LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door CB »

Teunbosseman schreef:Tis een ervaring welke gedeeld wordt....ja en dat achteraf alsnog de media wordt ingelicht kan ik alleen maar blij mee zijn......als dit bedrijf bij mij diensten zou aanbieden zou ik door deze plaatsing mooi voorbij laten gaan.

Om dan deze poster als niet betrouwbare partij te bestempelen vindt ik nergens op slaan.

Maar goed, we hebben na de KPNs, UPC, Ziggo's etc etc nu tweak erbij.....tis allemaal wat in internetland.
Tis maar hoe je het bekijkt. Dat je de media opzoekt, omdat je slecht behandeld bent vind ik prima. Maar om eerst te dreigen dat je dat doet om je geld terug te krijgen en als je dan je geld terug hebt gekregen alsnog je dreigement uitvoeren vind ik niet netjes. Ik ben van het principe "Een man een man een woord een woord" en als je je niet aan je woord houdt, dan vind ik dat onbetrouwbaar.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

CB schreef:
Teunbosseman schreef:Tis een ervaring welke gedeeld wordt....ja en dat achteraf alsnog de media wordt ingelicht kan ik alleen maar blij mee zijn......als dit bedrijf bij mij diensten zou aanbieden zou ik door deze plaatsing mooi voorbij laten gaan.

Om dan deze poster als niet betrouwbare partij te bestempelen vindt ik nergens op slaan.

Maar goed, we hebben na de KPNs, UPC, Ziggo's etc etc nu tweak erbij.....tis allemaal wat in internetland.
Tis maar hoe je het bekijkt. Dat je de media opzoekt, omdat je slecht behandeld bent vind ik prima. Maar om eerst te dreigen dat je dat doet om je geld terug te krijgen en als je dan je geld terug hebt gekregen alsnog je dreigement uitvoeren vind ik niet netjes. Ik ben van het principe "Een man een man een woord een woord" en als je je niet aan je woord houdt, dan vind ik dat onbetrouwbaar.

Inderdaad net hoe je bekijkt.

In eerste instantie is de media niet opgezocht maar in tweede instantie door deze reactie wel alszijnde reactie op een ander zijn probleem met zelfde bedrijf.

Glynn
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2012 08:16

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door Glynn »

Waar het mij met name om gaat, is dat ik mensen die fora bezoeken wil waarschuwen om bij Tweak geen diensten af te nemen, en hier ook niet te gaan werken, hoe mooi ze het je ook voorspiegelen. Alle providers op 1 hoop gooien is niet terecht. Ik zit al jaren bij UPC en wordt daar steeds netjes geholpen. Tweak kan bij dit bedrijf niet in de schaduw staan. Als ik op zoek zou gaan naar een nieuwe internetprovider, en ik de berichtgeving in deze topic zou lezen, gaat Tweak regelrecht de prullebak in.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Glynn schreef:Waar het mij met name om gaat, is dat ik mensen die fora bezoeken wil waarschuwen om bij Tweak geen diensten af te nemen, en hier ook niet te gaan werken, hoe mooi ze het je ook voorspiegelen. Alle providers op 1 hoop gooien is niet terecht. Ik zit al jaren bij UPC en wordt daar steeds netjes geholpen. Tweak kan bij dit bedrijf niet in de schaduw staan. Als ik op zoek zou gaan naar een nieuwe internetprovider, en ik de berichtgeving in deze topic zou lezen, gaat Tweak regelrecht de prullebak in.

Waarvan akte !

Maar UPC is ook niet zaligmaken net als Ziggo, Kpn, Tele2, Telfort etc etc etc....dus helaas ontkom je er niet aan om alle providers op 1 hoop te gooien als je wilt vergelijken.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door CB »

Wordt een volle prullebak dus.

brietveld
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 apr 2007 13:55

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door brietveld »

Ook ik ben opgelicht door Tweak, ik heb 3 weken zonder internet gezeten omdat men de installatiedatum niet nakwam. Momenteel werkt de internetverbinding maar kan de nieuwsgroepen niet bereiken omdat de modem zo fijn beveiligd is. Portforwarding werkt niet. De interactieve TV werkt af en toe. Mijn telefoon doet het al weken niet en mijn oude nummer is niet geporteerd. Ik ga niet alleen mijn contract laten ontbinden maar ik ga ook een schadevergoeding eisen. Wat een prutsers..........echt nog nooit zo'n ellende meegemaakt !

joozz
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 dec 2009 21:12

Re: OPGELICHT DOOR TWEAK!!!!!!

Ongelezen bericht door joozz »

Nou je bent zeker niet de enige, ik wou dat wij ook eerst gegoogled hadden naar de slechte reputatie van Tweak....

Wat een ellendig bedrijf.... en dan overdrijf ik echt geen woord hoor!

Kort samengevat: Op on eerste adres klant geworden, daarna verhuisd. Toen wij na een tijdlang een duur abonnement naar een veel goedkoper abonnement over wilden stappen hadden we keurig opgezegd. Maar het blijkt dat opzeggen bij Tweak vrijwel onmogelijk is. Tweak bleef ons echter als klant beschouwen, en na 1,5 jaar doorgefactureerd te hebben wat wij overigens niet wisten want het leek hen blijkbaar handiger om ons ingeschreven te houden voor de administratie op ons oude adres (terwijl we al een tijdlang internet van hen hadden op ons nieuwe adres...)

Toen opeens een of ander vervelend incassoburo achter ons aa met een enorme vordering van 2 jaar duur internet plus een hele berg van die incassokosten.....

Opzeggen na 3! aangetekende brieven nog steeds niet gelukt... Na heel heel heel veel bellen, mailen, faxen eindelijk een bevestiging dat we geen klant meer zijn. Dat was dit najaar. En een paar weken geleden nog steeds dat incassoburo genaamd DBO incasso achter ons, terwijl Tweak schriftelijk heeft bevestigd dat ze bij DBO de incasso zouden intrekken, blijven die oplichters ons ook nog lastig vallen.

Dus wees gewaarschuwd, blijf weg bij Tweak!! (en dat incassoburo van DBO is ook uiterst dubieus--de manier waarop je daar te woord wordt gestaan: wat een idioten!--daarnaast: ik heb geen ervaring met incassoburo's, maar na wat uitgezocht te hebben bleken zij veels te hoge incassokosten te berekenen--los van het feit dat er helemaal betalingsachterstand was, dus zij eigenlijk helemaal moesten wegwezen....)

Gesloten