LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten Rolling Stones

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik neem aan dat dit bedrijf zo'n bedrijf is dat heel veel kaarten ineens afneemt, bij elk concert en er dus vanuit gaat een bepaald minimumaantal kaarten in bezit te krijgen. Men zal dan waarschijnlijk deze doorverkopen, maar dit bedrijf lijkt erg optimistisch door ze nu al door te verkopen.

Overigens heb ik zelf eens kaarten voor Mark Knopfler gekocht een week voor ze in Nederland verkocht werden. Dit kon toen via de officiele site van hem.

Misschien dat dit bedrijf zodanig een contract heeft met het management van de Rolling Stones en daarom een bepaald aantal kaarten toegezegd heeft gekregen en dat daar een bijdrage tegenover staat.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Toptickets heeft ook nog geen kaarten en ze weten niet eens hoeveel kaarten ze zouden kunnen inkopen. Een hoop mensen worden straks weer teleurgesteld omdat ze of geen kaarten ontvangen, of doorverkocht kaarten ontvangen met de pech dat deze ongeldig zijn.

Maar ja, zo lang mensen zichzelf willen bedonderen blijven deze bedrijfjes bestaan.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door sjohie »

Mensen willen graag, kijken niet goed naar de google zoekresultaten, en hopen dat ze op deze manier de meute voorzijn. Ik denk er sterk over om een stel kaarten te kopen, en deze voor grof geld door te verkopen. Zolang er mensen zijn die ze voor 3, 4 of 5x de werkelijke waarde willen kopen, waarom niet.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door flappie »

wees gewaarschuwd koop alleen bij ticketmaster bij al het andere kan de barcode ongeldig gemaakt zijn.

En zet geen barcodes op twitter, facebook etc. Met alleen de barcode kan je gewoon naar binnen heb je een papieren ticket niet voor nodig. Het is zelfs zo dat mensen op zoek zijn naar deze barcodes en de printscreen van internet gebruiken om hiermee naar binnen te komen. En als de barcode geldig is en ze zijn als 1e door de poort zijn die ook echt binnen en sta jij met je originele kaartje buiten.

3Gerard
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2017 22:49

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door 3Gerard »

Afgelopen vrijdag samen met 2 anderen op tijd bij ticketmaster ingelogd om kaarten te kopen voor het concert van de Rolling Stones op 30 september in de Johan Cruijff Arena. De door ons gewenste kaarten "No Filter Pit" kosten de al niet geringe som van 235 euro. Maar ja, dat hadden we er voor over. Tot ons ongenoegen bleek dat even na 10.00 u toen de verkoop begon, geen van ons drieën de gewenste kaarten konden kopen omdat deze niet meer beschikbaar waren. Heel vreemd om dat na amper een paar minuten te zien. Om onze 2e keus dan maar te proberen "Premium Staanplaatsen" a 190 euro waren ook al na deze zeer korte tijd niet meer beschikbaar. Na het een en ander nog een tijdje geprobeerd te hebben was alles uitverkocht. Nadat ik om 10.32 op dezelfde site van ticketmaster keek zag ik dat er bij de zogenaamde "Platinum tickets" de "No Filter Pit" kaarten voor 1195 euro werden aangeboden ( Ik heb hiervan een schermfoto gemaakt waar het tijdstip te zien is.) Waarschijnlijk vind ticketmaster een prijs van 235 euro niet voldoende om aan echte fans (1e Stones concert 1976) te verkopen en zelf voor woekerprijzen door te verkopen. Ik vind dit heel schandalig.

h12
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mar 2017 19:55

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door h12 »

Sneu om die oudjes nog bezig te zien...vallen die niet in slaap tijdens zo'n optreden ?

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door BL2 »

Euro1195,00. Je moet wel wat voor je hobbij over hebben natuurlijk.
Dat je belazerd wordt is zeker, kan je daar niet tegen, dan ga je voor de TV zitten, concerten genoeg te zien van die oude rakkers.

(Wel grappig om in nog lopend topic te zien dat het eerst gegeven antwoord ook gelijk zgn. het beste is....)

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door pieterenien »

Zoveel geld om een paar oude mannetjes te zien zingen. Ik hoop voor al die Stones liefhebbers dat zij niet zo'n bejaardenhuisgevoel krijgen als degenen die Charles Aznavour hebben gezien.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Kaarten Rolling Stones

Ongelezen bericht door BL2 »

breien schreef:Voor de goede orde. Ik ben niet van plan om naar dit concert toe te gaan
Als je toch niet gaat, waar maak je je zo druk over, dat je er zelfs een topic over start. De echte liefhebbers van de Rollende Stenen hoor ik niet klagen over de toegangsprijzen, die zijn al blij dat ze nog één keer naar NL komen.

Overigens maak ik mij wat druk over de drukte bij de inhuldiging van Feijenoord vandaag, maar heb geen tijd om te gaan................ 140.000 mensen op de Coolsingel, hoeven die niet net als ik gewoon op hun werk te zijn ?

Gesloten