LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.avo-sml.nl.tt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 23 Mrt 2008 22:49 door Moppentappers

ziet er niet uit, geen idee waar de website nou eigenlijk over moet gaan,
en door alle fratsen die het gratis maken een ongenoegen om de site te bezoeken
interpunctie is slecht, maar de algehele zins opbouw een grote ramp!
mijn eerste advies is om een standaard systeem als php-fusion of joomla te gaan gebruiken en iemand anders die fatsoenlijk Nederlands kan je te laten helpen met het maken van teksten
Mijn eerste advies aan jou is dan toch, pot, verwijt de ketel nou niet dat hij zwart ziet....

Ps
Een hoofdletter aan het begin, maakt pas echt een goede zin!

Euh, niet dat ik hiermee wil zeggen dat ik perfect schrijf hoor.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Tussen het maken van inhoud op een website en het schrijven van een post zit toch een heel hoop verschil als je het mij vraagt.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

xado-central maakt een eind aan deze forum onderwerp! het is beter zo aan tros radar hebben we niks meer morgen wordt deze forum verweidert van de site! met toesteming van avo-sml! dus in de tussen tijd wordt er nog gereageert daarna niet meer! want dan is dit onderwerp er niet meer! tot ziens!

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

kpn heeft wel gelijk op dit moment ik weet niet of hij alleen de naam kpn gebreukt of dat echt echt kpn is maar goed!

pbarendse u heeft deels gelijk maar als hun daarmee nou willen zeggen dat ze er wat aan willen gaan doen en ook zullen gaan doen! dan weet ik niet wat uw probleem is sorry ik kan u niet verder helpen!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door jor »

Omdat je het topic zelf hebt geopend is dat inderdaad een optie om onder het( terechte ) commentaar uit te komen. Je zult nog heel lang moeten oefenen om er iets van te bakken want deze website van je kan regelrecht de vuilnisbak in.Met kritiek omgaan is iets wat je onder andere ook nog moet leren.
Geplaatst op 05 Mrt 2008 18:33 door r.o.f.


--------------------------------------------------------------------------------

hallo wij zijn van de site www.avo-sml.nl.tt wij willen graag weten wat jullie nou van de site vinden? en van de klacht dat wij over de consumendbond hebben bijv. over de klachten van habbo en de klachten van de digiblast als uw wilt kunt u hier reageren! het is niet verplicht maar u helpt on wel!
je kunt natuurlijk het topic in dit geval laten sluiten,maar iedereen kan moeiteloos een nieuw topic over het onderwerp openen en dat kan jij niet sluiten. Denk echter dat er geen mens belangstelling heeft voor jou geweldige werk.

Patrick18
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2008 10:45

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Patrick18 »

HAHA mag ik even lachen?
Als jullie beetje serieus genoemen willen worden... gebruik dan GEEN gratis domeinnamen ( ala .nl.tt of .tk ect.. )
Voor de rest te veel reclame op de site!
Verder ga ik geneens kijken!

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door KPN »

Aan: r.o.f. (dit is bedoeld voor r.o.f)

Ja, ik ben de enige echte KPN!!

Ik was heel blij met wat u over mij schreef.

En ik vind wel dat u een heel mooie website gemaakt heeft.
Als ik dat toch ook zou kunnen...
Wat maken die paar taalfoutjes nou uit?
Ik begrijp echt niet waar de reacties van de andere mensen hier over gaan. Het lijkt wel of ze jaloers of zo op u zijn. Niks van aan trekken hoor!!

Gewoon doorgaan met uw goede werk, hier hebben mensen echt wat aan.

Ik vind het ook heel jammer dat deze draad weggehaald wordt, nu kunnen mensen niet meer naar uw site kijken.

Groetjes van KPN

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Pruim »

Nog even lachen om wat er op dat websiteje staat.

Als je je websiteje probeert te beveiligen tegen copy/paste, doe dat dan goed. Met opera is dat gewoon mogelijk. :lol:
we weten natuurlijk dat er van die oplichters zijn die de boel onveilig maken voor de kopers of verkopers maar als wij nou is gaan kijken naar de fouten die zij maken dan valt dat toch erg tegen we zien er veel daarom deze lijst:

(1) Klachten over habbo! (tros radar/tros opgelicht)
De klachten komen rustig binnen bij tros radar "Ja maar tros radar helpt mensen alleen" En dit is een reactie die dus nergens over gaat. Want tros radar gaat alleen bij habbo kijken en niet wat de kinderen op marktplaats (bijv.) lopen in te typen. Een iemand zet een advertentie neer die zegt "Ja ik heb een zin meer in habbo dus geef ik mijn spullen gratis weg nee ik ben geen oplichter hoor geef gewoon je habbo naam en paswoord dan zet ik de spullen er wel op" Dan staat er reageren op advertentie dan lekker je habbo naam en wachtwoord in vullen. Want ja als het verkeert gaat ga ik toch habbo hotel de schuld geven. Makelijk ik zeg gewoon even het halfe verhaal dan is alles goed nou volgende dag "Heey ik ga ff kijken of de spullen er al opstaan he hoe kan dat nou alles is weg maar dat is toch niet normaal ik ga ff naar tros radar(bijv.) habbo de schuld geven" Nou en dat valt me vies tegen. Dat dit zo gaat daar. Al zou ik aan de telefoon zijn met de mensen van dat programma. Dan zou ik zeggen van "Ja hun geven het account toch egt zelf weg het staat op habbo.nl dat je je wachtwoord nooit moet weg geven voor wat dan ook ook niet aan je vrienden ofzo niks of niemand maar ja als hun daar dan toch niet naar luisteren dan kunnen wij er ook niks aan doen" Dan wil ik de reactie horen van tros radar want dit slaat echt nergens op!

(2) De digiblast tros radar: kijk ik geloof best dat digiblast snel kapot gaat en niet perfect is maar volgens mij licht het niet alleen aan de digiblast want de meesten mensen zijn gewend aan psp en de ds maar dat kun je niet vergelijken met de digiblast toen nintendo begon was het ook niet allemaal in orde dus wat er met de digiblast mis is begrijp ik al niet maar dan nog wat anders ik zei eerder al in deze reactie dat de digiblast niet zo stevig is als ander gameboy's enzo dus moet je er niet mee gaan gooien want een val kan al genoeg zijn! de reactie voor mij begrijp ik ook niet want hoe kan een leverancier nou iets lever dat al gestopt is want door de klachten is het product afgesloten! ik heb ook nog een vraag voor radar in vervolg dat jullie iets gaan ondernemen denk dan eerst goed na! en voor de mensen die nog spellen willen kopen van digiblast kunnen mailen naar [email protected]!

(deel2) vind ik zelf ook maar ik vind het nog steeds oneerlijk om ze tew gaan vergelijken met de psp of nds nintendo maakte in het begin fouten playstation maakte fouten dus digiblast ook en vooral omdat deze grote merken alles zo goed doen lijkt het als of de digiblast hele erge maken omdat mensen verwachten meer en over dat spellen leveren hun hadden tijd nodig om alles weer recht te zetten dat hoort ook want je moet eerst bij de spelcomuter kijken of alles goed zit en daarna pas de spelletjes want zonder de spelcomputer zelf heb je dan nog wat aan die spelen nee en dat is nu ook het probleem iedereen heeft een digiblast maar door dat alle mensen gingen klachen over dat dat ding niet goed was ja dan zit er niks anders op dan er mee stopen nintendo en playstation maken er ook gebrijk van! maar goed de mensen hebben nou dat ding gekocht de digiblast dus en kunnen er nu niks meer mee omdat onderandere tros radar er mee moest gaan bemoeien! nog een vraag aan tros radar wat was nou het probleem om hun een klein beetje meer tijd te geven als dit bij nintendo en playstation ook was gebuurt dan hadden de spelcomuters nooit blijven bestaan omdat het dan saai word en sorry dat ik het zeg hoor maar waar halen jullie het lef vandaan (en niet alleen tros radar) om te zeggen dat jullie alleen maar doen wat de mesnen zeggen want ik ben niet blij een zoeen paar milljoen andere ook niet dus kom alsjeblieft niet met dat smoesje aan zetten! als u wilt mailen dan kan dat naar [email protected]

maar de consumentebond doet ook goeie dingen hoor zoals net met barbara's bruids mode en met woekerpolis we durven best toe tegeven dat het ook goed gaat maar er zijn toch dingen die fout gaan!

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

meneer jor avo-sml is een bedrijf dat rustig en beleeft met reactie om gaat maar dat doen wij stukken minder want wat u zegt slaat dus helemaal nergens op natuurlijk kan iemand anders dit onderwerp over nemen maar wat boeit ons dat nou weer en hun stoppen niet om het kritiek maar omdat dat van ons moet. maar als jij het allemaal zo goed weet doe het dan lekker zelf als je het zo goed kan he ik weet niet of je het is opgevallen maar volgens mij kan jou reactie regelrecht de vuilnis bak in.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door caruso »

Heb je niet in de gaten dat jij je met deze reactie volslagen belachelijk maakt?
Die site van jou ziet er niet uit, voegt niets toe en is kennelijk alleen bedoeld om jouw eigen ego te strelen!
Ik heb twee adviezen voor je: Stop met die belachelijke site én leer Nederlands!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door pbarendse »

@ r.o.f.: Volgende keer kun je beter normale champignons in je macaroni gooien. Van deze paddo's die je nu gebruikt hebt ga je heeeeel raar praten :)

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

jij moet nou is je hele grote mond dicht gaan houden. als jij denkt dat ik ding zo goed belachlijk kan maken zullen we jouw maar is belachelijk gaan maken is dat beter mischien? jij probeert die hele godvergete avo-sml belachelijk te maken met je domme reactie's van ga maar lekker buiten spelen nou ga jij maar lekker het gesticht in als je toch alleen maar kunt klachen. en dan ook nog dit: Die site neem je niet serieus, op een regenachtige zondagmiddag in elkaar geflanst door een of andere amateur! volgens mij ben jij ook in een korte tijd in elkaar geflanst (of deden je ouders er zo lang over) maar ja ik hoop niet dat je er uit ziet als een website want dan denk ik dat er iets mis is met jou. weet wat ik denk ik denk dat jij gewoon aandacht nodig hebt en dat je denkt dat te krijgen door mensen belachelijk te maken nou het leukt je wel maar op de verkeerde manier.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door caruso »

Voor eenieder: die grappenmaker maakt zijn eigen site belachelijk:
die hele godvergete avo-sml
Maar dat heeft-ie zelf nog niet in de gaten...
Over dom zijn gesproken....

En foutloos schrijven is ook nog steeds een probleem.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door gravedigger »

Verwacht je iets anders van een kind uit groep 8?

Moonlight
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 apr 2008 23:06

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Moonlight »

De site zit vol reclame, vreselijk irritant en komt totaal onprofessioneel over.

Voor heel goedkoop koop je een eigen domein en webhosting. Daarnaast zal het vaak gezegd zijn, maar de opbouw en spelling van de zinnen is erg slecht.
Ook blijf ik maar informatie krijgen in firefox over een ontbrekende plugin, terwijl er juist niets ontbreekt ( grappig wel over html/tekst plugin ).

Whahaha en dan de beveiliging, slecht Nederlands en het komt ook nog a-sociaal over.
Je gastenboek is ook heel erg, waarom dreigen.. schelden mag niet, want wij weten uw ip-adres! Die is zo makkelijk te veranderen, ook dat weet je niet eens.
De mensen spreken de waarheid en daar kan jij dus al niet tegen.
Je hebt niet eens copyright, jaar van onstaan van de website onder op de site staan.

[Edit]

Hemeltjelief wat lees ik nu, ga jij zo te keer tegen je medeforummers? Belachelijk, respect voor terechte kritiek is er niet en Nederlands ken je niet en omgaan met mensen dus al helemaal niet.
Door zo te reageren op deze pagina is helemaal te erg voor woorden.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

caruso) volgens mij kan jij niet lezen zie jij geen verschil tussen xado-central en avo-sml? (Moonlight) het kan ons helemaal niks schelen wat jullie er van vinden wij doen wat willen doen klaar en dat avo-sml nou zo graag wil weten of de site goed is of niet. (gravedigger) ojee moeten we nou bang worden? (pruim) heey als je iets leuk vind laat leg dan ook uit wat je er leuk aan vind kan de rest ook lachen!
WEET JE WAT IK NIET SNAP?
WAAROM IK HIER OP REAGEER!
IK WIL NIKS MET DIE HELE TROS RADAR TE MAKEN HEBBEN.
oo nee dat bedrijf die doet dat niet goed wat erg!!! IN AFRIKA HEBBEN ZE BIJNA GEEN BEDRIJVEN. maar dit is erg! nee dit gelooft niemand weet je wat er aan de hand is? nee dit is te erg! op habbo worden mensen bestolen onee laat het lucht alarm af gaan dit is werld nieuws VIND JE HET GEK ALS JE AAN IEDEREEN OP MARKTPLAATS JE NAAM EN WACHTWOORD GEEFT MAAR DAAR LETTEN ZE NIET OP! NEE DE SCHULD IS ALLEEN VAN HABBO EN VAN DIE ANDERE BEDRIJVEN GA TOCH IS KIJKEN BIJ DE MENSEN DIE KLAGEN JO EN BEGIN DAN MAAR MET DE TROS BELACHELIJK TE MAKEN!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door caruso »

Tja....
Wat moet je hier van zeggen?
Een kind dat krijst als hij geen toetje/snoepje/speeltje krijgt.
Zelf een topic start en gaat janken als hij afgebrand wordt.
Eén advies: terug naar het kinderdagverblijf/zandbak/couveuse, hoewel ik begrijp dat ik de laatste groepen daarmee beledig.
Echt lachwekkend, zo'n stakker.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Zelfs mijn grootvader zei al.............

"D'r zitten er meer buiten dan dr'in"
En in zijn tijd waren er toch nog veel psychiatrische inrichtingen hoor!!
Wat een gestoorde rare knulletjes!
Als een van hun mijn zoon was dan zou hij, zo groot als hij was over de knie gaan!!

Grootvader

xado_central
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2008 19:16

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door xado_central »

Xado-central meld dat deze R.o.f. niet de echt Xado-central is.
Wij vinden het jammer dat het zo is gegaan maar wij wisten dit ook pas sins vandaag. Aan r.o.f. wil ik vragen om dit onderwerp te sluiten! Want we zijn er niet echt blij mee.
alvast bedankt.
groeten van x-c

xado_central
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2008 19:16

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door xado_central »

Xado-central meld!
KPN bedankt voor u leuke reactie's (jammer dat ze naar de verkeerde zijn gericht)
Maar goed even wat dingen duidelijk maken:
1 Wij hebben niks tegen tros radar het is juist een goed programma die mensen helpt.
2 Alle reactie's die onder onze naam (behalve deze twee) zijn niet van ons afkomstig.
3 Dit is niet onze manier van reageren:
jij moet nou is je hele grote mond dicht gaan houden. als jij denkt dat ik ding zo goed belachlijk kan maken zullen we jouw maar is belachelijk gaan maken is dat beter mischien? jij probeert die hele godvergete avo-sml belachelijk te maken met je domme reactie's van ga maar lekker buiten spelen nou ga jij maar lekker het gesticht in als je toch alleen maar kunt klachen. en dan ook nog dit: Die site neem je niet serieus, op een regenachtige zondagmiddag in elkaar geflanst door een of andere amateur! volgens mij ben jij ook in een korte tijd in elkaar geflanst (of deden je ouders er zo lang over) maar ja ik hoop niet dat je er uit ziet als een website want dan denk ik dat er iets mis is met jou. weet wat ik denk ik denk dat jij gewoon aandacht nodig hebt en dat je denkt dat te krijgen door mensen belachelijk te maken nou het leukt je wel maar op de verkeerde manier.
Maar ja ik denk dat we wel wat duidelijker zijn als die R.o.f.

Gesloten