Pagina 1 van 1

Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 27 jan 2019 13:43
door CV-82210
Heeft iemand eenzelfde slechte ervaring met Cineville (www.cineville.nl)?

Nergens een telefoonnummer te bekennen, ze reageren niet op emails aan de klantenservice.
Ruim een maand geleden een pas besteld en betaald. Nooit geleverd. Nu moet ik én alsnog gewoon betalen voor de bios én maandelijks betalen voor een pas die niet is geleverd.

Niemand reageert, ook de aangesloten bioscopen kunnen niet in contact komen met de mensen achter de Cineville pas.

Slechte organisatie.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 08:06
door sylvesterb
CV-82210 schreef:
27 jan 2019 13:43
Heeft iemand eenzelfde slechte ervaring met Cineville (www.cineville.nl)?

Nergens een telefoonnummer te bekennen, ze reageren niet op emails aan de klantenservice.
Ruim een maand geleden een pas besteld en betaald. Nooit geleverd. Nu moet ik én alsnog gewoon betalen voor de bios én maandelijks betalen voor een pas die niet is geleverd.

Niemand reageert, ook de aangesloten bioscopen kunnen niet in contact komen met de mensen achter de Cineville pas.

Slechte organisatie.
U heeft toch een tijdelijke pas ontvangen via e-mail in een PDF?

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 09:00
door CV-82210
Precies; een tijdelijk pas.
En die is nu dus al weken verlopen ...

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 12:13
door Erthanax
Heeft u al een brief met uw klacht gestuurd naar Antwoordnummer 11689, 1000 RA Amsterdam? Wellicht werkt dat beter dan een e-mail.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 12:33
door sylvesterb
CV-82210 schreef:
28 jan 2019 09:00
Precies; een tijdelijk pas.
En die is nu dus al weken verlopen ...
Dat vermeld u nergens in uw verhaal, vandaar de vraag. Ik zie ook nergens contact gegevens, behalve het e-mail adres.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 12:45
door Erthanax
In de AV vond ik het antwoordnummer. Bij de KvK is ook een vestigingsadres in Amsterdam te vinden.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 12:56
door Statler
Bedrijf: Cineville. Type bedrijf: Overig. Standaard telefoonnummer: 020 2210 963. Volgens Alex......

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 13:13
door Erthanax
CV-82210, doe er uw voordeel mee!

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 13:39
door chrisd1

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 13:49
door Erthanax
In dit geval gaat er iets niet goed, dat lijkt me duidelijk, maar Cineville zijn geen notoire oplichters. Op Klachtenkompas.nl is de laatste twaalf maanden één klacht geplaatst, dezelfde als op dit forum.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 14:11
door sylvesterb
Maar veelal ontloop je dat niet bij dit soort zaken. Al is Cineville gewoon een betrouwbare partij die al sinds 2008 bestaat.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 28 jan 2019 23:30
door heerschap
Je kunt overigens (tegen betaling) ook een nieuwe pas aanvragen. Dan krijg je (direct) een tijdelijke pas en wordt er een fysieke kaart naar het bij hen bekende adres verstuurd. Uiteraard zou Cineville je een kaart (gratis) moeten doen toekomen, maar aangezien je ze niet weet te bereiken heb je het er met het dan maar bestellen van een kaart na 1 bioscoopkaartje al uit.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 29 jan 2019 13:21
door Erthanax
CV-82210 schreef:
27 jan 2019 13:43
(...) ze reageren niet op emails aan de klantenservice.
Wellicht ten overvloede, maar heeft u ook uw spam-folder gecontroleerd? Het is niet geheel onmogelijk dat een antwoord van Cineville daarin terecht is gekomen.

Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas

Geplaatst: 29 jan 2019 14:43
door Erthanax
Bij dit topic heb ik dat gevoel niet. Heel duidelijk wel bij bv het vis noch vlees topic.
Pluggen van websites of winkels is vrijwel altijd voor volstrekt onbekende namen.