LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Top tickets shop

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Petrarozendal
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2017 14:04

Ervaring met Top tickets shop

Ongelezen bericht door Petrarozendal »

Koop ik bij top tickets shop voor 210 euro eerste rang kaart voor Andre Rieu. Op de plattegrond uitgezocht.
Na betaling krijg ik kaarten van 69 euro .Zaterdagavond naar de voorstelling geweest. Geen podium kunnen zien en van de schermen ongeveer de helft.
Daar betaal ik zoveel geld niet voor. Op de tv zie je het nog beter. Op site van top tickets alleen maar lovende woorden. Heeft iemand ook deze ervaring. Ik weet van twee oude dames die hetzelfde is overkomen.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jul 2017 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Ervaring met Top tickets shop

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Waarom niet gewoon op de website van de officiële verkoper tickets kopen?
Als je een beetje google gebruikt kom je alleen maar klachten tegen. Dit is geen officiële ticket verkoper maar een handelaar die voor veel geld weinig geeft je hebt geluk dat je de kaartjes nog hebt gekregen.
Is hier ook al meerdere keren over geklaagd
viewtopic.php?f=20&t=146405

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ervaring met Top tickets shop

Ongelezen bericht door renewouters »

Het eerste zoekresultaat is de site van Andre Rieu waar informatie staat over het kopen van tickets (die andere links zijn duidelijk aangegeven met "Ad"). Waarom dan toch op een advertentie geklikt? Als je de krant leest weet je toch ook dat de advertentie geen redactionele artikelen zijn?

Gesloten