LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hacking door IKRAM UI HAQUE ; zoveel geld van mijn rekenin

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
martinjanss
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2009 20:33

hacking door IKRAM UI HAQUE ; zoveel geld van mijn rekenin

Ongelezen bericht door martinjanss »

Er is van mijn rekening via een iban code een grote som geld afgehaald door een zekere IKRAM UI HAQUE (ikram uit den haag zou dit betekenen)Ondanks dat niemand zomaar een rekening kan openen en de gestolen iban code bekend is , loopt deze persoon nog steeds vrij rond en wie weet hoeveel mensen nog slachtoffer worden van dit sujet.Aangifte bij politie gedaan en formulier opgestuurd naar ING bank.De laastst zegt datik 8 !!!! weken moet wachten.Maar mijn rekeningen als huur etc lopen wel gewoon door en door deze misdadiger sta ik nu wel rood.Ict'' ers zeggen dat iedere telefoon , ook oudere met alleen maar bluetooth, te hacken zijn en iedere computer heeft wel een oopening waar een crimineel zijn voordeel mee kan doen.Waarom nemen banken die jouw geld gewoon overboeken niet hun verantwoording. Ik heb geen naam Ikram ingevuld en geen iban code doorgegeven , toch moet ik nu afwachten wat er verder neit gebeurd.

ingwebcareteam
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
Contacteer:

Re: hacking door IKRAM UI HAQUE ; zoveel geld van mijn rekenin

Ongelezen bericht door ingwebcareteam »

Beste meneer/mevrouw,

Erg vervelend dat je in deze situatie zit.

Ik neem per PB (Persoonlijk bericht) verder contact met je op.

Roy
ING Webcare
http://www.ing.nl/webcare

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: hacking door IKRAM UI HAQUE ; zoveel geld van mijn rekenin

Ongelezen bericht door Toxopeus »

klik

Zo kan dit dus gebeuren. :(
klik

Gesloten