LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH The Wiz

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
xlinda
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2007 08:52

AH The Wiz

Ongelezen bericht door xlinda »

Wie heeft nog meer problemen met kaarten bestellen voor The Wiz met een AHmusicalvoucher? Ik heb al 4x gebeld naar het 0900 nummer (45 cpm), op verschillende tijden, maar krijg geen contact. De optie om via internet te bestellen werkt al helemaal niet, want daar kunnen alleen 1e rangs kaarten worden besteld, en dat pas voor juli en augustus. De kosten voor het 'gratis' tweede kaartje worden mooi terugverdiend door het in de wacht hangen bij het 0900 nummer!!! En dat kaartje bestellen is dus nog niet eens gelukt...

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Shareena »

Yeps, hier ook problemen!

Ben wel erg Hollands door van elke actie voor een gratis 2e kaartje gebruik te maken, maar toch...

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door ehltech »

waardeloze aktie van albert heijn,iedereen moet gewoon als tegenaktie,volle flessen cola in de emballage automaten stoppen als protest
\

yol39
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:04

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door yol39 »

Als je problemen hebt met kaartjes voor de wiz moet je met de ah klantenservice bellen, die hebben een telefoonnnummer waarheen je kunt bellen en die zorgen ervoor dat je wordt teruggebelt door top ticketline. Het is een actie met een addertje onder het gras.
Succes

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Shareena »

Het is een actie met een addertje onder het gras.
Hoezo dit?

jillie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2007 14:59

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door jillie »

Ik had ruim van te voren voor de avond van 5 mei a.s. 2 kaartjes gereserveerd. Ik wilde mijn vriend verrassen..5 mei is nl. een speciale dag voor ons, dus ik van alles regelen..en nu komt het..krijg ik een brief dat de incasso mislukt was (kan dus echt niet, stond voldoende geld op mijn rekening)en dat ze mijn reservering geannuleerd hadden....ik doodziek natuurlijk.
Gelijk gebeld met Toptickets en gevraagd of zij mijn reservering wilden activeren, omdat het een verrassing is. Dit kon niet omdat er geen kaartjes meer waren voor AH actie, dus ik vroeg of het uitverkocht was voor 5 mei. Nee ze had nog wel kaartjes voor de volle pond.Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar 1 ding is zeker
"op de zaterdag is de AH actie niet geldig en ookal heb je tijdig geboekt, dan krijg je een brief dat de incasso mislukt is en dat ze drm je reservering hebben geannuulerrd" ik baal echt, het scheelde ons toch €79 :-(

yol39
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:04

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door yol39 »

Wat ik bedoel met een addertje onder het gras, is dat je wel het 2e kaartje gratis krijgt maar dat je niet kan boeken wanneer je wil en ze willen het liefst dat je 1e rangs kaarten bestelt. Ik vind dat ze met dit soort acties beter moeten vermelden wat de bedoeling is. Er zijn heel veel mensen die voor niks naar top ticket line bellen en dat levert hun heel veel geld op.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Shareena »

Je kan wel boeken wanneer je wilt, maar als er tegelijk veel boekingen binnenkomen is het uitverkocht...

Ik moest 3 data invullen... Je moet iets doen voor dat gratis kaartje :) Ik ga in ieder geval in september!

yol39
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:04

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door yol39 »

Nee je kan niet boeken wanneer je wil want ah heeft maar een paar plaatsen beschikbaar per voorstelling en al niet op zaterdag, dat vertellen ze er niet bij. En ah heeft het meeste eerste rangs kaarten, andere rangen zijn heel moeilijk te boeken. Ik ga in mei dus ik heb wel kaarten gekregen maar een heleboel anderen nog niet.

ysgt
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2007 15:17

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door ysgt »

Ben het niet helemaal met deze reactie eens. Vorige week zaterdag heb ik 8 kaarten voor the wiz besteld via AH. Deze kon ik gewoon voor de zaterdagmiddag bestellen. Het kon echter wel pas in augustus.

yol39
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:04

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door yol39 »

dan hebben ze dat verandert want ik heb gebeld in de eerste week van de actie en toen kon je maar reserveren tot eind mei.de andere kaarten waren nog niet vrijgegeven. het is goed dat ah deze actie verandert heeft en alle kaarten heeft vrijgegeven, nu kan iedereen reserveren.

Sanfen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2007 18:24

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Sanfen »

Ook ik heb op 26 februari kaartjes voor the wizz besteld.
De keuze qua data was op dat moment enorm
De automatische incasso liet lang op zich wachten.
We hebben 3 keer telefonisch contact gehad met topticketline daar het kaartjes betrof voor de verjaardag van onze dochters.
Het was geen probleem de kaartjes waren geboekt voor 2 mei a.s.
En wat scherts onze verbazing vorige week ontvingen wij een brief dat de kaartjes geannuleerd zijn omdat de automatische incasso mislukt is.
Eerstvolgende data juli of augustus maar ook zeer beperkt,
Fantastische aktie hoor AH :evil: :evil:

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Dit komt me allemaal weer heel bekend voor. Was er ook niet een "probleempje" met C1000 en de kaartjes van de Toppers???????
Toen werden ook reserveringen gannuleerd door de computer van het ticketbureau.

Inge54
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 11:17

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Inge54 »

Ik snap niet dat iedereen zo'n problemen met deze actie heeft. Het is een hartstikke mooie actie waarbij je heel goedkoop naar een Musical kan gaan. De actie is alleen zó succesvol, dat er niet veel kaarten meer zijn. Kwestie van op tijd erbij zijn dus. Ik heb heel gemakkelijk kaarten kunnen krijgen voor een vrijdagavond in juni. Geen probleem!

martina41
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 11:20

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door martina41 »

ik heb gelijk gereserveerd voor the wiz zodra ik de spaarkaarten vol had
het is meteen gelukt.
heb kaartjes voor zaterdag 21 april,die ik binnen anderhalve week toegestuurd kreeg.
jammer dat het zoveel mensen niet gelukt is.
dus er zijn wel degelijk mensen die het wel gelukt is.

Slijkhuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 11:41

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Slijkhuis »

Eerlijk = Eerlijk: Heb slechts 4 minuten in de wacht gestaan ( onder etenstijd ) Konden kaarten telefonisch bestellen voor de door ons gewenste datum.( 15 maart ) Het was natuurlijk te verwachten dat bij zo'n aktie er erg veel belangstelling is, dus altijd vrij snel bij de start, scoren. Het was een gezellige avond in Utrecht.

hoveling
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 jun 2006 11:49

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door hoveling »

Hebben jullie niks geleerd van de C1000 en gratis kaartjes voor Toppers in concert? Jullie hadden deze ellende kunnen weten, maar niet te min, ik vind het wel vervelend voor jullie dus ik wens je veel succes!

jocomo
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:54

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door jocomo »

Mijn dochter en ik hebben meteen de 1e week van de actie plaatsen geboekt voor 15 april en we hebben ze ook al in huis.
jammer dat er mensen zijn waarbij de boeking niet lukt, maar het kan dus ook gewoon goed gaan...

hajamapi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2006 17:18

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door hajamapi »

ik heb vorige week via de telefoon geboekt,heb het een paar keer moeten proberen voor ik erdoor kwam,maar verder alles ok. zwe waren echt behulpzaam met zoeken naar goede plaatsen.en ik had de kaartjes na 2 dagen al in huis!
dus het gaat niet bij iedereen fout!

JessicaEijlander
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2007 13:51

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door JessicaEijlander »

Ik heb 45 min. aan de telefoon gehangen a 45 cpm excl btw, wat neerkomt op ongeveer 25 euro. Daarna kreeg ik te horen dat ik alleen 2e rangs kaartjes kon bestellen voor de zaterdagmiddag met aansluitend een diner. Uiteindelijk toch maar gedaan, heb 142,60 moeten bijbetalen wat met mijn belkosten toch neerkomt op een bedrag van bijna 180 euro. Maar wat bleek afgelopen zaterdag, ik zat niet 2e rang maar 5e rang. De AH kaartjes voor 5e rang kosten dus 65 euro terwijl je normaal gesproken voor 65 euro 2e rang zit. Als ik gewoon 2e rangs kaartjes had besteld via internet was ik dus klaar geweest voor 2 maal 39 euro en had ik geen verplicht diner hoeven bijboeken. Al met al voel ik me behoorlijk belazerd en heb ik een kat in de zak gekocht door via de AH actie naar de Wiz te gaan. Het is wel schandalig dat de telefoniste zegt dat je 2e rangs kaartjes krijgt ( en betaald ) maar dat het uiteindelijk 5e rangs kaartjes blijken te zijn.
Strakke actie van AH!!!!

Gesloten