LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor 150 euro de mist in bij concertkaartjes Viagogo

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
perouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2017 15:30

Voor 150 euro de mist in bij concertkaartjes Viagogo

Ongelezen bericht door perouw »

Toen bekend werd dat Bob Dylan in Amsterdam een concert zou geven heb ik via google gezocht naar een site die kaarten verkocht voor dit evenement,

Boven aan de google lijst stond Vaigogo. Twee kaarten kosten €150 ,- per stuk. Dit zullen dan wel de beste plaatsen zijn was mijn aanname.
Ik kon alleen per credit card betalen en toen ik betaald had kreeg ik te horen dat ik de kaarten vlak voor het concert zou krijgen teneinde fraude te voorkomen.
Een paar dagen voor het concert heb ik de kaarten digitaal opgehaald. Ik kreeg echter niet plaatsen van €150 in de zaal maar plaatsen van €75,- balkon achter.
Het telefoon nummer van Viagogo is onbereikbaar de e mail eveneens.

Dus voor € 150 de mist in gegaan.

Toen ik op Viagogo ging googlen bleek er legio personen te zijn die door deze organisatie links of rechts zijn belazerd. Wat een manier om je geld te verdienen.

Kan ik nog iets ondernemen? en zo ja hoe?

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Voor 150 euro de mist in bij concertkaartjes Viagogo

Ongelezen bericht door henk51 »

U kunt er nu niets meer aan doen. U heeft zelfs nog mazzel gehad dat u met deze digitale kaarten naar binnen kon.
Het nadeel van digitale kaarten is dat deze bij doorverkopers (want dat is deze site in feite) dat ze soms tig maal aangeboden worden en dat alleen degene die het eerst komt naar binnen kan.
Tip als u concert kaarten wil kopen altijd de officiële verkoop site zoeken dat is vaak de onderste die te voor schijn komt. De eerste tig sites zijn doorverkopers die ervoor zorgen dat ze boven aan staan. Deze tip is al jaren in veel consumenten programma's genoemd.
Een handige website voor volgende keer is http://www.weetwaarjekoopt.nl/veiligticketskopen/


groeten Henk

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Voor 150 euro de mist in bij concertkaartjes Viagogo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

perouw schreef:Twee kaarten kosten €150 ,- per stuk. Dit zullen dan wel de beste plaatsen zijn was mijn aanname.
Kan ik nog iets ondernemen? en zo ja hoe?
Nee helaas niet.

Jij doet een aanname zij hebben je nooit "de beste plaatsen" beloofd of verkocht.

Ze hebben je voor € 150,00 geleverd wat je hebt gekocht, namelijk 2 kaarten.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Voor 150 euro de mist in bij concertkaartjes Viagogo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ViaGoGo stond niet boven aan de lijst van zoekresultaten. Je hebt op een advertentie geklikt. Bovenaan de zoekresultaten staat gewoon Ticketmaster. Ik vraag me altijd af of mensen die geen onderscheid maken tussen een advertentie en informatie ook zo de krant lezen. Zullen die denken dat de AH reclame van de redactie komt?

Gesloten