LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eventim annuleringsverzekering

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
kieknicole
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2018 17:14

Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door kieknicole »

Verdorie vanochtend telef kaartje gereserveerd Eventim zie ik op ticket annuleringsverzekering staan..ik denk is dat nou verplicht...nee dus moet je aangeboden worden is bij mij niet gebeurd! Gegoogled en zie dat hier al eerder klachten over zijn geweest ze hebben er dus niks aan gedaan! Gaat mij niet om die 5 euro, al heb ik niet breed maar om principe .gemaild met Klantenservice in afwachting bericht...nog meer klanten hier ervaring mee?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door sjohie »

kieknicole schreef:Verdorie vanochtend telef kaartje gereserveerd Eventim zie ik op ticket annuleringsverzekering staan..ik denk is dat nou verplicht...nee dus moet je aangeboden worden is bij mij niet gebeurd! Gegoogled en zie dat hier al eerder klachten over zijn geweest ze hebben er dus niks aan gedaan! Gaat mij niet om die 5 euro, al heb ik niet breed maar om principe .gemaild met Klantenservice in afwachting bericht...nog meer klanten hier ervaring mee?
Wel met Eventim, ik bestel er regelmatig kaarten, vooral voor Bruce Springsteen in Duitsland, maar dat doe ik altijd online, niet per telefoon. En overigens altijd zonder verzekering, die kaarten ben ik zelf desnoods zó weer kwijt. Ik ken het als een fijne professionele club, vele malen beter/fijner dan Ticketmaster.

kieknicole
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2018 17:14

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door kieknicole »

Nou Klantenservice Eventim Toptop opgepakt krijg annuleringspremie retour, Eventim krijgt DE WARME DOUCHE van mij!

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Aparte manier van denken heeft u. U koopt eerst, kijkt dan naar de klachten, gaat klagen, opent hier een topic of er meer mensen zijn die dit hebben (dat had u toch al gevonden) en het probleem is opgelost. En dat allemaal binnen 24 uur.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door sjohie »

kieknicole schreef:Nou Klantenservice Eventim Toptop opgepakt krijg annuleringspremie retour, Eventim krijgt DE WARME DOUCHE van mij!
Zoals ik al zei, ik vind het een fijne en professionele club, iets wat jouw ervaring volgens mij nogmaals onderstreept.. :D

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

We hebben kaartjes gekocht voor Elton John in Bremen maar dat concert is pas in mei 2019. Ik was verrast door zo'n soort annuleringsverzekering en heb er voor gekozen. De kaartjes kosten nogal wat.
Een geruststellend idee omdat je niet weet wat er in een jaar nog kan gebeuren. Alhoewel ik geen praktijkervaringen ken lijkt het me een mooie aanvulling op kaartverkoop.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Eventim annuleringsverzekering

Ongelezen bericht door sjohie »

Klaas Jan schreef:We hebben kaartjes gekocht voor Elton John in Bremen maar dat concert is pas in mei 2019. Ik was verrast door zo'n soort annuleringsverzekering en heb er voor gekozen. De kaartjes kosten nogal wat.
Een geruststellend idee omdat je niet weet wat er in een jaar nog kan gebeuren. Alhoewel ik geen praktijkervaringen ken lijkt het me een mooie aanvulling op kaartverkoop.
Je koopt inderdaad een stukje zekerheid en gemoedsrust. Aan de andere kant, van de meeste populaire artiesten raak je kaartjes 2ehands zó kwijt, en als je een wat lagere morele drempel hebt soms voor fors meer dan waar je je zelf voor gekocht hebt ook, dus je kan je wel afvragen hoever een theoretisch risico ooit praktisch zal worden.

Maar goed, voor sommige mensen is het een nuttige extra dienst, en dan is het ook fijn om te weten dat als je er wat per ongeluk voor kiest, je er evt ook relatief makkelijk weer van af kan.

Gesloten