LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
BerryvdBrink
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2007 18:04

Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door BerryvdBrink »

Beste Mensen,

Ik heb gelezen in dit forum dat er bij Ticketpoint veel fouten zijn gemaakt omtrent de Toppers in Concert reeks.

Het volgende is wederom een fout van Ticketpoint en vraagt daarom ook om aandacht.

Op za 2 juni zijn wij met vier mensen met goede zin naar de Arena vertrokken voor een leuke avond. Helaas werdt deze gedachten gedwarsboomt door verkeerd gedateerde kaarten voor deze 2 juni.
Ze waren namelijk voor 1 juni, de dag ervoor! Ik heb deze kaarten zelf besteld bij Ticketpoint.nl en daarop ook een bevestigingsmail ontvangen waarin de door mij gekozen datum (2 juni) was vermeld.

Bij het ontvangen heb ik de kaarten in de la gelegd tot op 2 juni, niet gekeken naar de datum en gewoon volgens de reservering ervanuit gegaan dat we er echt op 2 juni bij zouden zijn.

Ik dacht, ik heb wat fout gedaan, maar toen ik bij de balie van Ticketpoint kwam stonden daar nóg 250 mensen met hetzelfde probleem!

Ik heb met een persbericht de media benaderd en het is ook in diverse radioprogramma's voorbij gekomen. Sterker nog, morgen (5 juni) staat dit verhaal ook in de Metro. De woordvoerder van ticketpoint heeft bekend gemaakt er een passende oplossing voor te vinden!

Ik zoek dan ook de meeste mensen bij elkaar die op die avond met hetzelfde probleem hebben gestaan. Het gaat om alle bevestigingsmails die door jullie is ontvangen.

Hopelijk kan ik met een groot aantal mails alsnog aankloppen en de gedupeerden met de beloofde tegemoetkoming blij maken!

Graag al jullie reacties, met name de bevestingingsmails naar
[email protected]

Bedankt!

Groeten,
Berry van den Brink

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door Shareena »

Het spijt me hoor, maar ik vind dit wel erg dom! Ik kijk ALTIJD! naar mijn kaartjes als ik ze binnenkrijg... Zelfs als ik ze haal op het postkantoor... Fouten zijn menselijk en helemaal als je weet dat er al zoveel misgaat met die kaartjes van de Toppers!

Ook al zijn er nog 250 mensen met dezelfde problemen, ik vind dit gewoon een geval van : eigen schuld, dikke bult!

BerryvdBrink
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2007 18:04

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door BerryvdBrink »

Lijkt het je niet logisch dan als je dit al 2 keer hebt gecheckt tijdens het boeken dat je er vanuit mag gaan dat je krijgt wat je besteld?

Het gaat om het feit dat we andere kaarten hebben gehad dan besteld, ondanks dat ik wel of niet heb gecheckt!

Vind je niet dat je als organisatie een briefje of iig een aankondiging erbij mag doen als er iets veranderd in de bestelling???

Natuurlijk hadden we moeten checken, maar dát is niet de hoofdzaak!
misschien snap je het nu...

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Tuurlijk check je de kaarten van te voren,
maar dan nog, ik vind dat de organisatie verantwoordelijk is voor zo`n fout.

zelf ben ik niet geweest want ik hou niet van de toppers.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door Shareena »

Lijkt het je niet logisch dan als je dit al 2 keer hebt gecheckt tijdens het boeken dat je er vanuit mag gaan dat je krijgt wat je besteld?

Het gaat om het feit dat we andere kaarten hebben gehad dan besteld, ondanks dat ik wel of niet heb gecheckt!
Het hoeft toch niet express fout te zijn gegaan? Misschien is het wel verkeerd gegaan... Het waren (als ik me niet vergis) reguliere kaarten en geen C1000 kaarten...

Als je die kaarten bekeken had, had je misschien met Ticketpoint een oplossing kunnen zoeken!

Voor hetzelfde geld zaten er te weinig kaarten in de envelop!

BerryvdBrink
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2007 18:04

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door BerryvdBrink »

Misschien is het wel verkeerd gegaan...
Wat was de titel van dit topic? het is inderdaad verkeerd gegaan, daar was ik op 2 juni rond een uur of 7 al achter...
Voor hetzelfde geld zaten er te weinig kaarten in de envelop!


En dít heb ik natuurlijk wél gecheckt! de datum daarbij over het hoofd gezien...

Maar nogmaals het blijft erom gaan dat er zomaar iets opgestuurd word, of iets fout is gegaan waar geen erkenning aan wordt getoond.
Echt, als ik de enige was, dan had het misschien wel m'n eigen fout geweest, maar gelukkig was dit niet het geval...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het spijt me hoor, maar ik vind dit wel erg dom! Ik kijk ALTIJD! naar mijn kaartjes als ik ze binnenkrijg... Zelfs als ik ze haal op het postkantoor... Fouten zijn menselijk en helemaal als je weet dat er al zoveel misgaat met die kaartjes van de Toppers!

Ook al zijn er nog 250 mensen met dezelfde problemen, ik vind dit gewoon een geval van : eigen schuld, dikke bult!
Niet iedereen weet dat er regelmatig iets foutgaat met die kaarten. Er zijn erbij die slechts zelden naar een concert gaan. Je mag ervan uitgaan, dat je krijgt wat je bestelt. En al zie je 10 keer de datum 1 juni staan, op dat moment sta je er niet bij stil dat dat de verkeerde datum is. Het gaat immers om een toegangskaart tot een concert, en die heb je op dat moment in handen.

De organisatie had die mensen gewoon binnen moeten laten.

Waarom? Het ging om kaarten met een datum die al was verstreken. Het ging om ongebruikte kaarten (als iemand stiekem met de kaarten van 1 juni nog een keer naar het concert had willen gaan, dan had de controle kunnen zien dat jet om gebruikte kaarten gingP).

Bovendien was er, zeker nu het om 250 mensen ging (procentueel dus maar een fractie van het totaal) best nog wel plaats geweest.

Fout van de organisatie dus.

liane prins
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2007 23:16

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door liane prins »

Wij hadden ook verkeerde kaarten gekregen. Via een bevestiging van ticketpoint voor 2 juni en op de kaarten stond dus 1 juni. En ze zeggen we je kijkt toch op de kaarten. Ja, dat is waar als je niet binnenkomt.
Er zijn dus 250 mensen die dus niet goed op hun kaarten kijken. Het is gewoon een gigantische fout van ticketpoint.

BerryvdBrink
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2007 18:04

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door BerryvdBrink »

Hoi Liane,

Wile mij die mail effe sturen? [email protected]

Ik heb er inmiddels al meer die m door hebben gestuurd!

Hoe meer hoe beter!

Groetjes!

Michael1993
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2007 21:52

Re: Verkeerde kaarten door Ticketpoint voor Toppers in Concert!

Ongelezen bericht door Michael1993 »

Ook wij hebben kaarten gehad voor 1 juni, terwijl wij voor 2 juni hadden besteld. Kwamen er te laat achter, dus een strop van 120 euro. Nog gebeld met de Arena en Ticketpoint en kreeg te horen dat het mijn eigen schuld was. De receptioniste van de Arena zei zelfs nog dat er meerdere mensen niet goed hadden gekeken, vond dit wel een vreemde opmerking, maar ja... Hoorde later op de avond dat het om een grote groep mensen ging met verkeerde kaarten en dat sommigen toch binnen zijn gelaten en veldkaarten hadden gekregen! Het blijkt dus dat op het moment dat ik belde het probleem al bekend was. Ik heb Ticketpoint gemaild en natuurlijk niks gehoord. Ik hoop dat door al onze reacties Ticketpoint hier iets aan gaat doen.

Gesloten