LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
anemona
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 feb 2008 17:11

Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Ongelezen bericht door anemona »

Op 2de Pinksteren besluit ik naar de vlooienmarkt te gaan in het Thialf in Heerenveen.
Bij de aankondiging vooraf aan het evenement staat LEVENSGROOT op hun site te lezen: Parkeren vrij.
Ik begrijp hieruit dat ik dus voor het parkeren van mijn auto niets hoef te betalen.
Ik rij de bewuste dag het parkeerterrein op en of ik wil of niet: Parkeren kost E 2.50.De man zegt: ja het is altijd betalen met Pinksteren en de dame aan de kassa zegt: ik ben hier vandaag voor het eerst.
Tja...
Er wordt tot nu toe nog geen reactie terug gemaild op mijn (vriendelijk) gestelde mail om uitleg.
Wie herkent dit ?
NB: en de markt was een grote sof: hooguit 30 kramen !

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Voor €2,50 parkeren..
waar vind je dat nog tegenwoordig???

J.Vermeer
Berichten: 151
Lid geworden op: 12 jan 2006 20:16

Re: Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

waar vind je dat nog tegenwoordig???
Bij het Thialf stadion in Heerenveen natuurlijk :!:

anemona
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 feb 2008 17:11

Re: Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Ongelezen bericht door anemona »

Het moge duidelijk zijn dat ik geen problemen heb met E 2.50 parkeerkosten maar WEL als Thialf duidelijk op hun site aangeeft dat die er NIET zullen zijn !

opgelucht!
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 nov 2007 11:21

Re: Parkeerkosten bij Thailf Heerenveen

Ongelezen bericht door opgelucht! »

Je kunt ook weer weggaan: hoe meer mensen dat doen, des te beter: daarmee help je het systeem om zeep.

Het is belachelijk dat je om je auto, waarover je al tig soorten belasting betaalt, ook nog eens moet betalen om die bij Gods gratie ergens neer te mogen zetten. Het wordt anders als je voor dat parkeergeld iets terugkrijgt: bewaking, overdekt staan zoals in een garage, dan neem je een dienst af.

Moeten betalen voor parkeren langs de openbare weg is gewoon gelegaliseerde diefstal, want je betaalt al voor het gebruik van de openbare weg: wegenbelasting!

Bij Thialf zal het parkeerterrein wel particulier zijn, van het stadion.

Het hele gedoe rond vlooienmarkten is een grote geldmakerij, eerst entree betalen om vervolgens misschien een prulletje van 20 eurocent te kopen. Wordt het toch nog een duur dingetje! Verdienen die lui al niet meer dan genoeg aan de verhuur van de kramen? Gratis toegang en parkeren trekt veel meer volk, dan halen de verkopers er hun kraamhuur ook makkelijker uit!

Geen nood: zomer = Frankrijk = tientallen gratis toegankelijke markten in gastvrije dorpjes waar je ook nog je auto zomaar mag neerzetten!

Gesloten