LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet van Alice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ducat
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2011 18:32

Internet van Alice

Ongelezen bericht door Ducat »

Alice is echt K.. ik raad dan ook niemand aan om een abonnement af te sluiten bij Alice downloadsnelheid is variabel van 200kb dan weer 400kb dan is het weer 0 kb dood dus en als je dan belt met Alice word er gezegt dat het aan de aansluiting ligt en mijn internetkabel zou te lang zijn terwijl dat al 2jaar het zelfde is aangesloten ik heb kwaad opgehangen en heb een andere provider gebeld en een andere abonnement afgesloten zo geregeld zo gedaan ik heb Alice weer gebeld om het contract met hun te verbreken dat was geen probleem het abonnement zou nog 30dagen lopen omdat ik een afzegtermijn heb van 30dagen daar kan ik mee leven maar toen ik wilde downloaden was mijn internet down dood crokkie niks meer dus ik weer bellen met Alice wat zeggen ze tegen mij dat ik een achterstallige betaling heb terwijl op mijn bankafschrift staat dat het wel is afgeschreven ja meneer zeggen ze het staat in ons systeem en er is ook een herinnering en aanmaning gestuurd onzin het is allemaal heel stom toevallig dat ik gebeld heb omdat ik problemen had met de download snelheid ik nu zonder internet zit en oh ja een tijdje geleden had ik een kapot modem ik heb toen 6weken zonder internet gezeten omdat Alice tot 3keer aantoe de modem naar een verkeerd adres stuurde mensen die wel een contract met Alice aangaan op eigen risico ik raad het iedereen af

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door ciske »

oh ja een tijdje geleden had ik een kapot modem ik heb toen 6weken zonder internet gezeten omdat Alice tot 3keer aantoe de modem naar een verkeerd adres stuurde mensen die wel een contract met Alice aangaan op eigen risico ik raad het iedereen af
Bekend verhaal :wink: dat flutbedrijf heb ik een poos geleden ook bij gezeten, zelfde probleem , ook zonder internet.

Wees blij dat je er weg bent, tis nu tele2 ook zo'n flutprovider.

vanegdom
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 aug 2009 20:15

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door vanegdom »

Ik zit al 3 jaar ongeveer bij Alice en heb 0.0 problemen ermee gehad. Eerder had ik KPN en daar had je nog weleens storing. Zo zie je maar, overal is het verschillend.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb er nog geen jaar bij gezeten, maar na dit ben ik blij dat ik er weg ben, wat een flutbedrijf, krijg ook nog geld van ze.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door LeoZ »

Alice?... nog een oud liedje: "Who the F..K is Alice?"

Alice kan beter stoppen en iets anders gaan doen.... :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door ciske »

LeoZ schreef:Alice?... nog een oud liedje: "Who the F..K is Alice?"

Alice kan beter stoppen en iets anders gaan doen.... :mrgreen:
:lol: alice is al gestopt ,is nu tele 2 dus nog net zo slecht.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet van Alice

Ongelezen bericht door ciske »

:mrgreen: kreeg vanochtend telefoon, van alice...ze hadden op 24 oktober zeggen ze nog 22,90 euro overgemaakt wat ik nog tegoed had, nou ik dus kijken op mijn rekening, mooi niet.

alice liegen gaat je nog steeds niet zo goed af.

of moet ik zeggen tele2

Gesloten