LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop alweerrrrr...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Rensje_27
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2013 15:07

Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Rensje_27 »

Vandaag weer een teleurgestelde klant aan de telefoon gehad.
Alsjeblief wees allemaal wijs en koop je tickets bij de desbetreffende theater!
en bij uitverkocht vraag of je op de wachtlijst mag.
Krijg je de mogelijkheid om tickets over te nemen, informeer dan eerst bij de theater wat de tickets echt kosten.

En mocht je er niet uitkomen, via de site van de artiest zijn agenda. Kom je meestal via een link op de theater waar je heen wil.
de artiest blij, theater blij en jij gelukkig... :wink:

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een utopie. Hoe vaak zijn doorverkoopsites al in de media gekomen? En toch blijven mensen daar bestellen. Pas als er een controle gaat komen met kaartjes op naam zou dit een halt toegeroepen kunnen worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wat zal de gemiddelde consument doen?

Ik had zieke partner, en kon kaartje tegen kostprijs inleveren...... en zelf alleen gaan....

Of Marktplaats en kreeg 5x opdruk prijs!
Ik had bieden vanaf normale prijs dus niet ik maar vele anderen die hoog boden!

Youp is dus beter dan welke Nederlandse Bank dan ook!
De koper was blij en ik ook!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door renewouters »

Komkommertijd schreef:
26 mar 2019 17:51
Wat zal de gemiddelde consument doen?

Ik had zieke partner, en kon kaartje tegen kostprijs inleveren...... en zelf alleen gaan....

Of Marktplaats en kreeg 5x opdruk prijs!
Ik had bieden vanaf normale prijs dus niet ik maar vele anderen die hoog boden!

Youp is dus beter dan welke Nederlandse Bank dan ook!
De koper was blij en ik ook!
Het is maar goed dat Youp dit niet wist. Hij had je voor de volledige zaal verbaal de grond in gemept.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Volgens mijn heeft Youp een hekel aan opkoop bedrijven, en niet 1 persoon die zonder partner en een andere vond die naast hem zat! Dat zou wel eens een leuke avond geweest kunnen zijn......

Ik heb geen woeker prijs gevraagd, die is geboden, dus wie is nu meeste schuldig?

Wel een leuke tip, Youp geeft nooit een toegift dus ik ga het in het vervolg zeker doen!
Net als de vrouw die vroeg hoe moet ik mijn mobiel uitzetten.... die oude telefoon ging inderdaad uit!
En ze zat op voorste rij!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb geen woeker prijs gevraagd, die is geboden, dus wie is nu meeste schuldig?
Jij.
Je hebt nog steeds zelf de keuze gemaakt het ticket op MP aan te bieden , ja had het ook tegen kostprijs terug kunnen geven zodat er 1 iemand van de wachtlijst kon.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door witte angora »

Of je had het aan de eerste bieder kunnen gunnen die de kostprijs (+ verzendkosten) wilde geven.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dit zijn toch gewoon alleen maar verhaaltjes van K om de boel op te “leuken”. Allemaal flauwekul.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je op vlak voor voorstelling deze inleverde, alleen als zij iemand vinden krijg je geld terug.

Verder wil ik ook melden dat ik vele voor deze weg zulleVooral n kiezen en hun mond houden.
Ik had de keuze om een lager bod te accepteren maar als iemand op 0,8 km afstand hoogste bieder is....
Binnen 24 uur zaten we naast elkaar!

Of de plaatselijke schouwburg nog zo snel iemand kan regelen gezien de beperkte openingstijden?
In de voorwaarden staat een langere tijd!
Ik kreeg vele bieders en zoveel kaarten heb ik niet!
Gelukkig kon ik maar 2 kaarten per persoon kopen, dus die maatregel voorkomt grootschalige inkoop.

Vooral nu deze Gepensioneerde oudere minder voorstellingen gaat doen lijkt me het probleem van dit soort woeker kaarten alleen maar toe te nemen!
Youp kan beter iets als Ahoy of de Arena afhuren voor meer stoelen!
Dan is de kans dat de opkopers met onverkoopbare zooi bleven zitten, want de theaters met maar 1000 stoelen zijn te klein voor hem, net als Carre er niet voldoende heeft!

Rensje_27
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2013 15:07

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Rensje_27 »

Het gaat om het idee dat men weet dat er een mogelijkheid is om tickets via theater door te verkopen. (Als de voorstelling uitverkocht is!)
En geloof mij maar. Als het een bekende is zoals Youp. Dan staat mensen al snel voor een behoorlijke tijd op de lijst.

En om terug te komen over het onderwerp. Topticketshop doet zich heel goed voor. Maar laat vaak mensen tickets opkopen. Zodat zij deze weer kunnen doorverkopen.
En dan niet voor de prijs die op de kaartjes vermeld staan.
Waar overigens bij veel theaters n.a.w. gegeven worden genoteerd op de tickets. En deze blijven ook zichtbaar.

Goed voorbeeld. Kaartjes voor Patrick laureij officiële prijs 20,- euro. Op topticktshop heeft iemand 2 kaartjes gekocht voor 100,- euro.
Het gaat niet om mp maar om dit soort bedrijven. Zolang de persoon die ze kwijt wil ze zelf verkoopt is er niks aan de hand. Als je maar eerlijk handelt. En hiernaast als het bij de theater mogelijk is. Waarom zou je dan zelf de moeite doen?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Topticketshop alweerrrrr...

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik een kaartje van Youp niet op Marktplaats maar aan Top Ticket doorverkoop zal ik ook veel meer krijgen, want ik doe er werk voor... alleen wil ik graag zelf en zal deze nooit doorverkopen.
Alleen bij ziekte en zo snel kan Top ticket deze ook weer niet kwijt.

Gesloten