LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jtnieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2009 14:26

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jtnieuw »

:lol: :lol:

Krijg nu wat! Zou het gaan gebeuren? Ook ik heb een email gekregen van Eventim, kaarten voor Rammstein worden per post toegestuurd!.

Ben benieuwd...

metalbrains
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2009 11:56

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door metalbrains »

Hier exact hetzelfde, had klacht naar consuwijzer gestuurd en een re-mail aan eventim en wat schetst mijn verbazing :shock: ik kreeg een mail waarin stond dat ze kaarten gingen opsturen. Heb eerst gewacht met reageren totdat ik vandaag de envelop binnen kreeg met kaarten WHAOEEE welliswaar niet de plaatsen die in de bestelling stonden maar vergelijkbare dus hier ook een hééééll blij iemand :D

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Ik kreeg ze inderdaad ook vandaag binnen. Ook niet de door mij gekochte stoelen, maar een vak hoger en meer naar het podium.
Da's nu dus wel erg dichtbij, maar vooruit, we kunnen!!!!!!!!!!!!
Ik kan niet geloven dat het zoveel ellende heeft gegeven. Ik heb er echt slapeloze nachten van gehad. We wilden zo ontzettend graag. En in het verleden hebben mijn vriendin en ik gerust 's nachts voor het postkantoor gelegen. De mannen kwamen dan koffie brengen 's morgens. We hadden nog lol ook, no problem. En dan dit, onbegrijpelijk.
Ik heb trouwens uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat er weer via het postkantoor tickets verkocht gaan worden.

metalbrains
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2009 11:56

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door metalbrains »

mmm terwijl ze hier net het postkantoor gesloten hebben :( :( snik helaas. Was in ieder geval wel een stuk beter had je tenminste nog zicht hoeveel er voor je stonden

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Da's de grap, degene die het tegen me zei werkt op een postkantoor en weet al dat het dicht gaat en dat ie op straat komt te staan.
Waar ze dan heen gaan met de kaartjes??? Geen idee.
Heeyy, metal-hersens, ik ga je zien hè in Arnhem??? Super, hè dat we toch kunnen?
groetjes
Jolanda

metalbrains
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2009 11:56

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door metalbrains »

Zeker te weten had er echt niet meer op gerekend en had kaartjes voor Motorhead gekocht om toch een band live te zien.
ook ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de kaartverkoop
Maar ik ga je zien in Gelredome!! haar los en headbangen maar!
groeten..!!

bram53
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:58

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door bram53 »

Hoi ben ook niet echt tevreden over live nation en ticketservice. Het is bijna onmogelijk geworden om kaartjes voor een normale prijs via hun site te bemachtigen. Of je komt er niet door of het is meteen uitverkocht. Wat je wel kan doen is op de site van livenation via tickettrade kaarten kopen tegen erg hoge bedragen waar livenation erg veel geld verdient aan de servicekosten. Livenation zegt dat ze de zwarthandel tegengaan behalve als ze er zelf geld aan verdienen.
extreem voorbeeld (staat op de site) kaarten u2 6250 per stuk. Kaarten gaan per 2 dus 12500 totaal voor de kaarten. Servicekosten Livenation 2231,26. totale bedrag 14740,26.
https://tickettrade.livenation.nl/buy/t ... =yes&qty=2
Link naar website.
Heb hier ook al een email over gestuurd naar trosradar. Hopelijk doen ze er wat aan en kan je binnenkort weer gewoon kaartjes op het postkantoor halen ipv internet

Tijgetje666
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:11

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Tijgetje666 »

Ik heb op 22 juni 4 kaartjes voor Chris de Burgh gekocht via Eventim. Betaling ging vanzelf ... maar de kaartjes zijn nog steeds niet afgeleverd. Toch maar eens een mail sturen, want als ik de negatieve berichtgeving hieronder lees, dan heb ik er weinig vertrouwen in.

jolanda58
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2009 16:30

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jolanda58 »

Hoi Tijgetje
Lees even goed wat er bij mijn topics en bij die van MetalBrains e.a. staat. Wij hebben uiteindelijk onze tickets toch gekregen. We moesten er wel even wat voor doen, maar we hebben ze en daar gaat het om.
Ik wens je heel veel succes
groetjes Jolanda

Tijgetje666
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:11

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Tijgetje666 »

Ik heb een mail gestuurd en binnen een dag keurig antwoord gehad. De postbezorging was waarschijnlijk wat traag. 25 juni was het geld afgeschreven, en tot op heden ... nog steeds geen kaarten. Heb vanavond maar weer eens een mail gestuurd en morgen ga ik bellen.

Ze zeiden even te wachten tot 6 weken voor het concert en dan contact op te nemen, maar dat risico neem ik niet. Ik ben Euro 218,- kwijt en ik wil nu wel eens waar voor mijn geld, of mijn geld terug. Mijn collega's hebben me ook al betaald en die willen (uiteraard net als ik) nu wel eens kaarten zien. Ben reuze benieuwd met wat voor antwoord ze nu komen, ben beleefd gebleven omdat ze zo snel en keurig reageerden.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb een mail gestuurd en binnen een dag keurig antwoord gehad. De postbezorging was waarschijnlijk wat traag. 25 juni was het geld afgeschreven, en tot op heden ... nog steeds geen kaarten. Heb vanavond maar weer eens een mail gestuurd en morgen ga ik bellen.

Ze zeiden even te wachten tot 6 weken voor het concert en dan contact op te nemen, maar dat risico neem ik niet. Ik ben Euro 218,- kwijt en ik wil nu wel eens waar voor mijn geld, of mijn geld terug. Mijn collega's hebben me ook al betaald en die willen (uiteraard net als ik) nu wel eens kaarten zien. Ben reuze benieuwd met wat voor antwoord ze nu komen, ben beleefd gebleven omdat ze zo snel en keurig reageerden.
Dat is de reden waarom ik ze niet laat verzenden en zelf uitprint! Als ze kwijtraken in de post, ben je dus niet verzekerd...

wimb
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:34

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door wimb »

Ben nu naar volle tevredenheid naar 2 concerten van U2 geweest met kaartjes via marktplaats die ik daar voor een redelijk nette prijs had gekocht.
Hoop dit nu ook in december na het concert van Rammstein te kunnen zeggen. Wat mij betreft betaal ik graag een paar euro meer via marktplaats om me niet meer aan die ellende bij eventim te hoeven storen.
Vind het overigens nog wel jammer dat eventim/mojo doorgaat met blokkeren van kaartjes, maar dat er verder geen concrete zaken zijn rond het aanpakken van hun problemen.

Tijgetje666
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:11

Re: Ticketservice en Live Nation zijn onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Tijgetje666 »

Afgelopen vrijdag gebeld, en ze zouden ze opnieuw uitprinten. Zowaar had ik ze gisteren binnen. Volgens mij zijn ze de eerste keer gewoon nooit opgestuurd, maar goed, ik ben allang blij dat ik ze heb.

Ik bedenk me wel drie keer voor ik nog eens kaarten ga bestellen bij dat Eventim. Ben er eigenlijk na 1 keer al helemaal klaar mee.

Gesloten