U bent niet onbekend en snapt niet hoe google werkt?Simmetje64 schreef:Ik begrijp de reacties van (overigens niet zo aardige mensen) dat het je eigen suffe fout is als je de eerste de beste aanklikt bovenaan google ondanks dat je hiervoor regelmatig wordt gewaarschuwd. Ook ik heb zo'n stomme fout gemaakt ondanks dat ik echt niet internet onbekend ben. Mijn enthousiasme heeft mij even verblind.
Ik zal u een geheimpje vertellen: de supermarkt waar uw eten vandaan komt verkoopt zijn spullen ook voor een hogere prijs dan dat zij het inkopen. Er zijn zelfs bouwmarkten die verf verkopen. U wil niet weten wat daar voor marge op zit. Zelfs met de 50% kortingen wordt er nog winst op gemaakt. U ziet, met alles wat u koopt verdiend iemand anders aan.Simmetje64 schreef:Maar.... ik vind wel dat dit echt om een oplichters zooitje gaat. Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je maar had moeten opletten, je gewaarschuwd bent, enz. maar dat neemt niet weg dat er grof geld wordt verdiend wat niet in verhouding staat tot de werkelijke prijs. (verschil 288/156 voor 4 kaartjes!)
Als u iets nieuws gaat kopen gaat u eerst kijken en vergelijken. Waarom dan niet met concertkaartjes?