LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten ABN AMRO WTT 2018

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Angelos
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2018 12:02

Kaarten ABN AMRO WTT 2018

Ongelezen bericht door Angelos »

Toen ik hoorde dat Roger Federer zou meespelen op het WTT in Rotterdam, heb ik meteen op google ABN AMRO WTT ingetoetst om kaarten te bestellen.
Ik kwam terecht op de site van viagogo die boven aanstond in Google. Kaarten besteld die achteraf incl boekingskosten meerkosten dan op de originele ABN AMRO WTT website. Ik kan Viagogo niet bereiken en de kaartjes zijn ook niet te cancelen. Wel kunnen ze verkocht worden via de site, voor een prijs die 70 Eur onder mijn aankoopbedrag lag voor 2 kaartjes.

Als je nu op google ABN AMRO WTT kijkt is viagogo nergens meer te vinden, ik denk dat ze genoeg mensen een poot hebben uitgetrokken :)

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kaarten ABN AMRO WTT 2018

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nee hoor, mensen laten zich een poot uitdraaien. Gewoon op de eerste link klikken en niet zien dat er adv voor staat en dat het een doorverkoopsite is zegt niets over iemand een poot uitdraaien hoor. De volgende keer eerst even kijken waar u besteld. Nu maar wel hopen dat u de tickets binnen krijgt en dat u wel binnenkomt op het toernooi.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Kaarten ABN AMRO WTT 2018

Ongelezen bericht door mahadma »

Deze doorverkoop kantoortjes blijven bestaan als iedereen op de top advertentie op google klikt waar ook nog eens (ADV) bij staat. Dat betekent: advertentie. Als u ergens naar toe wilt gaan, toets in het theater of sport adres waar het is.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kaarten ABN AMRO WTT 2018

Ongelezen bericht door sjohie »

Angelos schreef:Toen ik hoorde dat Roger Federer zou meespelen op het WTT in Rotterdam, heb ik meteen op google ABN AMRO WTT ingetoetst om kaarten te bestellen.
Ik kwam terecht op de site van viagogo die boven aanstond in Google. Kaarten besteld die achteraf incl boekingskosten meerkosten dan op de originele ABN AMRO WTT website. Ik kan Viagogo niet bereiken en de kaartjes zijn ook niet te cancelen. Wel kunnen ze verkocht worden via de site, voor een prijs die 70 Eur onder mijn aankoopbedrag lag voor 2 kaartjes.

Als je nu op google ABN AMRO WTT kijkt is viagogo nergens meer te vinden, ik denk dat ze genoeg mensen een poot hebben uitgetrokken :)
Ze trekken mensen geen poot uit, dat is synoniem voor oplichten, en dat doen ze niet. Wederverkoop mág van de wet in Nederland, en als ze leveren waar jij voor betaald, is het een legitieme transactie. :wink: Dat je bij nadere inspectie er achter komt dat je veul goedkoper kan kopen via de officiële verkoopkanalen is een ander verhaal.

Gesloten