LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepetickets.nl en pepetickets.com

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sandy »

Volgens mij moeten we allemaal aangifte gaan doen!
Daarna kunnen we meer ondernemen, zodat andere mensen dit bespaard blijft.
Let op, want ik denk dat mensen van Pepe tickets ook op deze site meepraten...discoman is van pepe tickets!

Oraras
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2010 14:41

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Oraras »

Ik heb tickets gekocht via internet bij Pepe tickets voor Amos Lee, op 9 maart 2011. Dit deed ik op 20 nov. 1 minuut nadat ik de credit card transactie had goedgekeurd kwam ik erachter dat ik het helemaal fout gedaan had omdat wij in die periode op vakantie zijn en dan dus helemaal niet kunnen. Ik heb direct actie ondernomen en hen getracht te bellen op zowel het 020 als het mobiele nummer, te mailen, het kontaktformulier op hun site ingevuld en mastercard gebeld om de transactie te proberen te annuleren. ik moest echter van hen eerst kontakt met Pepe tickets opnemen. Ik bleef het proberen. ELKE dag tot nu toe! via dezelfde manieren. Vandaag, inmiddels 6 dagen later, probeer ik het weer. I.p.v. van direct de ingesprek toon krijgen zoals de afgelopen dagen krijg ik nu wel een bandje op het 020 nummer. Na 3 keer gebeld te hebben vandaag steeds met hetzelfde resultaat. Na 20 minuten te wacht aan de lijn met rot muziek gaat hij direct weer op ingesprektoon. De stem op het bandje zegt dat als je niet wilt blijven wachten je het kontaktformulie op hun site moet invullen maar dat heeft ook totaal geen zin. Inmiddels ben ik bang dat ik straks echt aan die koop vastzit omdat zij gewoon zeggen dan had je maar direct kontakt moeten hebben. Mastercard kan nu ook niets doen. Ik ben zo boos! Ze moeten toch gewoon een regeling verzinnen voor dit soort slechte bedrijven!!

Oraras
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2010 14:41

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Oraras »

Zie vorig bericht.

Ik heb , wonder boven wonder, net na 30 minuten in de wcaht te zijn eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Uiteraard kreeg ik de medeling dat ik mijn geld niet terug kreeg. Dat dat ook stond in de algemene voorwaarden. Op de vraag waarom het met een bankoverschrijving geen probleem geweest was (dan had ik het namelijk niet drict overhgemaakt) kon ze geen antwoord geven. Ze wilde me geen naam geven van haar meerdere. Ze heeft me nog een keer in de wcht gezet om het te overleggen. Duurde ook 10 minuten!! En kwam gewoon terug met jammer voor maar u krijgt uw geld niet terug. Ze hadden de kaarten gereserveerd bij een verkoper en daardoor zou het niet kunnen. Toen ik vroeg wie de partij dan was antwoorde ze eerst inventum. Ik zei dat me dat onlogisch leek want die doen in huishoudelijk apparten. Weer overleg. Weer in de wacht. Nee; het was niet inventum. Wie dan wel? dat ga ik u niet vertellen zei ze. Belachelijk!!! Ze kopen dus blijkbaar niet de kaarten direct bij paradiso volgens hen. Ik word steeds bozer. gewoon vanwege de manier van behandelen alleen al!.
Ik krijg me geld niet terug en ik moest ze maar op marktplaats proberen te verkopen. Op de vraag wanneer ik de kaarten dan zou krijgen want ik ben de tijd ervoor ook al weg, kon ze me ook geen antwoord geven. Uiterlijk 2 weken van te voren zei ze. Maar ja; hoe kun je kaarten verkopen via marktplaats als je ze zelf nog niet eens heb. terwijl ik ze dus wel al betaald heb. Inderdaad overigens voor VEEL meer geld dan bij de juiste ticketservice. Ze zijn zo sneaky dat ze zichzelf bovenaan google geplaatst hebben onder de noemer ticketservice pep tickets. Je denkt dus, als je in snelheid handeld dat je op de officiele site bent beland van ticketservice. Dom van mij. Ze maken daar gewoon misbruik van.
Kortom; ik krijg van hen geld terug.
Ga nu weer mastercard bellen en kijken hoe ik andere actie kan ondernemen. Vreselijk dat zo'n slecht bedrijf mag bestaan!!

PITAMAAT
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:36

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door PITAMAAT »

de tickets die ik heb toegekregen zijn besteld op naam:
JILL TERWAL
G. WILLEMSTRAAT 43
1181EE AMSTELVEEN

misschien is dit het echte adres?
jammer dat ik niet in de buurt woon, ander maakte ik ze kapot, vuile afzetters!!!! ik ben een arme student die met 50 euro moet rondkomen per maand, ik had dat geld gekregen voor mijn verjaardag.
Bedankt om mijn (kleine beetje) vertrouwen in de goedheid van de mens helemaal te verwoesten.
Echt waar moest ik in de buurt wonen maakte ik jullie kapot tot op de grond!!

Trinetbeens
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:05

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Trinetbeens »

Lieve mensen, ik werk zelf in de kassa van Muziekcentrum Vredenburg en wij zien tot onze grote ergenis dat o.a. Pepe Tickets onder allerlei namen kaarten koopt via onze site. Vervolgens komen er mensen aan onze avondkassa met keurig uitziende mailtjes waarop staat dat ze hun kaarten kunnen afhalen bij de kassa, nee dus. Het blijkt dat Pepe Tickets soms wel 30 euro teveel vraagt voor tickets en idiote verzendkosten vraagt van soms wel 13,50 per kaartje! Wij staan machteloos, helaas. Daarom: GA NIET ZOMAAR KAARTEN KOPEN BIJ DE EERSTE DE BESTE SITE DIE BOVENAAN STAAT ALS U GOOGLET, KIJK EVEN VERDER OF BEL MET DE KASSA VAN DE ZAAL WAAR DE VOORSTELLING IS. Dan betaalt u niet teveel. met vriendelijke groet, Trinet Beens

AfraL
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 15:27

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door AfraL »

Ow help!!!!!
Wij hebben net voor 400 euro (2 tickets) kaarten bij pepetickets besteld. Wat een ramp.

Dank de komst van internet en ode aan de naïviteit.
(mijn naiviteit...)

sandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sandy »

Lieve gedupeerden,

Wil iedereen ajb aangifte gaan doen bij de politie, dan kunnen we wat bereiken!!!
Ik heb nog steeds mijn tickets voor John Legend aanstaande maandag in de HMH niet ontvangen, oplichtersssss zijn het, daar gaat mijn verjaardagskadootje.... :twisted: :evil:

sandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sandy »

Jullie raden het nooit.....gisteren was ik dus jarig en ik zat mijn mail te checken en daar in mijn junkmail stond de langverwachte mail van ´onze vrienden´.
Hier zijn je tickets en veel plezier bij het concert!
Dat geloof je toch niet, ik wist niet of het nou echte of valse tickets waren....
Ben natuurlijk wel gegaan en we kwamen binnen, het waren dus echte tickets, het was een super avond, helemaal omdat ik al lang dacht dat ik er niet naar toe zou kunnen...
Toch klopt Pepe tickets niet, ze hebben nooit iets van zich laten horen, en op de laatste dag krijg ik in mijn junkmail de kaartjes....stel je voor dat mijn junkmail automatisch gewist zou worden of als ik mijn mail niet meer gecheckt zou hebben....

Sulletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2010 20:46

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Sulletje »

Via Google kwam ik op Pepetickets, stond bovenaan als hit. Argeloos 2 kaarten geboekt voor € 89 per stuk. Een paar dagen later kwam mijn vrouw er achter dat die kaarten slechts € 55 hoorden te zijn. Uit nader onderzoek bleek dat het geen officieel verkoopadres was, maar op zijn gunstigst een soort zwarte handelaar die de kaartjes voor veel te hoge prijzen verkocht. Op mijn webreactie hebben ze niet gereageerd, telefonisch contact pas bij de 4e poging met geen enkel resultaat over mijn voorstel om de koop ongedaan te maken. De kaartjes hebben we nog steeds niet (nog ruim een week de tijd) . Ik begin te vrezen dat ik niet alleen teveel betaald heb, maar dat ik zelfs alles kwijt ben.
Triest dat er zulke mensen bestaan die misbruik maken van de argeloosheid van de medemens. Hoe kun je zoiets nou het beste aanpakken? :( :x

magirus
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 22:03

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door magirus »

hallo, daar wij naar het een van de optredens van de dijk in paradiso wilden in december en ik rijkelijk laat was om kaarten te regelen ben ik via internet gaan zoeken. ik kwam zo bij pepe tickets terecht, niet verder gekeken, kaarten besteld, kosten wel bijna de helft meer dan de reguliere prijs, maar dat had ik er dan wel voor over. gekozen voor de optie opsturen per post. na 4 dagen werden ze afgeleverd door ups,aangetekend nog wel en in een mooi mapje keurig verzorgd.
later die dag zag ik pas dat het kaarten waren voor de voice of holland in ede??
vergisingkje denk je dan, effe bellen diverse malen, geen gehoor, mailen weer bellen, 20 mailtjes en nog steeds nul op mijn orkest.
een angstig gevoel bekroop mij, effe googelen en daar verschenen de noodkreten en slechte ervaringen op het scherm, wat een schavuiten dacht ik nog.
maar wij ook niet dom, ik heb een kameraad die dit soort onrecht niet kan tolereren, zero tolerance. als een pitbull bijt hij zich hierin vast en na enig rechercheren hadden we wat gegevens boven water gekregen over de huisvesting en eigenaar van deze bv. het zag er niet echt goed uit en na een kredietcheck die negatief uit viel zagen wij ons avondje in paradiso als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdwijnen. maar nu, wij opnieuw kaarten besteld en er voor gekozen deze af te halen en te betalen op het kantoor. na enige dagen werden we gebeld dat ze klaar lagen en afgehaald konden worden,dus er was telefonisch contact mogelijk, melden bij de receptie van het kantoor verzamel gebouw en dan werden ze overhandigd.
op de afgesproken tijd melden we ons bij een allevriendelijkste dame van de receptie die door middel van de telefoon contact op nam met iemand van pepe tickets met de mededeling dat er 2 heren waren om kaarten af te halen. binnen een paar minuten kwam er inderdaad een sympatieek uitziende jongeman de hal in met de door ons besteld fake kaarten. wij legde hem voor dat we de verkeerde kaarten hadden ontvangen en dit ons de manier leek om contact met hun te krijgen. wij werden zeer correct te woord gestaan ,dat het een vergissing was die verkeerde kaarten, dat zij niet te bereiken zijn was de schuld van de techniek en de december drukte zoals de jongeman verklaarde.
hij zou andere kaarten halen en wij wilde mee lopen maar dat was onmogelijk zei hij. na enig geharewar en de mededeling van ons dat we hem niet vertrouwde zegde hij ons toe dat hij terug zou komen. wij stemde schoorvoetend toe en de man verdween in de catcomben van het gebouw, voorgoed?? wij vleide ons op een bankje en probeerde in te schatten of we hem nog terug zouden zien, na wederom enkele minuten verscheen hij weer met 4 kaarten voor de dijk in paradiso voor de zaterdag, ik had kaarten besteld voor vrijdag, omdat alle andere dagen waren uitverkocht volgens de site.
de kaarten zagen uit zoals paradiso kaarten, want die ken ik inmiddels wel.
dit vonden wij ook acceptabel en met een handdruk en een goed gevoel verlieten we de kantoorkolos.
wij hebben de indruk dat het NIET een echte oplichtersbende is, eerder een bedrijfje die het veel te druk heeft en daardoor heel veel steken laat vallen. dat ze de tickets duurder verkopen dan de reguliere prijs dat is aan de koper, dat is de vrije handel. niemand die het je verplicht om daar te kopen, maar ze moeten wel leveren wat ze beloven. waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat de ervaringen van andere niet waar zijn. maar dit vond ik wel het vermelden waard
groetje,
ron

zanzara
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 11:31

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door zanzara »

wij circus Zanzara zijn een organisatie van een evenement en hebben al meerdere gedupeerde klanten aan de kassa gehad, mensen betalen twee keer de normale prijs en komen dan met mails van pepetickets naar ons toe waar in staat dat de kaarten bij de kassa klaar liggen, iets waar wij nooit iets van vernomen hebben.
We hebben meerdere keren hier met pepetickets over geprobeert te bellen en toen we uiteindelijk iemand aan de telefoon kregen en onze verbazing over de gang van zaken uitspraken kreeg de telefoon jammer genoeg storing.
wij raden aan geen kaarten via pepetickets te kopen, vaak kost het u een hoop geld waar u geen waar voor krijgt.

Luci1960
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 dec 2010 18:39

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Luci1960 »

@sandy
Discoman niet meer gezien hier.
Die mensen die naar Andre Rieu zouden gaan kwamen er ook niet in dus hij moet niet lullen.
Waarschijnlijk is ook mijn dochter door die lui opgelicht.
Voor een concert in Z'meer heeft ze kaartjes gekocht en moet het dubbele betalen
ze is nu in gesprek met de Boerderij directe verkoper die zegt geen zaken met pepetickets te doen.Ik hoop dat alles goed komt want ze heeft het ook niet zo breed.Walgelijke oplichters

jeroenska
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 22:15

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door jeroenska »

Ik ben helaas het zoveelste slachtoffer, ska fan en ben nog nooit in paradiso geweest, the Specials komen en daar wil ik bij zijn..... ik "google" paradiso en wordt met agenda rechtstreeks naar Pepe toegeleidt ..................uur later kom ik erachter dat pepe niet van Paradiso is en dat de kaartjes nog niet eens officieel in de verkoop is, Pepe meldt zelfs nog 20 kaarten beschikbaar, dus ik denk daaar moet ik snel bij zijn i.......vervelend zeg, ben er ziek van ........, dit geintje kost me misschien 250,00 euro. Snap niet dat overheid en justitie hier geen actie in onderneemt. Het is pure misleiding. Dit gebeurd me nooit meer maar wel een dure les. Snap niet dat er mensen geld willen verdienen op zo een manier erg triest!!
AVOID PEPE AVOID! Cheers Jeroen

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

@sandy
Discoman niet meer gezien hier.
Die is er gewoon hoor, maar reageert niet zomaar!

Volgens mij moeten jullie gewoon langsgaan, dat werkt dus! Simpel!
In plaats van online gissen en nog niks weten. :wink:

jennfier
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010 18:18

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door jennfier »

hoi allemaal

ik heb nu net justin bieder tickets gekocht van deze site maar het was voor dat ik heb deze site gelezen, heel stom.
ik heb gekozen om het zelf over te boeken, dus geen geld overgemaakt GELUKKIG MAAR. Maar ik zie in hun algemene voorwaarden dat als wij niet binnen 5 dagen wordt het contract ontbinden? dus ik ga niets overmaken en ik heb meteen een email vestuurd om het te annuleeren. dus hopelijke is het goed? enige advies, NIET BETALEN dat ga ik zeker doen maar kan zij mij verplichten om het te doen of niet?
ik vertrouw hun niet, de hebben geen bank gegevens maar wel mijn adress en telefoon nummer. vindt het niet leuk, was een kado voor mijn dochtertje .

m85
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 19:41

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door m85 »

"Jennfier" hoe is het bij jou afgelopen?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

JoostF schreef:Zelfde verhaal met Metallica, kaarten varierend in prijs van €149 tot €199. Wanneer houdt dit eens een keer op? Wanneer krijgen de echte fans het eens voor het zeggen, i.p.v. dit soort malafide, criminele organisaties? Wanneer worden dit soort organisaties eens publiekelijk aan de schandpaal genageld?
Zodra consumenten eindelijk eens stoppen met het kopen van tickets bij dit soort lui. Domweg alleen bij bedrijven als Livenation bestellen.

Je loopt natuurlijk het risico dat het dan uitverkocht is omdat die boeven de boel opgekocht hebben, maar dat moet dan maar een keer. ALs je je dan toch laat verleiden om te dure tickets te kopen dan blijft het probleem bestaan. Laat zo'n pepe of hoe ze ook allemaal heten maar gewoon eens met een half stadion aan tickets zitten. Dan zijn we er meteen van af.

adrie40
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:13

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door adrie40 »

In september dit jaar heb ik kaartjes besteld voor 4 personen voor Night of the Proms in Ahoy Rotterdam. Via ticketservice werd ik al heel snel gelinkt aan Pepe ticket service. De kaarten die 6 weken later in de bus lagen bevatten de verkeerde naam en bovendien had ik 69 euro per ticket betaald en dit waren kaartjes van 29 euro per stuk. Mijn verbijstering was groot. Ik heb Pepe meteen gebeld en kreeg een onsamenhangend en volkomen vaag verhaal over mijn kaartjes. Ook hebben we Ahoy gebeld en het bleek dat zij op de hoogte waren van dit onbetrouwbare fenomeen maar zij konden er niets aan doen. Tijdens de pauze van Night of the Proms werden er op grote schermen teksten getoond : Heeft u ook teveel betaald voor uw kaartje via Pepe ticketservice?
Vanmiddag wilde mijn zoon kaartjes bestellen via ticket service en tot zijn verbazing zat ook hij binnen no time op Pepe ticket service. Onbegrijpelijk dat dit zo kan doorgaan!

tedleyen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2010 10:46

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door tedleyen »

Onze ervaring is ook negatief. Via website 2 tickets 1set rang gekocht voor 162,50 euro. op 22/10 ten bate van een voorstelling van Tineke Schouten op 28/1. Nu 2 maanden later kaarten ontvangen. 2e rang op balkon en op kaarten staat het bedrag van 31 euro en ze staan op een ander naam. Kortom PepeTickets levert niet wat ze verkopen. Telefonisch overleg levert een warrig verhaal open met tussen personen, administratie kosten etc. Ze zijn NIET bereidt op welke manier de situatie op te lossen. Ik hoop dat we de zaal inkomen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

adrie40 schreef:In september dit jaar heb ik kaartjes besteld voor 4 personen voor Night of the Proms in Ahoy Rotterdam. Via ticketservice werd ik al heel snel gelinkt aan Pepe ticket service. De kaarten die 6 weken later in de bus lagen bevatten de verkeerde naam en bovendien had ik 69 euro per ticket betaald en dit waren kaartjes van 29 euro per stuk. Mijn verbijstering was groot. Ik heb Pepe meteen gebeld en kreeg een onsamenhangend en volkomen vaag verhaal over mijn kaartjes. Ook hebben we Ahoy gebeld en het bleek dat zij op de hoogte waren van dit onbetrouwbare fenomeen maar zij konden er niets aan doen. Tijdens de pauze van Night of the Proms werden er op grote schermen teksten getoond : Heeft u ook teveel betaald voor uw kaartje via Pepe ticketservice?
Vanmiddag wilde mijn zoon kaartjes bestellen via ticket service en tot zijn verbazing zat ook hij binnen no time op Pepe ticket service. Onbegrijpelijk dat dit zo kan doorgaan!
Als ik google op ticketservice krijg ik dit als eerste resultaat:

Concert Evenement Theater Sport Bestel hier de officiële kaarten!
Ticketservice.pepetickets.nl


Via de site van Night of the Proms (http://www.notp.com/nederland/tickets) komt je teleticketservice.com en daar kan je gewoon de tickets voor de normale prijzen kopen.

Dus ik blijf het maar herhalen: ga gewoon naar de website van het evenement of de artiest, en klik daar op link voor tickets.

Gesloten