Pagina 1 van 1

GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 23 okt 2018 16:00
door juk
Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 23 okt 2018 17:00
door mahadma
Kadobonnen is dus zoals bekend het meest irritante kado wat je iemand kan geven. Zeg voordat u een feestje geeft dat u geen kadobonnen wil of weiger die catagorisch en geef hem meteen aan de gulle gever retour.

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 23 okt 2018 17:02
door Erthanax
Ach ja, die bonnenboeren. Gelukkig wel netjes opgelost door het pannekoekenrestaurant van uw keuze.

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 23 okt 2018 17:03
door Moneyman
juk schreef:
23 okt 2018 16:00
Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe
Ik zou zeggen: een warme douche voor deze pannenkoekenbakker!

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 23 okt 2018 17:32
door NeoDutchio
Als ik ergens online kaarten voor ga bestellen, dan doe ik dat altijd enkele dagen van te voren. Nooit op het laatste moment aan laten komen, want ja, in het weekend werden nagenoeg geen bedrijven.

Dat u niet zo'n fan bent van bonnen kunt u het beste tegen uw vrienden en kennissen zeggen. Hopelijk krijgt u bij een volgende verjaardag leukere kado's.

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 26 nov 2018 11:08
door pieterenien
Niet zo slim van die zus om niet van tevoren te checken op welke afstand van de ontvanger die bon verzilverd had kunnen worden.

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 26 nov 2018 11:20
door fonsflons
Complimenten voor de pannenkoeken bakker inderdaad.

Het is natuurlijk volstrekt onzinnig dat een digitale code niet ingewisseld kan worden omdat een internet bedrijf dicht is in het weekend. Het lijkt mij niet dat daar een medewerker die bonnen handmatig zit over te typen en goed te keuren anno 2018.

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Geplaatst: 31 dec 2018 11:41
door Artmart
Hieronder mijn bericht aan gift for you. Mijn ervaring is dat er alles aan wordt gedaan om het net te lastig te maken, om de bon in te wisselen. Je hikt een jaar tegen zo'n bon aan, en vervolgens is de waarde vervallen en gaat de winst naar gift for you. Wel slim, maar het mag van mij verboden worden. Zie mijn reactie op de klantenservice van gift for you:

Ik had gevraagd om de bon om te zetten, inmiddels twee weken geleden. Ik had de dinerbon vorige week willen gebruiken, maar kreeg geen reactie binnen de 5 Werkdagen zoals beloofd. Nu krijg ik een reactie, maar nog steeds niet de dinerbon. Telefonisch zijn jullie al een week niet te bereiken ivm feestdagen.
Ik vindt deze bonnen van giftforyou echt een kwelling om te krijgen, en stom dat je het restant bedrag gewoon kwijt bent. Ik kan me voorstellen dat veel mensen de bon niet gebruiken, omdat het zeer omslachtig is om de bon in te leveren. Locaties doen vaak niet eens mee, terwijl ze nog wel op jullie website staan.

Conclusie: graag ontvang ik alsnog de 2 gangen dinerbon zoals gevraagd.