Wel geld teruggekregen, maar wat een onvergetelijke avond moest worden was er een om snel te vergeten.

Gesloten