Pagina 2 van 3

Re: Topticketshop

Geplaatst: 06 aug 2018 15:06
door Theotrucker
Dan ben jij die uitzondering die geluk heeft gehad. Alles terug gekregen?

Re: Topticketshop

Geplaatst: 13 aug 2018 08:48
door minoes1
Theotrucker schreef:Dan ben jij die uitzondering die geluk heeft gehad. Alles terug gekregen?
ja alles Theotrucker , tot op de laatste cent.
en idd dan was ik die uitzondering.
ik hoop ook echt dat meer mensen iets aan mijn info hebben en dat ik niet die uitzondering blijf!

Re: Topticketshop

Geplaatst: 13 aug 2018 11:58
door Theotrucker

Re: Topticketshop

Geplaatst: 09 dec 2018 19:24
door Jeannette Toppers
Het is wel heel zuur als je voor € 55,- in mei 2018 drie kaartjes voor de try-out van Brigitte Kaandorp op 8 december 2018 in Kampen hebt gekocht om je ouders te verwennen en je zit vervolgens op een plaats van € 26,50 op zeker één onmogelijke plaats naast de belichting, zonder leuningen aan de stoel. Je ouders moeten naar hun zitplaats klimmen. Een schandalig bureau dat ondoorzichtig marchandeert met de prijzen van kaarten. Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Heb je even niet goed gelezen, was je te goed van vertrouwen, lette je even niet goed op... dan tuin je met open ogen in deze onnavolgbare regelrechte bedriegerij.

Gelukkig was de voorstelling van Brigitte Kaandorp geweldig!

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 00:22
door Lady1234
Had u dus kunnen weten.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 07:37
door Klaas Jan
Lady1234 schreef:
10 dec 2018 00:22
Had u dus kunnen weten.
Jeannette schrijft zelf al: Heb je even niet goed gelezen, was je te goed van vertrouwen, lette je even niet goed op... dan tuin je met open ogen in deze onnavolgbare regelrechte bedriegerij.

En er mag best wat meet aandacht naar de slimmigheden en schimmigheden van doorverkoopsites.
Want dat is het startpunt van deze oplichterij.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 07:48
door Theotrucker
Daar is al jaren aandacht voor. Maar dat wordt helaas pas gelezen op de day after.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 07:55
door sylvesterb
Jeannette Toppers schreef:
09 dec 2018 19:24
Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Er is maar 1 tarief in Kampen dus de plek die u heeft gekregen was mogelijk niet anders als ze gewoon via de website van het theater had besteld. Enige verschil was vermoedelijk dat de voorstelling al enige tijd was uitverkocht.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 08:01
door Theotrucker
Ze hebben tenminste de voorstelling gezien. Dat is ook niet altijd gegarandeerd.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 10 dec 2018 09:40
door NeoDutchio
Jeannette Toppers schreef:
09 dec 2018 19:24
Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Uw dochter heeft niet teveel betaald. Ze heeft betaald wat er overeen gekomen is. Dat het via andere kanalen goedkoper kon betekend niet dat ze teveel betaald heeft. De bananen bij de Aldi zijn ook goedkoper dan die van de AH.
Dus heel makkelijk gezegd, zij heeft de kaartjes gekregen om te zitten bij een voorstelling. Zij was akkoord met de aangegeven prijs en heeft deze gekocht.
Namens alle medewerkers van dit doorverkoopbedrijf: bedankt dat ze nog langer blijven bestaan.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 26 dec 2018 19:40
door Charlie030
Vandaag ben ik naar de Notenkraker geweest in de Goudse Schouwburg. Ik was in de veronderstelling dat de organisatie van dit ballet en/of de Goudse Schouwburg Topticketshop als tussenpersoon had ingeschakeld wbt kaartverkoop. Dit is dus niet het geval blijkt achteraf. Ik een illusie armer en heb te veel betaald voor de kaarten. 207 ipv de 123 euro die de kaarten hadden gekost. Daarbij nog niet de 19 euro servicekosten die Topticketshop in rekening heeft gebracht. Naar mijn idee is de marge te groot. Daarbij komt dat de kaarten die ik in eerste instantie had gekocht voor de Schouwburg in Den Haag 'plotseling' niet meer beschikbaar waren en deze moesten worden omgeboekt naar een andere schouwburg en ipv 1e rang werd het 2e rang. Na veel gedoe is het de Goudse Schouwburg geworden, 1e rang. De kassamedewerkster van de Goudse Schouwburg vertelde mij dat er veel onregelmatigheden voorkomen met kaarten van Ticketshop en dat het soms voorkomt dat kaarten ongeldig zijn.

Ik weet nu dat Ticketshop een commerciële organisatie is die forse marges vraagt voor kaarten en het niet uitmaakt waar en op welke tijd de koper naar een voorstelling gaat als er maar betaalt wordt. Ik ben een ervaring rijker en wilde deze graag delen voor wie er iets aan kan hebben.

groeten uit Utrecht,
Zwanet

Re: Topticketshop

Geplaatst: 26 dec 2018 19:49
door Theotrucker
Wij weten dat al jaren. Wij kopen op die manier niet. Waarschuwen hier helpt niet. De mensen komen hier nadat ze erin getrapt zijn. Jammer.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 26 dec 2018 20:21
door Bob Schurkjens
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 26 dec 2018 20:32
door renewouters
Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat is daar mis mee? Ze verkopen advertentieruimte en bedrijven kopen dat. Dat sommigen het verschil niet zien tussen een advertentie en een zoekresultaat kan je Google niet verwijten.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 26 dec 2018 22:27
door NeoDutchio
Charlie030 schreef:
26 dec 2018 19:40
...en heb te veel betaald voor de kaarten. 207 ipv de 123 euro die de kaarten hadden gekost. Daarbij nog niet de 19 euro servicekosten die Topticketshop in rekening heeft gebracht. Naar mijn idee is de marge te groot.
U hebt niet teveel betaald, u hebt betaald wat er overeen gekomen is. Dat het goedkoper kon via de officiële kanalen, dat weet u nu ook. Dat u de laatste jaren hier niets over gehoord en gelezen hebt in allerlei media en zelfs televisieprogramma's gemist hebt met uitleg en voorbeelden van de doorverkoopsites geeft weer aan hoeveel nut waarschuwen heeft.
En dat u de marge te hoog vindt zegt ook niets. Uw supermarkt verkoopt zijn producten ook (veel) duurder aan u dan dat zij het ingekocht hebben.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 27 dec 2018 05:47
door Theotrucker
En Google verdient geld met reclame voor hun te maken, maar datzelfde Google had U ook kunnen gebruiken om voorgelicht te worden over topticketshop. Ook dat is met Google mogelijk en helemaal niet zo moeilijk.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 27 dec 2018 08:45
door sylvesterb
Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Dus Google moet een legaal bedrijf gaan weren op hun advertentie platform? Topticketshop vermeld duidelijk boven aan hun website "U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde".

Re: Topticketshop

Geplaatst: 27 dec 2018 10:21
door Moneyman
Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat een zuur statement. En nog weinig doordacht ook.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 27 dec 2018 10:24
door Theotrucker
In ieder geval kan iemand die zelf Google gebruikt zich hiervoor wapenen, zonder Google te betalen.

Re: Topticketshop

Geplaatst: 27 dec 2018 10:36
door Bob Schurkjens
Moneyman schreef:
27 dec 2018 10:21
Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat een zuur statement. En nog weinig doordacht ook.
Zuur? Het is pas zuur voor mensen die de dupe worden van deze praktijken.