LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GPT-detective onderneemt actie en is weer betrouwbaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

GPT-detective onderneemt actie en is weer betrouwbaar

Ongelezen bericht door ctl160471 »

GPT-DETECTIVE heeft haar verantwoordelijkheid genomen en heeft P4M sites op oranje gezet. Derhalve is GPT-Detective wat mij betreft weer geloofwaardiger geworden.
Laatst gewijzigd door ctl160471 op 02 nov 2011 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

lidy47
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2011 23:11

Re: GPT-detective onderneemt actie en is weer betrouwbaar

Ongelezen bericht door lidy47 »

De gptdetective staat gehost op een server van P4M. Dat is het enige wat mij verbindt met P4M. Ik kan die info op sidn niet zelf aanpassen. Dat moet de host doen. Ik woon trouwens in België op meer dan 300 km van de kantoren van P4M. Ik ben maar een gewoon lid zoals een ander.

Dit is waar ik achter ben gekomen. En wanneer eind oktober niet alles betaald is gaan alle sites van P4M van de groenelijst af. Want het is belachelijk dat men eerst 45 werkdagen moet wachten voordat er uitbetaald zou worden. . Ik zou 6 sites in week 37 uitbetaald krijgen. Tot op heden helemaal niks ontvangen. Op mails(je moet een ticket aanmaken) reageren ze gewoon niet. Dus eigenlijk worden we met zijn allen in de maling genomen.

Gesloten