LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mmhpeters
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2018 12:59

Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Ongelezen bericht door mmhpeters »

Geachte,
Onlangs hebebn we via eventim.de kaarten gekochten voor het U2 concert in Keulen op 4 september as.
Deze kaarten zijn na aankkop verstuurd naar ons adres via UPS.
Op een ochtend ontvning via en track en tarce bericht van UPS dat de envelope was bezorgd bij ons in de brievenbus.
Ik was op hetwerk en beld meteen mijn vrouw om dit te controleren.
Helaas er zat geen envelop in de brievenbus.
Vervolgens hebben we direct contact gezicht met UPS via de messenger van Facebook.
Het antwoord: de opdracht to onderzoek moet komen van Eventim.
Dus eenzelfde bericht naar Eventim verstuurd.
eerst moest ik nog een verklaring tekeken en dan zouden ze dit geval gaan oppakken en in het slechtste geval zou ik mijn geld terug krijgen.
Vandaag kreeg bericht van Eventim dat zij het geld van de kaarten hebebn terug gestort.
Uit navraag bij UPS blijkt dat het onderzoek nog loopt.
Ik begrijp er niks meer van!!!
Zelf werkzaam bij een multinational waar veel wordt evrstuurd met pakket dienst, weet ik dat pakketten, of er nu voor getekend moet worden of niet, veelaa tot op de meter terug kunnen worden gevonden indien er iets fout gaat.
U begrijpt dat ik liever met mijn vrouw naar het concert ga dan dat ik mijn geld terug krijg.
Eventim wil niet met een oplossing komen als alleen geld terug storten.
UPS wil geen informatie verschaffen omtrent het onderzoek, dit moet vand e opdarchtgever komen( Eventim) en zij verschaffen die info niet.
Als klant voel ik me bedrogen ondanks het feit dat er geld wordt terug gestort.

Kunnen jullei ons misschien helpen om een deur te openen bij een van beide partijen.

Groet

Marco
Laatst gewijzigd door Radar op 22 feb 2018 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Ongelezen bericht door sjohie »

mmhpeters schreef:Geachte,
Onlangs hebebn we via eventim.de kaarten gekochten voor het U2 concert in Keulen op 4 september as.
Deze kaarten zijn na aankkop verstuurd naar ons adres via UPS.
Op een ochtend ontvning via en track en tarce bericht van UPS dat de envelope was bezorgd bij ons in de brievenbus.
Ik was op hetwerk en beld meteen mijn vrouw om dit te controleren.
Helaas er zat geen envelop in de brievenbus.
Vervolgens hebben we direct contact gezicht met UPS via de messenger van Facebook.
Het antwoord: de opdracht to onderzoek moet komen van Eventim.
Dus eenzelfde bericht naar Eventim verstuurd.
eerst moest ik nog een verklaring tekeken en dan zouden ze dit geval gaan oppakken en in het slechtste geval zou ik mijn geld terug krijgen.
Vandaag kreeg bericht van Eventim dat zij het geld van de kaarten hebebn terug gestort.
Uit navraag bij UPS blijkt dat het onderzoek nog loopt.
Ik begrijp er niks meer van!!!
Zelf werkzaam bij een multinational waar veel wordt evrstuurd met pakket dienst, weet ik dat pakketten, of er nu voor getekend moet worden of niet, veelaa tot op de meter terug kunnen worden gevonden indien er iets fout gaat.
U begrijpt dat ik liever met mijn vrouw naar het concert ga dan dat ik mijn geld terug krijg.
Eventim wil niet met een oplossing komen als alleen geld terug storten.
UPS wil geen informatie verschaffen omtrent het onderzoek, dit moet vand e opdarchtgever komen( Eventim) en zij verschaffen die info niet.
Als klant voel ik me bedrogen ondanks het feit dat er geld wordt terug gestort.

Kunnen jullei ons misschien helpen om een deur te openen bij een van beide partijen.

Groet

Marco
Hmm, dan zijn ze recent geswitcht, alle kaarten die ik er heb gekocht de laatste ~10 jaar, kwamen met DHL, en ook conform track&trace, áán. Maar als Eventim beslist om het geld terug te geven, is dat hun keus, ze zullen als die tickets om reden X of Y verdwenen zijn bij UPS, geen nieuwe hebben om je te versturen, dus dan is dit het enige wat ze kunnen lijkt me?

Maar goed, mijn vader verzond veel zakelijke documenten met FedEx, maar stapte omdat ze daar nog wel es wat kwijtraakten, over naar TNT. Vriendin op háár werk recent van UPS naar DHL om hetzelfde, en hier zijn we via TNT en DHL weer terug bij UPS. Ik wil maar zeggen, bij al die bedrijven gaat er wel eens wat mis, dat is, gezien het feit dat het een enorm volume, en mensenwerk is, gewoon onvermijdelijk.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan zijn ze gestolen anders krijg je geen geld terug.
Ze zullen dan wel geblokkeerd zijn.
Kun je geen nieuwe krijgen, uitverkocht zeker ?
Ik heb enkele maanden geleden ook kaarten gehad van eventim.de door UPS.
Er moest iemand thuis zijn en tekenen.
We waren nog op vakantie, ze lagen gewoon in de brievenbus

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Ongelezen bericht door renewouters »

Tip voor de volgende keer: neem gewoon e-tickets die je zelf uitprint (of op je smartphone meeneemt). Dan heb je niet het risico dat het kwijtraakt.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kaarten U2 besteld via eventim.de nooit gekregen

Ongelezen bericht door renewouters »

Theotrucker schreef:Dan zijn ze gestolen anders krijg je geen geld terug.
Leuk zo'n beschuldiging zonder bewijs. Of gaat het bij jouw ook zo als er iets vanuit jouw vrachtwagen kwijtraakt dat het gestolen is?

Gesloten