LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profile4Media kliksite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

als het goed is word er 0.0 meer gestuurd want het bedrijf is uitgeschreven uit het KvK register
en is niet overgenomen

de overname blijkt te zijn gedaan en daarna is het bedrijf niet voord gezet maar opgedoekt

dus elke mail die je nu nog ontvangt mag je melden aan de opta
(niet dat die er veel aan doen maar ok )

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

Er wordt nog heel veel gestuurd, de enige die er wat aan kunnen doen (is niet de opta).
Maar de affiliate makelaars die geven p4m nog steeds een mogelijkheid om hun verderfelijke praktijken voort te zetten.
Ik vraag mij af of die wel betaald worden, dat zal wel want anders waren ze al uit de lucht geweest.
Dus het is vechten tegen windmolens.
Adverteerders die je aanschrijft over het gedrag van p4m reageren bijna niet.
Affiliate verspreiders die je aanschrijft hebben ook lak aan je.
Dus conclusie in dit land kun je oplichten wat je wil en het levert waarschijnellijk voldoende op want anders stop je wel. En je wordt toch niet aangepakt.
Door niemand.
Gr. hennie

l.brinkman
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2012 11:24

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door l.brinkman »


Ook ik heb alles wat hier in de klachten naar voren komt al meegemaakt.Als er iets ondernomen gaat worden doe ik eraan mee.
L.Brinkman

NoelR
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2012 11:59

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door NoelR »

Ook ik ben slachtoffer van Profile4Media BV (goutpot.nl). Ze betalen al meer dan één jaar niet uit. Hebben ook telkens een ongefundeerde reden om de betaling (manueel of automatisch) af te keuren.

Maand geleden waren ze nog week offline en opeens weer online. Geesten ? denk het niet. Er is iemand die deze sites online houd en zeker niet gratis. (hosting, domein namen, licenties, enz.)

De support/ticket site heeft ook al een probleem: "This Account Has Been Suspended".

Kortom Profile4Media profileert zich als oplichting firma.

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

Ik wordt hier zo moe van iedereen klaagt over P4M en terecht want daar is deze site ook voor bedoeld.
Alleen heb ik het idee dat niemand daadwerkelijk er ook iets aan doet.
Maar als we dan met zijn allen alleen maar klagen en niets doen,dan kunnen we er net zo goed mee stoppen.
Dus als je dit leest doe wat mail naar radar, kassa en opgelicht.
Mail de adverteerders die je tegenkomt in de mails van P4M en vertel ze dat ze samen werken met oplichters!!
Mail naar het volgende adres de werkwijze van P4M, hier komt hij, [email protected]<[email protected]>;
Doe dat allemaal dan kan er misschien een einde komen aan P4M.
Wil je dit niet dan is er nog een optie meld je af bij alle P4M sites waar je lid van bent!
Dus blijf niet klagen maar doe wat met zijn allen.
Met vr. gr. hennie

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door newmikey »

hennybee schreef: Mail naar het volgende adres de werkwijze van P4M, hier komt hij, [email protected]<[email protected]>;
Geweldig idee! Meteen doen.

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

@newmikey zijn wij het eindelijk een keer met elkaar eens.

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

Hoera er zijn bij mij weer 3 sites van P4M verdwenen te weten Geldschep, Enquetecash en Jack mail.
Ik heb er nu nog maar 1 van de 12 waarvan ik lid was over, scheelt mij een hoop werk.
Nu hoef ik nog maar van 1 site de adverteerders aan te schrijven dat ze met oplichters werken.
Al zal dat niet lang meer duren want die laatste zal binnen kort ook wel verdwenen zijn.
Ik denk dat wij in 2013 uiteindelijk geen last meer van P4M hebben.
Hoop alleen nog wel dat zij worden aangepakt door de belastingdienst.

Gr. hennie.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

ik ben ernstig bang van niet
er is niets meer
het bedrijf is uit geschreven uit de kvk voor 31 dec 2012
en daar door hebben hun blijkbaar aan alle verplichtingen voldaan
en zelfs een gerechtsdeurwaarder kan niets halen want er is niets meer
bedrijf is opgedoekt pand verlaten en voormalige directeuren spoorloos verdwenen

en een lege fles kan niet leger gemaakt worden
zelfs de rekeningen van hun bestaan niet meer
dus als affiliatie bedrijven nog geld storten op hun rekeningen krijgen ze dat niet meer

dus de strijd voor ons is verloren en de oud eigenaren zijn op een zonovergoten strand zich helemaal kapot aan het lachen vrees ik
en er is blijkbaar niets tegen te doen
mijn juristen hebben het helaas op moeten geven aan gezien er niet verhaald en gehaald kan worden
Laatst gewijzigd door electomonteur op 22 jan 2013 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

@ electomonteur: Ik heb jou reactie gelezen en het zou zomaar kunnen kloppen ware het niet dat deze jongens nog steeds actief zijn met o.a. 1eurocash, 4 eurocash, etc.
Zij geven hun goudmijntje dus nog niet op.
Gaan dus gewoon door.
Dus moeten zij ook te traceren zijn.
Ik weet haast zeker dat de affilatie partners wel weten waar ze zitten!!
Ook dit heb ik doorgegeven aan: [email protected];.
Dus heb ik nog stille hoop dat zij hier wat mee doen.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

het leuke is dat ik via mijn juristen en gerechtsdeurwaarder achter een affiliatie bedrijf ben gekomen
en die kunnen niets meer storten aan gezien het door p4m op gegeven rekening nummer niet meer bestaat

dus ik denk dat als ze bij andere affiliatie bedrijven een ander rekening nummer hebben gebruikt dit mischien wel ontvangen

het enige wat ik nog kan proberen is via de affiliatie bedrijven het geld krijgen maar kom daar maar eens achter welke actie via wie loopt

bij komend probleem is dat de rechtbank ook niets kan doen aangezien het bedrijf is uitgeschreven en er dus geen verhaal mogelijkheid meer is
p4m heeft zich namelijk uit geschreven met de melding geen openstaande schulden
en er is dus blijkbaar in de het afgelopen kwartaal geen schuldeiser geweest die heeft geclaimd dus nu is alles vereffend

dat is wat ik van de week van mijn juristen en gerechtsdeurwaarder heb vernomen

tinyvos
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2013 15:37

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door tinyvos »

Ook ik heb problemen met profile4media
bij centenonline kan ik de mails die ze mij toesturen niet openen en een contact-ticket is
niet beschikbaar. Ik ben bijna bij de uitbetalingsgrens van 12,50 die ik op deze manier natuurlijk
niet ga halen. Bij een andere site ( verdienplek )ben ik spontaan en niet door mezelf verwijderd.

Ik hoop dat deze profile4media op de een of andere manier aangepakt kan worden
want dit is pure oplichten en of misleiding

groet
Tiny Vos

hennybee
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 nov 2012 23:17

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hennybee »

Beste Tiny Vos en eventueel alle anderen die dit lezen, alles wat met p4m te maken heeft bestaat niet meer.
En betaald dus ook niet meer uit .
Tiny jou vraag is hier wat aan te doen, ik denk het niet heb zelf al van alles overhoop gehaald heb de k.v.k aan geschreven de belastingdienst, het mag allemaal niet baten!
Wij zijn als trouwe klikkers van de p4m sites alles gewoon kwijt!!
Dus pak je verlies, en begin opnieuw met andere wel betrouwbare sites, want van p4m zal nooit een cent meer zien.
Gr. hennie.

meijde1
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2008 19:49

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door meijde1 »

ik lees dat de site niet meer bestaat maar ze sturen nog wel steeds mailtjes alleen ja kan er niets mee want de links die je aan klikt werken niet eens meer . daar zie ik het nut ook niet van want ze verdienen daar toch niets mee . de adverteerders zullen daar heus niet voor gaan belalen lijkt mij . het word wel rustig zo in mijn mailbox .

HansvB
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2013 22:24

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door HansvB »

zelfde probleem hier
altijd weer afwijzen van de aanvragen
hun site is nu ook offline
reageren nooit op mails
heb al 350 euro ongeveer van ze tegoed
je snapt dat ik niet erg aktief meer ben voor ze
oplichters zijn het

josemarie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2013 16:10

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door josemarie »

ook ik heb bij spaarkwartier meer dan 36 euro tegoed
de eerste week kreeg ik keurig bericht per mail op een vraag
u al meer dan een maand niet meer
terwijl ik ze elke dag meerdere mailen stuur
het saldo wat ik keurig elke dag bij hou gaat om de paat dagen omlaag inplaats van om hoog scheeld dus nu al bijna 5 euro
kan hier iets tegen deze oplichters praktijken gedaan worden
welicht als we ons allen tesamen voegen staan we sterker
iedereen weet om een bedrag bij elkaar te smokkelen er veel voor gedaan moet worden op zo een site

Gesloten