LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit meer www.groupon.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
De betere
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:53

Re: Nooit meer www.groupon.nl

Ongelezen bericht door De betere »

Groupon zijn geen oplichters, ze maken handig gebruik van de wanhopige ondernemers.
Van iets wat van 199, voor 79,- wordt aangeboden, ontvangt de ondernemer 31,50
En consumenten zien vaak niet dat iets te mooi is om waar te zijn.

Restaurant eigenaars, word wakker? De consumenten die via groupon komen, komen dikwijls slechts 1 keer omdat het zo goedkoop was, en groupon heeft elke week wel een ander restaurant. Logisch want het zijn zware tijden voor de horeca.

En dan is het bij restaurants nog zo dat zo'n groupon klant een van je lege tafeltjes bezet, dus het kost ook niks, gewoon geen winst..
Maar bij rijscholen snap ik er echt niks van, want je werkt op uur basis, en van die 4 lessen krijgt de rijschool €25,-
Een juiste lesprijs zou zijn 44- 50€ per uur, tel uit je verlies.

aaten
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:43
Locatie: Utrecht

Re: Nooit meer www.groupon.nl

Ongelezen bericht door aaten »

Je ziet bij Groupon in NL gewoon wat vaker de wat slechtere ondernemers die proberen om klanten te lokken, heel soms zit er een restaurant tussen die net gestart is of het een leuke ludieke manier lijkt om meer reclame te krijgen.

Al met al met Groupon zowel erg goede als redelijke ervaringen. Er zitten restauranten bij waar ik sinds de groupon actie regelmatig kom simpelweg omdat ze goed zijn en deze reclame net nodig was om mij hun kant op te krijgen, er zijn ook zaken bij waar ik niet meer kom simpel omdat de prijs kwaliteit verhouding om te huilen is.

De mooiste actie vond ik tot nu toe de 3 dagen New York voor een erg mooie prijs. Uitstekend geregeld en puur omdat de maatschappij de boel niet vol kreeg dus maar gedumpt via groupon.

Zoals met elke aanbieding geldt: marktonderzoek doen. Wat krijg je voor welk bedrag en is dat voor jou acceptabel.

p roos
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2013 14:08

Re: Nooit meer www.groupon.nl

Ongelezen bericht door p roos »

WAARSCHUWING !!!!!!!
Wij hebben op19 Januari 2013 de aanbieding van Groupon van restaurant Le Connaiseur gekocht , echter er wilde ook vrienden mee en dus nog 2x gekocht dus 3 vouchers , vervolgens moesten wij de reservering doen via http://www.bookyourgroupon.com nou daar ging het al mis , de site kan geen 3 reserveringen aan en ik kreeg dan ook aldoor de vermelding dat de vouchers niet geldig waren.
Volgende dag het restaurant gebeld en gevraagd of ik bij hun kon reserveren , nou dat ging niet en kon alleen maar via de reserverings site van Groupon.
Op 23 Jan. met Groupon gebeld en verteld dat ik geen reservering kon maken via hun reserverings site , de datum van 15 Februari doorgegeven als gebruiks datum , en ik zou binnen 3 dagen bericht krijgen , inderdaad op 28 Jan. een mail van Groupon (Anouk) waarin de betreffende datum niet geboekt kon worden echter wel op 1 Maart 2013 .
OK de mail op 29 Januari beantwoord dat het prima was die datum en verstuurd , tot mijn grote verbazing kwam de mail terug als zijnde Delivery Status Notification (Failure) dus nietverzonden
Op 30 Jan. gebeld met Groupon (susan nu) het verhaal vertelt en die beloofde dat het in orde zou komen .
Op 30 Januari een mail verstuurd aan [email protected] met de mededeling dat ik graag een bevestiging zou willen ontvangen van mijn reservering op 1 Maart , weer tot mijn grote verbazing de mail retour met de mededeling Delivery Status Notification (Failure)
Op 30 Januari weer gebeld met Groupon dat de mail onbestelbaar was en terug kwam , er toen gezegd dat ik dan maar naar [email protected] moest mailen en dat ik dan binnen 3 dagen bericht zou krijgen , dat gedaan hebbende tot op heden niets vernomen van Groupon.
Ik weet nog steeds niet of op de betreffende datum onze reservering geboekt staat.
Wij hebben een zeer drukke agenda en met de geplande vakanties en verjaardagen is dit de enige datum binnen de aanbieding dat wij deze aanbieding kunnen gebruiken , en vind het dan ook SCHANDALIG dat Groupon niets van zich laat horen.
Dit is ABSOLUUT de LAATSTE keer dat ik Groupon gebruik met de reserverings site http://www.bookyourgroupon.com , als ik gewoon direkt bij het restaurant reserveer heb ik nooit problemen.

basamersfoort
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jul 2012 21:43

Re: Nooit meer www.groupon.nl

Ongelezen bericht door basamersfoort »

A.Bonthuis-Haghuis schreef:Vanochtend opnieuw geprobeerd contact te leggen via het telefoonnummer van Groupon. Er was op mijn mails nog steeds niet geantwoord.
Geen gehoor.
Daarna een ander nummer gebeld (niet bedoeld voor clienten) en toen verrassend goed en adequaat geholpen.
Groupon moet dus werken aan een goede bereikbaarheid, meer goed personeel inzetten zou ik zeggen. :wink:
Annemieke
Dag Annemieke,

Zet anders dat nummer ook eens hier neer zodat andere gedupeerde daar ook wat aan hebben.

Echter koop ik (regelmatig) wat via Groupon. Simpele dingen zoals, check altijd de voorwaarden, extra's en dergelijke en neem eens een kijkje wat het echt kost, kan ik zeker aanraden.

Succes.

Gesloten