LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WEER afgesloten door Telfort!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Willy-w79 schreef:
@ Telfort,

is er dan inderdaad spraken van treiteren - of is er ergens iemand terminaal dom?
Ik weet het niet meer. Het voelt bij mij nu ook als treiteren, maar het zal de tweede wel zijn. Hoe dan ook, ik stond wel ff raar te kijken toen ik vanmiddag op het internet moest. Ik kon de pc wel uit t raam gooien. :x
Zonde van de PC.
Ik zou in dit geval per direct het contract ontbinden wegens wanprestatie - lijkt me ondertussen helemaal aantoonbaar, en kijken of je snel bij een andere terecht kan. (xs4all adverteerd met 'morgen al online' bijvoorbeeld).

Succes.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

(xs4all adverteerd met 'morgen al online' bijvoorbeeld
Zou mooi zijn , maar ik vraag me af of ze dat waar kunnen maken, je zit ook met als er telefoon bij is nummer porteren.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ciske schreef:
(xs4all adverteerd met 'morgen al online' bijvoorbeeld
Zou mooi zijn , maar ik vraag me af of ze dat waar kunnen maken, je zit ook met als er telefoon bij is nummer porteren.
Geld alleen voor internet - en is via een mobiel internet dongel..
(Traag, maar in elk geval heb je wat)

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Zonde van de PC.
Ik zou in dit geval per direct het contract ontbinden wegens wanprestatie - lijkt me ondertussen helemaal aantoonbaar, en kijken of je snel bij een andere terecht kan. (xs4all adverteerd met 'morgen al online' bijvoorbeeld).

Succes.
Ik heb vorige week al de overstap gemaakt en hoop dat het allemaal zonder problemen verloopt.
(had zondag bijna geannuleerd :mrgreen: )

Maar Telfort is nu wel heel kinderachtig bezig, echt kleuter-niveau. Ik kan er niks anders over zeggen, lachwekkend gewoon.
Vorige week werd ik weer aangesloten (er zou nu niets meer fout gaan), toch Maandag al weer afgesloten, Dinsdag weer aangesloten, vandaag WEER afgesloten :o :? :lol: Morgen???? Wie weet. Het interesseert me geen fluit meer.
@ Telfort,

is er dan inderdaad spraken van treiteren - of is er ergens iemand terminaal dom?
Allebei, zij treiteren en ik ben de terminaal domme... maar ik leer :wink:

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Telfort webcare schreef:@Willy-w79,

De factuur van oktober met abonnementskosten+heraansluitkosten van 44,90 is tot nu altijd open blijven staan, de rest is in orde. Mijn creditering van de heraansluitkosten in november is op de factuur van december verrekend, echter staan daar nogmaals aansluitkosten op dus is het factuurbedrag gelijk gebleven. Om een einde te maken aan deze vervelende situatie heb ik uw verbinding weer ingeschakeld en de 44,90 gecrediteerd. Daarnaast heb ik uit coulance nog 2 maanden abonnementskosten vergoed. Dit wordt verrekend op de eerst volgende factuur.

Omdat het juiste rekeningnummer gebruikt wordt en de laatste afschrijvingen gewoon goed gaan voorzie ik geen problemen meer. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Hugo

Nou, de verbinding is er nog steeds niet en heb vandaag toch weer een factuur gekregen van 44,90. Ik dacht dat die gecrediteerd was??? Er is dus toch geen einde gemaakt aan mijn "vervelende situatie" zoals u heeft gezegd. Waarom? Is dit omdat ik de overstap naar Tele2 heb gemaakt? Dit slaat hoe dan ook, nergens meer op. Ik zou nu toch graag mijn verbinding terug willen totdat de overstap is geregeld. Ik zit nu al een maand zonder internet maar heb daar wel voor betaald.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

Ik zit nu al een maand zonder internet maar heb daar wel voor betaald.
Ik weet niet wat voor stappen jij al hebt ondernomen, maar je mag kosteloos weg bij Telfort na 30 dagen zonder internet te zitten, wegens niet leveren van diensten.

kom je er niet uit, ga dan naar het juridisch loket, aan Hugo hier heb je niet veel.

betalen hoef je niet meer , zonder levering.

succes bij tele2 zou niet mijn keus zijn, maar overal is wel wat.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Er zijn op mijn adres niet veel aanbieders (voor mijn budget dan) en Tele2 had wel een mooie actie, jaarcontract met de eerste 9 maanden voor n 10tje. Ik zie wel hoe het loopt..
ciske schreef:
Ik weet niet wat voor stappen jij al hebt ondernomen, maar je mag kosteloos weg bij Telfort na 30 dagen zonder internet te zitten, wegens niet leveren van diensten.


Het zijn net geen 30 dagen omdat ze me telkens weer voor 1 dag aansluiten. Na zijn toezegging van 2 mei heb ik 4 dagen internet gehad, maandag 7 mei weer afgesloten en meldingspagina. Dinsdag 8 mei wel weer verbinding, en woensdag weer niet. tot gisteren 18-5, toen had ik weer internet. Helaas vanmorgen weer de melding dat ik ben afgesloten dus heb in totaal 6 dagen internet gehad deze maand. Gelukkig heeft Hugo uit coulance 2 maanden abogeld vergoed dus betalen hoef ik niet meer aangezien Tele2 op 11 juni de lijn oplevert. Ik zal iig de eerstvolgende incasso direct terugstorten naar mijn bank.

Als ze me straks maar geen rekening gaan sturen voor 3x heraansluiten :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken, dat Telfort een spelletje met je speelt, dan weer wel en dan weer niet, wees blij dat je van die provider af bent.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Ee puinhoop bij Telfort. Steeds afsluiten slaat nergens op. Kan trouwens nog veel gekker want een collega heeft ook Telfort , 3 jaar nu en die heeft het tot op de dag van vandaag gratis... Goed hij geluk natuurlijk maar geeft wel aan wat een zooitje het daar is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

Wolter32 schreef:Ee puinhoop bij Telfort. Steeds afsluiten slaat nergens op. Kan trouwens nog veel gekker want een collega heeft ook Telfort , 3 jaar nu en die heeft het tot op de dag van vandaag gratis... Goed hij geluk natuurlijk maar geeft wel aan wat een zooitje het daar is.

Heeft die collega wel in zijn achterhoofd dat die misschien ooit de rekening krijgt?

Anders wordt het een dure grap.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

ciske schreef:Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken, dat Telfort een spelletje met je speelt, dan weer wel en dan weer niet, wees blij dat je van die provider af bent.
Dat ben ik ook zeer zeker. Ik denk dat ze beledigd zijn dat ik de overstap heb gewaagd en nu dus gewoon zitten te treiteren zoals guardian72 dat ook al zei. Ik kan er niks anders meer van maken. Wel triest.
Wolter32 schreef:Ee puinhoop bij Telfort. Steeds afsluiten slaat nergens op. Kan trouwens nog veel gekker want een collega heeft ook Telfort , 3 jaar nu en die heeft het tot op de dag van vandaag gratis... Goed hij geluk natuurlijk maar geeft wel aan wat een zooitje het daar is.
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat Telfort zo'n fout maakt. Het klinkt natuurlijk mooi maar als ze achter die fout komen denk dat ie straks alle kosten in een keer mag gaan betalen.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

ciske schreef:
Wolter32 schreef:Ee puinhoop bij Telfort. Steeds afsluiten slaat nergens op. Kan trouwens nog veel gekker want een collega heeft ook Telfort , 3 jaar nu en die heeft het tot op de dag van vandaag gratis... Goed hij geluk natuurlijk maar geeft wel aan wat een zooitje het daar is.

Heeft die collega wel in zijn achterhoofd dat die misschien ooit de rekening krijgt?

Anders wordt het een dure grap.
idd

Gesloten